Welke maat? En foto aubquote:Op zondag 19 september 2010 22:06 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand interesse in nog prima meisjesschoentjes van Shoesme? Zijn donkergrijs/zilver met een zachte zool. Ik heb ze van een vriendin gehad wiens dochter er alleen maar op gekropen heeft (geen slijtsporen op de neuzen) en Lente heeft er welgeteld een keer mee achter de lopkar gehobbeld.
Als er interesse is, maak ik even een foto.
ik heb wel van alles in 110-116, maar dat is dus waarschijnlijk net te klein?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:40 schreef Fuente het volgende:
Ik zoek meisjes-winterkleding in maat 122 (of 116/122). Iemand die wat wil verkopen?
Vertel es wat meer, heb je een fotootje of plaatje welke het is, wat was nieuwprijs en wat vraag je ervoor?quote:Op zondag 19 september 2010 20:43 schreef RockabeIIa het volgende:
*kuch*
Ik heb ook nog een blauwe ringsling t.k.
*kuch*
Zou je de maten erbij willen zetten in het eerste album? Dan heb ik eventueel wel interesse in wat spul denk ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zal trouwens mijn fotoalbums ook weer eens neergooien hier:
Jongenskleertjes 50 t/m 80
Meisjes en jongens, 50 t/m 74. En een roze konijn!
En de prijzen zijn echt extreem onderhandelbaar
Suikertaartje is deze week met vakantie, ik denk dat ze vrijdagavond op zijn vroegst weer online isquote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zou je de maten erbij willen zetten in het eerste album? Dan heb ik eventueel wel interesse in wat spul denk ik.
Dat zie ik aan de linkerkant, prijs & maat.quote:Op maandag 20 september 2010 14:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zou je de maten erbij willen zetten in het eerste album? Dan heb ik eventueel wel interesse in wat spul denk ik.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zie ik aan de linkerkant, prijs & maat.
ik heb wel interessequote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb wel van alles in 110-116, maar dat is dus waarschijnlijk net te klein?
Oh die had Linde als 1e schoentjes in het donkerblauwquote:Op maandag 20 september 2010 11:50 schreef Ssserpente het volgende:
Oh sorry, maaT vergeten! Maat 19.
Ik heb trouwens gelogen, er zitten wel wat slijtsporen op de neuzen. Maar vanwege de kleur van de schoentjes, is dat nauwelijks te zien.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks! 10% hadden we afgesproken, toch?quote:Op maandag 20 september 2010 19:31 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh die had Linde als 1e schoentjes in het donkerblauwVond ik hele fijne schoentjes!
quote:Op maandag 20 september 2010 19:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Thanks! 10% hadden we afgesproken, toch?
Ik twijfel over de maat, dus neem jij ze maarquote:Op maandag 20 september 2010 13:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind ze leuk ssserpente, maar Linda was eerst.
Ik heb een kind met smurfenvoetjes. Ik PM je Ssserpente. Maar dat doe ik morgen even ok? Nu eerst slapen!quote:Op maandag 20 september 2010 20:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik twijfel over de maat, dus neem jij ze maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |