Ik kwam exact hetzelfde melden!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:36 schreef BarbaBientje01 het volgende:
TaartjesFee, bedankt voor je pakketje!![]()
Ik ben er blij mee!
oh! nou ik denk dat k em in 56 anders ook wel van je over wil nemenquote:Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik kwam exact hetzelfde melden!
Huup, het roze hema pakje is geen maatje 62 maar een 56!
Mochten er mensen zijn die 'm in 62 aanbieden: Huup en ik houden ons aanbevolen!
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry, 70 cm... Dat past vast niet meer.
Ja, die ja! Hij moet nog met de was mee, maar volgende keer maak ik een foto. Ze liep er heel charmant bij, de voorkant in dr maillotje gestoken, zodat ze niet bleef hangen met kruipen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk! Probeer nog eens een foto? Dat is dat rode plooi-jurkje, toch?
Haha, je zou er eigenlijk nog de wc-rol uit moeten laten hangen!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, die ja! Hij moet nog met de was mee, maar volgende keer maak ik een foto. Ze liep er heel charmant bij, de voorkant in dr maillotje gestoken, zodat ze niet bleef hangen met kruipen.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, je zou er eigenlijk nog de wc-rol uit moeten laten hangen!
De tas en de ringsling zijn verkocht en Katja is gereserveerd... Alleen de buidelsling is nog beschikbaar momenteelquote:Op woensdag 15 september 2010 14:21 schreef Orea het volgende:
[..]
Deze heb ik nog te koopen daarbij heb ik een doek, ringsling en buidelsling in de aanbieding
Te koop!
Didy Katja, nog in nieuwstaat... lange 5 (of korte 6 indien gewenst meet ik haar nog op).. in de praktijk pak ik haar helemaal niet.. heb inmiddels 2 andere streepdoeken, dus ze mag gaan... Heb er helaas geen doos bij!
Ik zou graag nog 55 euro voor haar krijgen, exclusief verzenden..
Lilly Balou Buidelsling, in mijn zwangerschap gekocht! Vind hem echt superleuk! Maar heb iets verkeerd gedaan met meten.. Tis een S... zou ik moeten passen, ware ik niet een cup G heb... als ik haar omdoe is het een soort dwangbuiseffectMag ook gaan! 25 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)
Mijn Mister Mirko Ringsling Fairy Forest! Heel erg jammer vind ik dit, maar ik kan er geen vriendjes mee worden.. Nou heb ik haar amper nog gebruikt (dochter is net 2 maanden oud) maar ik zou het zonde vinden als ie blijft liggen.. Heb ook een Mei Tai en schat de kans groot in dat die eerder gebruikt wordt dan de ringsling.. Dus mag gaan! 50 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)
[ afbeelding ]
Ik zoek er 1! Maar wel een goedkopequote:Op donderdag 16 september 2010 21:49 schreef innepin het volgende:
Wie had er ook al weer een boxkleed nodig (ja ik ben idd te lui om terug te scrollen)? Ik heb er nog eentje van de Prenatal, met dat groene draakje erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |