Keshet, welke maat heeft Emma nu?quote:Op zondag 19 september 2010 15:40 schreef Keshet het volgende:
Amaranta, dat hou ik even in gedachten! Ik ben wel fan van twee dezelfde slaapzakjes etc.
Ik ben nu nog even aan het uitvogelen met Ssserpente of de slaapzak gaat passen.
Ik zou dan gewoon gaan voor 70quote:Op zondag 19 september 2010 15:56 schreef Keshet het volgende:
Ze hangt een beetje tussen 56 en 62 in. Tegen de tijd dat ze zo'n slaapzak echt nodig heeft heeft ze waarschijnlijk wel 62.
Ik hoop dus dat een slaapzakje van 70cm goed past.
Je had 'm toch nog niet zo heel lang?quote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef RockabeIIa het volgende:
*kuch*
Ik heb ook nog een blauwe ringsling t.k.
*kuch*
Klopt, is dat zo erg dan? Ik heb em ook maar een paar keer gebruikt omdat ik telkens toch klachten kreeg met mijn bekken die ik met dragen in de Mei Tai's niet heb.quote:Op zondag 19 september 2010 20:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je had 'm toch nog niet zo heel lang?
En zal ik dan ook nog maar een keer
Ik heb een groene ringsling, Hoppediz Panama te koop.
En een korte Girasol drop.
Welke maat? En foto aubquote:Op zondag 19 september 2010 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand interesse in nog prima meisjesschoentjes van Shoesme? Zijn donkergrijs/zilver met een zachte zool. Ik heb ze van een vriendin gehad wiens dochter er alleen maar op gekropen heeft (geen slijtsporen op de neuzen) en Lente heeft er welgeteld een keer mee achter de lopkar gehobbeld.
Als er interesse is, maak ik even een foto.
ik heb wel van alles in 110-116, maar dat is dus waarschijnlijk net te klein?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Fuente het volgende:
Ik zoek meisjes-winterkleding in maat 122 (of 116/122). Iemand die wat wil verkopen?
Vertel es wat meer, heb je een fotootje of plaatje welke het is, wat was nieuwprijs en wat vraag je ervoor?quote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef RockabeIIa het volgende:
*kuch*
Ik heb ook nog een blauwe ringsling t.k.
*kuch*
Zou je de maten erbij willen zetten in het eerste album? Dan heb ik eventueel wel interesse in wat spul denk ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zal trouwens mijn fotoalbums ook weer eens neergooien hier:
Jongenskleertjes 50 t/m 80
Meisjes en jongens, 50 t/m 74. En een roze konijn!
En de prijzen zijn echt extreem onderhandelbaar
Suikertaartje is deze week met vakantie, ik denk dat ze vrijdagavond op zijn vroegst weer online isquote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zou je de maten erbij willen zetten in het eerste album? Dan heb ik eventueel wel interesse in wat spul denk ik.
Dat zie ik aan de linkerkant, prijs & maat.quote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zou je de maten erbij willen zetten in het eerste album? Dan heb ik eventueel wel interesse in wat spul denk ik.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zie ik aan de linkerkant, prijs & maat.
ik heb wel interessequote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb wel van alles in 110-116, maar dat is dus waarschijnlijk net te klein?
Oh die had Linde als 1e schoentjes in het donkerblauwquote:Op maandag 20 september 2010 11:50 schreef Ssserpente het volgende:
Oh sorry, maaT vergeten! Maat 19.
Ik heb trouwens gelogen, er zitten wel wat slijtsporen op de neuzen. Maar vanwege de kleur van de schoentjes, is dat nauwelijks te zien.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks! 10% hadden we afgesproken, toch?quote:Op maandag 20 september 2010 19:31 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh die had Linde als 1e schoentjes in het donkerblauwVond ik hele fijne schoentjes!
quote:Op maandag 20 september 2010 19:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Thanks! 10% hadden we afgesproken, toch?
Ik twijfel over de maat, dus neem jij ze maarquote:Op maandag 20 september 2010 13:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind ze leuk ssserpente, maar Linda was eerst.
Ik heb een kind met smurfenvoetjes. Ik PM je Ssserpente. Maar dat doe ik morgen even ok? Nu eerst slapen!quote:Op maandag 20 september 2010 20:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik twijfel over de maat, dus neem jij ze maar
Ja, maar ik moet nog even nadenken over een leuke prijs. Hij is van Tiny love, en was vrij duur in aanschaf.quote:Op maandag 20 september 2010 13:16 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog een speelkleed / activity center te koop voor een leuk prijsje (voor een meisje). Het liefst met een muziekje o.i.d.
Is goed, hoor. En mochten ze toch niet passen, mag je ze gewoon terugsturen; ben je alleen de verzendkosten kwijt.quote:Op maandag 20 september 2010 20:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb een kind met smurfenvoetjes. Ik PM je Ssserpente. Maar dat doe ik morgen even ok? Nu eerst slapen!
Ja dat gaat net niet lukken, maar toch bedankt!quote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb wel van alles in 110-116, maar dat is dus waarschijnlijk net te klein?
quote:Op maandag 20 september 2010 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nog even nadenken over een leuke prijs. Hij is van Tiny love, en was vrij duur in aanschaf.
Verkoop je het alleen in 1 pakket?quote:Op maandag 20 september 2010 19:53 schreef Hork het volgende:
Ik heb hier een kledingpakket maat 62 voor een jongen met o.a. Mexx, Esprit, Name-it, Prenatal en LOGG (H&M) in nette staat
12 broeken
31 longsleeves / truitjes
setje Name it (oranje)
3 overhemdjes
[ afbeelding ]
psst.. ik heb ook nog het één en ander mt. 62quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Verkoop je het alleen in 1 pakket?
Had het gezien ja, maar het meeste is met korte mouwen zag ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
psst.. ik heb ook nog het één en ander mt. 62![]()
Jongenskleding mt. 62
Slaapzakjes, pyama's en rompers
Nou ja en voor de liefhebber nog wat mt. 50/56:
Jongenskleding mt. 50/56
Ik pm je evenquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:24 schreef flugeltje het volgende:
Lovely Lady, dat boek "zoons" wil ik graag hebben
Hoe zit het met de opdruk van het Cars shirt maatje 98?? Is dat nog een beetje redelijk?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
En even een repost:
Ik zoek voor mijn mannen:
Broeken maat 92
Longsleeves maatje 92
Broeken maat 116/122
Longsleeves maat 122
En ik bied aan:
Accessoires
Maat 50/62/68
Maat 68
Maat 74
Maat 74/80
Maat 80
Maat 86
Maat 86/92
Maat 92/98/104/110
Voor de slaapzak liefhebbers heb ik ook nog 2 wat dikkere slaapzakjes
80cm ¤2.50 excl verz
[ afbeelding ]
80 cm ¤2.50 excl verzenden
[ afbeelding ]
Bij interesse reactie per PM ajb
Liefst wel. Voor 25 euro ex. verz.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Verkoop je het alleen in 1 pakket?
Je hebt een pm terugquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:06 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Hoe zit het met de opdruk van het Cars shirt maatje 98?? Is dat nog een beetje redelijk?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een pm terugIk was even eten
Sgoe. Ik heb hem even op gereserveerd gezet. Anders gaat hij naar Kersjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Dat kegelspel vi.d ik leuk! Mag ik daar later even op terugkomen? Ik weet dat het een hit was bij schaaps neefje
Vest van Zaraquote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef mefke79 het volgende:
Komt ie, alle prijzen zonder verzendkosten, alles past in een envelop, behalve de jas denk ik. Ophalen mag ook, regio 040/0492. Kleding is tweedehands, niet door Driekus gedragen. Ik heb er richt prijzen bij staan, maar onderhandelen kan ook hoor, pm maar.
[ afbeelding ]
Vestje Zarababy grijs, blauw en bruin. Maat 9-12 maanden, 78 cm (volgens het label) Met rits en zakjes. 5 euro?
[ afbeelding ]
Twee shirtjes, oranje en geel. Korte mouw. Geel met opdruk, Mexx, zit klein vlekje in. Geen idee of dat eruit gaat, ik heb em niet gewassen. Maat 80
Oranje is van Ducky Beau. Maat 80. Opdruk is geel en groen en achterop zit een soort van applicatie met DB erop.
Samen 5 euro.
[ afbeelding ]
Knaloranje shirt van Mexx met lange mouwen, maat 80, letters MEXX erop geborduurd. Kleine applicatie op de mouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broekje lichte spijkerstof, met oranje lintje eraan. Ducky Beau, maat 80. Met kniestukken. Ziet er nog goed uit. 5 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spijkerbroek van MEXX, met kniezakken. Accenten in oranje. Broek is gevoerd. Ook maat 80. 5 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winterjas van Mexx. Ziet er nog prima uit. Rood, achterkant grijs vlak, dik en gevoerd. Capuchon kan er af. 10 euro?
Wij vinden ook echt altijd dezelfde doeken mooi he!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
oohhh die zwart-witte indio...
*gaat op vingers zitten*
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig heb ik even geen doekengeld...
Ik wil hem graagquote:Op woensdag 22 september 2010 19:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Sgoe. Ik heb hem even op gereserveerd gezet. Anders gaat hij naar Kersjes.
Je weet dr adres zeker al uit je hoofd?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:12 schreef huuphuup het volgende:
ook weer zo. Mooi, gaat ie morgen op de bus naar je.
haha jep.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je weet dr adres zeker al uit je hoofd?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |