quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
Altijd handig die snelle weg
Wij hadden een vogelhuisje hangen ter hoogte van het slaapkamerraam van mijn ouders (1e verdieping)
Mijn broer dacht wel even vanuit het huis te kunnen kijken of er vogeltjes in zaten
6 weken gips van voet tot lies
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Zo schreef manlief ooit op een kaartje naar zijn ouders (vanaf kamp): alles gaat goed, ik heb alleen een klein glupje in mijn been.
Ja, zo kan je een gapende vleeswond want bijl in been ook noemen ja
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij klom op de bank, zag een auto, en sprong
Oh noesquote:
Hé man hoe is het leven hier in de koffie hoek?quote:
Ja hequote:
Kun je nagaan... jij wilde hem graag hebben en krijgt hem nu pas... ik wilde hem niet, maar heb hem al een bijna een week in huisquote:
Ik heb hem verstoptquote:
oh, ik dacht al dat hij de tv omver gelikt had.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij klom op de bank, zag een auto, en sprong
Ik heb em ook sinds eergister pasquote:
Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:31 schreef MPG het volgende:
Oh noes!
* MPG bereidt zich voor op een lange periode van volledig genegeerd worden door ST.
GFquote:
DAT WAS EEN HINT VAN STquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan... jij wilde hem graag hebben en krijgt hem nu pas... ik wilde hem niet, maar heb hem al een bijna een week in huis.
Goed, maar ik zit nog steeds aan de theetafelquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hé man hoe is het leven hier in de koffie hoek?
quote:
Ik zit aan mijn Brinta.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed, maar ik zit nog steeds aan de theetafel.
Maar, maar, jij hebt er ook eenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb em ook sinds eergister pasik heb voor de brievenbus gelegen
[..]
Ik ben er ook nog![]()
[..]
GF![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |