quote:Op donderdag 9 september 2010 19:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
staakte het f5 `en..het is een beetje erg veel werk en ik kan amper meer recht uit m`n ogen kijken van vermoeidheid. Ga dus op tijd in bed, kleertjes komen morgen in de loop van de dag wel online
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:28 schreef dolphinqueen het volgende:
taartjesfee al wakker?? ik wacht namelijk al
Bedoel je stiekem mij?quote:
Ook 2 euro?quote:
Zal ik jou op de eerste plek in de wachtrij zetten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Dat lint is tof, Tan zal ze wel nemen he
Dat magquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik jou op de eerste plek in de wachtrij zetten?
action heeft ook leuke lintjes, zag ik vandaag (xenos ook trouwens)quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:Dat lint is tof, Tan zal ze wel nemen he
Meestal is het van dat truttige spul en zo, of erg meisjesachtig, dit is wel leuk stoer spul.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
action heeft ook leuke lintjes, zag ik vandaag (xenos ook trouwens)
Ik laat het even zitten, met verzendkosten erbij kan ik beter nieuwe kopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook 2 euro?
of is dat teveel?
bedenk ik me net dat het 3 paar zijn..en niet 1.
Hmm. 3 euro dan?
Dit is een maat 18 maanden, komt volgens mij aardig overeen met maat 92quote:Op donderdag 9 september 2010 20:26 schreef Popples het volgende:
iemand nog 2 leuke (feest) jurkjes in de aanbieding maat 92 en 104/110/116 ?
hmm dan alleen die witte plx.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
die ernaast is een dunnetje..
Jaaa, mag ik die?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bedoel je stiekem mij?![]()
Dan ehm. 2 euro? Exclusief verzenden, maar dat zal niet veel zijn erbij.
dat is ook wat, je kaapt ze zo voor mijn neus weg..quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:11 schreef Keshet het volgende:
TF, wat wil je voor alle 62/68 rompers bij elkaar hebben?
ja hij past!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef Sandous het volgende:
Huup, en past ie
dat vraag om een fototjeee,
Klinkt wel heel erg leukquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als jij zegt welke dingen je wil, kijk ik of het lukt dat in een envelop te frotten.
Ik heb trouwens nog iets wat echt helemaal 'jou' is maar niet in het album staat..zo`n bruine geribde schoffiespet..maat 62/68
Wat kost die en heb je daar misschien ook een foto van ergens?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als jij zegt welke dingen je wil, kijk ik of het lukt dat in een envelop te frotten.
Ik heb trouwens nog iets wat echt helemaal 'jou' is maar niet in het album staat..zo`n bruine geribde schoffiespet..maat 62/68
Graag!!quote:Op maandag 13 september 2010 12:21 schreef sproet-je het volgende:
hahahaha, ik vroeg me al af of ik jou eerst nog had moeten mailen.... moet ik het voor jou reserveren?
Stom he, die pakjes daar gaan allemaal maar tot 68 volgens mij. Ik vond deze ook heel leuk en ook die met al die autootjes. Maar helaas...quote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef Vlindur het volgende:
Het Hema pak![]()
Rienk heeft de grijs/blauweHelaas te klein nu. Mocht ie in 74+ komen ben ik de eerste die hem aanschaft!
Ik zoek nog leuke (winter) broekjes in maat 62, dus als je die hebt hou ik me aanbevolen voor foto'squote:Op maandag 13 september 2010 21:19 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga van de week nog spul in maat 62 toevoegen, maar daar moet ik nog foto's van maken...
Ik heb er ook nog een paar voor je in de aanbiedingquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:22 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik zoek nog leuke (winter) broekjes in maat 62, dus als je die hebt hou ik me aanbevolen voor foto's
Klopt, maar ik heb 'm van Wickie kunnen kopen!quote:Op maandag 13 september 2010 21:26 schreef bodpa09 het volgende:
Was Keshet niet op zoek naar dat roze/grijs gestreepte Hemapak?
Welke maat had hij dan?quote:Op maandag 13 september 2010 12:39 schreef Vlindur het volgende:
Het Hema pak![]()
Rienk heeft de grijs/blauweHelaas te klein nu. Mocht ie in 74+ komen ben ik de eerste die hem aanschaft!
Je mag die van mij wel overnemen als Emma er uit gegroeid is. Als ik die foto eens goed bekijk is dat morgen of overmorgen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:14 schreef huuphuup het volgende:
Ja hey! Nou wil ik dat pakje ook hebben voor buikbaby![]()
![]()
Als iemand em nog heeft in 62 dan wil ik die wel overnemen
ja!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef Keshet het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel overnemen als Emma er uit gegroeid is. Als ik die foto eens goed bekijk is dat morgen of overmorgen.
Rienk zn pakje is 62 en nee, ik doe niks weg. Alles is speciaal enzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke maat had hij dan?
En heb je die nu over
Oh wat schattigquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:56 schreef Keshet het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb 'm van Wickie kunnen kopen!
Mocht iemand 'm in maatje 68 hebben dan hou ik me van harte aanbevolen!
Emma is er al weer bijna uitgegroeid! ()
[ afbeelding ]
't zijn zulke fijne en leuke pakjes!
en, wat zingen ze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:23 schreef dolphinqueen het volgende:
Aan de onderkant hangen 2 koortjes
Oja, dat is ook nog wel een idee. Ik was al op MP aan het kijken maar ik weet niet, vond het toch weer gedoe.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
heb je al eens bij de kringloopwinkel gekeken, oeke?
Action heeft een heel tof setje voor weinigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef oeke het volgende:
Gezocht: kindergereedschap!
Voor op de tuin dus er mag al lekker meegespeeld zijn en het liefst een schroevendraaier.
Ko is gek op klussen vooral op schroevendraaiers en dan een scharnier proberen te maken maar ik wil eigenlijk niet dat hij met echte schroevendraaiers rondsjouwt.![]()
Heeft iemand nog iets liggen toevallig?
Deze heb ik nog te koopquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef Orea het volgende:
In de aanbieding, wegens overcompleet (ik gebruik mijn hema luiertas.. deze aangeboden tas heb ik nog nooit gebruikt...)
Luiertas van Little Compagny! Stevige, zeer ruime luiertas. Incl. 2 thermo flessenhouders + zwart verschoningsmatje. Voorop zitten 2 ruime vakken, binnenin een sleutelclip en meerdere vakken.
Nieuw ¤ 74,95 mag weg voor ¤ 45,= ¤ 40,- incl. verzenden (pakketpost) of doe een goed bodOphalen mag natuurlijk ook (Almere)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef Troeta het volgende:
Heeft er iemand nog een boxkleed te koop voor een leuk prijsje?
Als het goed is heb ik nog wel een setje liggen ergens, beetje van hout en een beetje van plastic. Zal vandaag of morgen even op zolder kijken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef oeke het volgende:
Gezocht: kindergereedschap!
Voor op de tuin dus er mag al lekker meegespeeld zijn en het liefst een schroevendraaier.
Ko is gek op klussen vooral op schroevendraaiers en dan een scharnier proberen te maken maar ik wil eigenlijk niet dat hij met echte schroevendraaiers rondsjouwt.![]()
Heeft iemand nog iets liggen toevallig?
Die is leuk, wat vraag je ervoor??quote:Op woensdag 15 september 2010 14:59 schreef mikoxx het volgende:
[..]
wit/bruin van prenatal, met 'baby' erop. Ik zal ff kijken of ik nog een foto heb!
Deze dus, heb helaas geen duidelijkere foto...
[ afbeelding ]
Een speelkleed van Tinylove bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef Troeta het volgende:
Heeft er iemand nog een boxkleed te koop voor een leuk prijsje?
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:07 schreef Ssserpente het volgende:
Orea, die ringsling heeft een vrij lange staart, he?
Graag!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het goed is heb ik nog wel een setje liggen ergens, beetje van hout en een beetje van plastic. Zal vandaag of morgen even op zolder kijken.
Ik wil wel even voor je kijken, maar je woont vast niet echt in de buurt van Zwolle he?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Graag!![]()
Ik heb vandaag in elk geval een platkop en een kruiskopschroevendraaier gescoord bij de kringloop voor 20 cent! Dank LWRB!
De Action moet ik nog even langs, ligt niet echt in de buurt, maar ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:49 schreef oeke het volgende:
Nee.
![]()
Maar dicht bij ons tuinhuis is een hele grote, daar ga ik van de week wel even kijken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Heeft er iemand interesse in Converse All Stars maatje 22? dan maak ik foto's morgen. Ik heb drie paar: blauwe, taupe en zwart met opdruk. Ze zien er als nieuw uit (mijn moeder heeft ze schoongemaakt)
Ik wil wel een foto zienquote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Heeft er iemand interesse in Converse All Stars maatje 22? dan maak ik foto's morgen. Ik heb drie paar: blauwe, taupe en zwart met opdruk. Ze zien er als nieuw uit (mijn moeder heeft ze schoongemaakt)
Vallen die groter ja? Dat wist ik niet. Nou ja, ik vind het een ramp om ze aan te doen bij Seb met zijn hoge wreef en wiebelkontquote:Op woensdag 15 september 2010 22:26 schreef SacreCoeur het volgende:
En anders heb ik ook nog een paar 21 & 22 liggen.
Zien er niet geweldig nieuw uit ofzo.
En ze vallen èèn hele maat groter, 't zijn orginele.
Yes èèn hele maat, dus 22=23, 21=22 etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vallen die groter ja? Dat wist ik niet. Nou ja, ik vind het een ramp om ze aan te doen bij Seb met zijn hoge wreef en wiebelkont
Ik heb evt ook wel interessequote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Is prima, hij klinkt leuk!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik moet nog ergens een hele mooie groene hebben. Is effen groen van een hele zachte stof met alleen een labeltje erop. Ik moet even zoeken thuis, maar als je wilt kan ik wel een foto maken als ik m heb gevonden.
Word alleen morgen pas.
Ik kwam exact hetzelfde melden!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:36 schreef BarbaBientje01 het volgende:
TaartjesFee, bedankt voor je pakketje!![]()
Ik ben er blij mee!
oh! nou ik denk dat k em in 56 anders ook wel van je over wil nemenquote:Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik kwam exact hetzelfde melden!
Huup, het roze hema pakje is geen maatje 62 maar een 56!
Mochten er mensen zijn die 'm in 62 aanbieden: Huup en ik houden ons aanbevolen!
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry, 70 cm... Dat past vast niet meer.
Ja, die ja! Hij moet nog met de was mee, maar volgende keer maak ik een foto. Ze liep er heel charmant bij, de voorkant in dr maillotje gestoken, zodat ze niet bleef hangen met kruipen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk! Probeer nog eens een foto? Dat is dat rode plooi-jurkje, toch?
Haha, je zou er eigenlijk nog de wc-rol uit moeten laten hangen!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, die ja! Hij moet nog met de was mee, maar volgende keer maak ik een foto. Ze liep er heel charmant bij, de voorkant in dr maillotje gestoken, zodat ze niet bleef hangen met kruipen.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, je zou er eigenlijk nog de wc-rol uit moeten laten hangen!
De tas en de ringsling zijn verkocht en Katja is gereserveerd... Alleen de buidelsling is nog beschikbaar momenteelquote:Op woensdag 15 september 2010 14:21 schreef Orea het volgende:
[..]
Deze heb ik nog te koopen daarbij heb ik een doek, ringsling en buidelsling in de aanbieding
Te koop!
Didy Katja, nog in nieuwstaat... lange 5 (of korte 6 indien gewenst meet ik haar nog op).. in de praktijk pak ik haar helemaal niet.. heb inmiddels 2 andere streepdoeken, dus ze mag gaan... Heb er helaas geen doos bij!
Ik zou graag nog 55 euro voor haar krijgen, exclusief verzenden..
Lilly Balou Buidelsling, in mijn zwangerschap gekocht! Vind hem echt superleuk! Maar heb iets verkeerd gedaan met meten.. Tis een S... zou ik moeten passen, ware ik niet een cup G heb... als ik haar omdoe is het een soort dwangbuiseffectMag ook gaan! 25 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)
Mijn Mister Mirko Ringsling Fairy Forest! Heel erg jammer vind ik dit, maar ik kan er geen vriendjes mee worden.. Nou heb ik haar amper nog gebruikt (dochter is net 2 maanden oud) maar ik zou het zonde vinden als ie blijft liggen.. Heb ook een Mei Tai en schat de kans groot in dat die eerder gebruikt wordt dan de ringsling.. Dus mag gaan! 50 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)
[ afbeelding ]
Ik zoek er 1! Maar wel een goedkopequote:Op donderdag 16 september 2010 21:49 schreef innepin het volgende:
Wie had er ook al weer een boxkleed nodig (ja ik ben idd te lui om terug te scrollen)? Ik heb er nog eentje van de Prenatal, met dat groene draakje erop.
Graag gedaan. Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Asy, thanks voor je pakketje! Ben der blij mee!
C&A maar die beginnen bij 25¤quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand een winterslaapzak met mouwtjes in de aanbieding in een ieniemieniemaatje?
Ik heb er net 1 gehaald bij de HEMA, maatje 68/60, maar die is echt véél te groot nog.![]()
Dus, een slaapzakje in de richting van maatje 62 met mouwen is van harte welkom. Het liefst een meisjesding maar heel kieskeurig ben ik niet!
Eventuele tips over winkels waar ze verkocht worden zijn ook van harte welkom.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:33 schreef Estrys het volgende:
Allstars, Ik dacht zelf aan 10 euro per paar. Ze zijn maat 22 en zijn schoongemaakt door een perfectionistals nieuw dus. Diaan was de eerste die interesse had dus die mag eerst.
![]()
[ afbeelding ]
ze lijken grijs op de foto maar het is meer groen
[ afbeelding ]
donkerblauw
[ afbeelding ]
Graag PM![]()
Autostoeltje Maxi Cosi Priori Classic Line 15,=quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:51 schreef innepin het volgende:
Heeft er iemand toevallig een groep 1 autostoeltje in de aanbieding?
We hebben nog steeds geen nieuwe en Willow past écht niet meer in de maxicosi
Prenatal heeft ze vaak met afritsmouwen, vanaf 70 cm denk ik..maar dat zal ook nog wel te groot zijn he?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand een winterslaapzak met mouwtjes in de aanbieding in een ieniemieniemaatje?
Ik heb er net 1 gehaald bij de HEMA, maatje 68/60, maar die is echt véél te groot nog.![]()
Dus, een slaapzakje in de richting van maatje 62 met mouwen is van harte welkom. Het liefst een meisjesding maar heel kieskeurig ben ik niet!
Eventuele tips over winkels waar ze verkocht worden zijn ook van harte welkom.
heb je een PM gestuurd!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:29 schreef Keshet het volgende:
Sjors, ik wil dat 1e (HEMA) jurkje graag van je kopen!
Keshet, welke maat heeft Emma nu?quote:Op zondag 19 september 2010 15:40 schreef Keshet het volgende:
Amaranta, dat hou ik even in gedachten! Ik ben wel fan van twee dezelfde slaapzakjes etc.
Ik ben nu nog even aan het uitvogelen met Ssserpente of de slaapzak gaat passen.
Ik zou dan gewoon gaan voor 70quote:Op zondag 19 september 2010 15:56 schreef Keshet het volgende:
Ze hangt een beetje tussen 56 en 62 in. Tegen de tijd dat ze zo'n slaapzak echt nodig heeft heeft ze waarschijnlijk wel 62.
Ik hoop dus dat een slaapzakje van 70cm goed past.
Je had 'm toch nog niet zo heel lang?quote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef RockabeIIa het volgende:
*kuch*
Ik heb ook nog een blauwe ringsling t.k.
*kuch*
Klopt, is dat zo erg dan? Ik heb em ook maar een paar keer gebruikt omdat ik telkens toch klachten kreeg met mijn bekken die ik met dragen in de Mei Tai's niet heb.quote:Op zondag 19 september 2010 20:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je had 'm toch nog niet zo heel lang?
En zal ik dan ook nog maar een keer
Ik heb een groene ringsling, Hoppediz Panama te koop.
En een korte Girasol drop.
Welke maat? En foto aubquote:Op zondag 19 september 2010 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand interesse in nog prima meisjesschoentjes van Shoesme? Zijn donkergrijs/zilver met een zachte zool. Ik heb ze van een vriendin gehad wiens dochter er alleen maar op gekropen heeft (geen slijtsporen op de neuzen) en Lente heeft er welgeteld een keer mee achter de lopkar gehobbeld.
Als er interesse is, maak ik even een foto.
ik heb wel van alles in 110-116, maar dat is dus waarschijnlijk net te klein?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Fuente het volgende:
Ik zoek meisjes-winterkleding in maat 122 (of 116/122). Iemand die wat wil verkopen?
Vertel es wat meer, heb je een fotootje of plaatje welke het is, wat was nieuwprijs en wat vraag je ervoor?quote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef RockabeIIa het volgende:
*kuch*
Ik heb ook nog een blauwe ringsling t.k.
*kuch*
Zou je de maten erbij willen zetten in het eerste album? Dan heb ik eventueel wel interesse in wat spul denk ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zal trouwens mijn fotoalbums ook weer eens neergooien hier:
Jongenskleertjes 50 t/m 80
Meisjes en jongens, 50 t/m 74. En een roze konijn!
En de prijzen zijn echt extreem onderhandelbaar
Suikertaartje is deze week met vakantie, ik denk dat ze vrijdagavond op zijn vroegst weer online isquote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zou je de maten erbij willen zetten in het eerste album? Dan heb ik eventueel wel interesse in wat spul denk ik.
Dat zie ik aan de linkerkant, prijs & maat.quote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zou je de maten erbij willen zetten in het eerste album? Dan heb ik eventueel wel interesse in wat spul denk ik.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zie ik aan de linkerkant, prijs & maat.
ik heb wel interessequote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb wel van alles in 110-116, maar dat is dus waarschijnlijk net te klein?
Oh die had Linde als 1e schoentjes in het donkerblauwquote:Op maandag 20 september 2010 11:50 schreef Ssserpente het volgende:
Oh sorry, maaT vergeten! Maat 19.
Ik heb trouwens gelogen, er zitten wel wat slijtsporen op de neuzen. Maar vanwege de kleur van de schoentjes, is dat nauwelijks te zien.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks! 10% hadden we afgesproken, toch?quote:Op maandag 20 september 2010 19:31 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh die had Linde als 1e schoentjes in het donkerblauwVond ik hele fijne schoentjes!
quote:Op maandag 20 september 2010 19:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Thanks! 10% hadden we afgesproken, toch?
Ik twijfel over de maat, dus neem jij ze maarquote:Op maandag 20 september 2010 13:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind ze leuk ssserpente, maar Linda was eerst.
Ik heb een kind met smurfenvoetjes. Ik PM je Ssserpente. Maar dat doe ik morgen even ok? Nu eerst slapen!quote:Op maandag 20 september 2010 20:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik twijfel over de maat, dus neem jij ze maar
Ja, maar ik moet nog even nadenken over een leuke prijs. Hij is van Tiny love, en was vrij duur in aanschaf.quote:Op maandag 20 september 2010 13:16 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog een speelkleed / activity center te koop voor een leuk prijsje (voor een meisje). Het liefst met een muziekje o.i.d.
Is goed, hoor. En mochten ze toch niet passen, mag je ze gewoon terugsturen; ben je alleen de verzendkosten kwijt.quote:Op maandag 20 september 2010 20:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb een kind met smurfenvoetjes. Ik PM je Ssserpente. Maar dat doe ik morgen even ok? Nu eerst slapen!
Ja dat gaat net niet lukken, maar toch bedankt!quote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb wel van alles in 110-116, maar dat is dus waarschijnlijk net te klein?
quote:Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nog even nadenken over een leuke prijs. Hij is van Tiny love, en was vrij duur in aanschaf.
Verkoop je het alleen in 1 pakket?quote:Op maandag 20 september 2010 19:53 schreef Hork het volgende:
Ik heb hier een kledingpakket maat 62 voor een jongen met o.a. Mexx, Esprit, Name-it, Prenatal en LOGG (H&M) in nette staat
12 broeken
31 longsleeves / truitjes
setje Name it (oranje)
3 overhemdjes
[ afbeelding ]
psst.. ik heb ook nog het één en ander mt. 62quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Verkoop je het alleen in 1 pakket?
Had het gezien ja, maar het meeste is met korte mouwen zag ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
psst.. ik heb ook nog het één en ander mt. 62![]()
Jongenskleding mt. 62
Slaapzakjes, pyama's en rompers
Nou ja en voor de liefhebber nog wat mt. 50/56:
Jongenskleding mt. 50/56
Ik pm je evenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:24 schreef flugeltje het volgende:
Lovely Lady, dat boek "zoons" wil ik graag hebben
Hoe zit het met de opdruk van het Cars shirt maatje 98?? Is dat nog een beetje redelijk?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
En even een repost:
Ik zoek voor mijn mannen:
Broeken maat 92
Longsleeves maatje 92
Broeken maat 116/122
Longsleeves maat 122
En ik bied aan:
Accessoires
Maat 50/62/68
Maat 68
Maat 74
Maat 74/80
Maat 80
Maat 86
Maat 86/92
Maat 92/98/104/110
Voor de slaapzak liefhebbers heb ik ook nog 2 wat dikkere slaapzakjes
80cm ¤2.50 excl verz
[ afbeelding ]
80 cm ¤2.50 excl verzenden
[ afbeelding ]
Bij interesse reactie per PM ajb
Liefst wel. Voor 25 euro ex. verz.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Verkoop je het alleen in 1 pakket?
Je hebt een pm terugquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Hoe zit het met de opdruk van het Cars shirt maatje 98?? Is dat nog een beetje redelijk?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een pm terugIk was even eten
Sgoe. Ik heb hem even op gereserveerd gezet. Anders gaat hij naar Kersjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Dat kegelspel vi.d ik leuk! Mag ik daar later even op terugkomen? Ik weet dat het een hit was bij schaaps neefje
Vest van Zaraquote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef mefke79 het volgende:
Komt ie, alle prijzen zonder verzendkosten, alles past in een envelop, behalve de jas denk ik. Ophalen mag ook, regio 040/0492. Kleding is tweedehands, niet door Driekus gedragen. Ik heb er richt prijzen bij staan, maar onderhandelen kan ook hoor, pm maar.
[ afbeelding ]
Vestje Zarababy grijs, blauw en bruin. Maat 9-12 maanden, 78 cm (volgens het label) Met rits en zakjes. 5 euro?
[ afbeelding ]
Twee shirtjes, oranje en geel. Korte mouw. Geel met opdruk, Mexx, zit klein vlekje in. Geen idee of dat eruit gaat, ik heb em niet gewassen. Maat 80
Oranje is van Ducky Beau. Maat 80. Opdruk is geel en groen en achterop zit een soort van applicatie met DB erop.
Samen 5 euro.
[ afbeelding ]
Knaloranje shirt van Mexx met lange mouwen, maat 80, letters MEXX erop geborduurd. Kleine applicatie op de mouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broekje lichte spijkerstof, met oranje lintje eraan. Ducky Beau, maat 80. Met kniestukken. Ziet er nog goed uit. 5 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spijkerbroek van MEXX, met kniezakken. Accenten in oranje. Broek is gevoerd. Ook maat 80. 5 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winterjas van Mexx. Ziet er nog prima uit. Rood, achterkant grijs vlak, dik en gevoerd. Capuchon kan er af. 10 euro?
Wij vinden ook echt altijd dezelfde doeken mooi he!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
oohhh die zwart-witte indio...
*gaat op vingers zitten*
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig heb ik even geen doekengeld...
Ik wil hem graagquote:Op woensdag 22 september 2010 19:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sgoe. Ik heb hem even op gereserveerd gezet. Anders gaat hij naar Kersjes.
Je weet dr adres zeker al uit je hoofd?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:12 schreef huuphuup het volgende:
ook weer zo. Mooi, gaat ie morgen op de bus naar je.
haha jep.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je weet dr adres zeker al uit je hoofd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |