Graag gedaan. Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Asy, thanks voor je pakketje! Ben der blij mee!
C&A maar die beginnen bij 25¤quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand een winterslaapzak met mouwtjes in de aanbieding in een ieniemieniemaatje?
Ik heb er net 1 gehaald bij de HEMA, maatje 68/60, maar die is echt véél te groot nog.![]()
Dus, een slaapzakje in de richting van maatje 62 met mouwen is van harte welkom. Het liefst een meisjesding maar heel kieskeurig ben ik niet!
Eventuele tips over winkels waar ze verkocht worden zijn ook van harte welkom.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:33 schreef Estrys het volgende:
Allstars, Ik dacht zelf aan 10 euro per paar. Ze zijn maat 22 en zijn schoongemaakt door een perfectionistals nieuw dus. Diaan was de eerste die interesse had dus die mag eerst.
![]()
[ afbeelding ]
ze lijken grijs op de foto maar het is meer groen
[ afbeelding ]
donkerblauw
[ afbeelding ]
Graag PM![]()
Autostoeltje Maxi Cosi Priori Classic Line 15,=quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:51 schreef innepin het volgende:
Heeft er iemand toevallig een groep 1 autostoeltje in de aanbieding?
We hebben nog steeds geen nieuwe en Willow past écht niet meer in de maxicosi
Prenatal heeft ze vaak met afritsmouwen, vanaf 70 cm denk ik..maar dat zal ook nog wel te groot zijn he?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:37 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand een winterslaapzak met mouwtjes in de aanbieding in een ieniemieniemaatje?
Ik heb er net 1 gehaald bij de HEMA, maatje 68/60, maar die is echt véél te groot nog.![]()
Dus, een slaapzakje in de richting van maatje 62 met mouwen is van harte welkom. Het liefst een meisjesding maar heel kieskeurig ben ik niet!
Eventuele tips over winkels waar ze verkocht worden zijn ook van harte welkom.
heb je een PM gestuurd!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:29 schreef Keshet het volgende:
Sjors, ik wil dat 1e (HEMA) jurkje graag van je kopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |