quote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef Troeta het volgende:
Heeft er iemand nog een boxkleed te koop voor een leuk prijsje?
Als het goed is heb ik nog wel een setje liggen ergens, beetje van hout en een beetje van plastic. Zal vandaag of morgen even op zolder kijken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef oeke het volgende:
Gezocht: kindergereedschap!
Voor op de tuin dus er mag al lekker meegespeeld zijn en het liefst een schroevendraaier.
Ko is gek op klussen vooral op schroevendraaiers en dan een scharnier proberen te maken maar ik wil eigenlijk niet dat hij met echte schroevendraaiers rondsjouwt.![]()
Heeft iemand nog iets liggen toevallig?
Die is leuk, wat vraag je ervoor??quote:Op woensdag 15 september 2010 14:59 schreef mikoxx het volgende:
[..]
wit/bruin van prenatal, met 'baby' erop. Ik zal ff kijken of ik nog een foto heb!
Deze dus, heb helaas geen duidelijkere foto...
[ afbeelding ]
Een speelkleed van Tinylove bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef Troeta het volgende:
Heeft er iemand nog een boxkleed te koop voor een leuk prijsje?
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:07 schreef Ssserpente het volgende:
Orea, die ringsling heeft een vrij lange staart, he?
Graag!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het goed is heb ik nog wel een setje liggen ergens, beetje van hout en een beetje van plastic. Zal vandaag of morgen even op zolder kijken.
Ik wil wel even voor je kijken, maar je woont vast niet echt in de buurt van Zwolle he?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Graag!![]()
Ik heb vandaag in elk geval een platkop en een kruiskopschroevendraaier gescoord bij de kringloop voor 20 cent! Dank LWRB!
De Action moet ik nog even langs, ligt niet echt in de buurt, maar ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:49 schreef oeke het volgende:
Nee.
![]()
Maar dicht bij ons tuinhuis is een hele grote, daar ga ik van de week wel even kijken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Heeft er iemand interesse in Converse All Stars maatje 22? dan maak ik foto's morgen. Ik heb drie paar: blauwe, taupe en zwart met opdruk. Ze zien er als nieuw uit (mijn moeder heeft ze schoongemaakt)
Ik wil wel een foto zienquote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Heeft er iemand interesse in Converse All Stars maatje 22? dan maak ik foto's morgen. Ik heb drie paar: blauwe, taupe en zwart met opdruk. Ze zien er als nieuw uit (mijn moeder heeft ze schoongemaakt)
Vallen die groter ja? Dat wist ik niet. Nou ja, ik vind het een ramp om ze aan te doen bij Seb met zijn hoge wreef en wiebelkontquote:Op woensdag 15 september 2010 22:26 schreef SacreCoeur het volgende:
En anders heb ik ook nog een paar 21 & 22 liggen.
Zien er niet geweldig nieuw uit ofzo.
En ze vallen ččn hele maat groter, 't zijn orginele.
Yes ččn hele maat, dus 22=23, 21=22 etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vallen die groter ja? Dat wist ik niet. Nou ja, ik vind het een ramp om ze aan te doen bij Seb met zijn hoge wreef en wiebelkont
Ik heb evt ook wel interessequote:Op woensdag 15 september 2010 22:17 schreef Estrys het volgende:
Is prima, hij klinkt leuk!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik moet nog ergens een hele mooie groene hebben. Is effen groen van een hele zachte stof met alleen een labeltje erop. Ik moet even zoeken thuis, maar als je wilt kan ik wel een foto maken als ik m heb gevonden.
Word alleen morgen pas.
Ik kwam exact hetzelfde melden!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:36 schreef BarbaBientje01 het volgende:
TaartjesFee, bedankt voor je pakketje!![]()
Ik ben er blij mee!
oh! nou ik denk dat k em in 56 anders ook wel van je over wil nemenquote:Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik kwam exact hetzelfde melden!
Huup, het roze hema pakje is geen maatje 62 maar een 56!
Mochten er mensen zijn die 'm in 62 aanbieden: Huup en ik houden ons aanbevolen!
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry, 70 cm... Dat past vast niet meer.
Ja, die ja! Hij moet nog met de was mee, maar volgende keer maak ik een foto. Ze liep er heel charmant bij, de voorkant in dr maillotje gestoken, zodat ze niet bleef hangen met kruipen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk! Probeer nog eens een foto? Dat is dat rode plooi-jurkje, toch?
Haha, je zou er eigenlijk nog de wc-rol uit moeten laten hangen!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, die ja! Hij moet nog met de was mee, maar volgende keer maak ik een foto. Ze liep er heel charmant bij, de voorkant in dr maillotje gestoken, zodat ze niet bleef hangen met kruipen.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, je zou er eigenlijk nog de wc-rol uit moeten laten hangen!
De tas en de ringsling zijn verkocht en Katja is gereserveerd... Alleen de buidelsling is nog beschikbaar momenteelquote:Op woensdag 15 september 2010 14:21 schreef Orea het volgende:
[..]
Deze heb ik nog te koopen daarbij heb ik een doek, ringsling en buidelsling in de aanbieding
Te koop!
Didy Katja, nog in nieuwstaat... lange 5 (of korte 6 indien gewenst meet ik haar nog op).. in de praktijk pak ik haar helemaal niet.. heb inmiddels 2 andere streepdoeken, dus ze mag gaan... Heb er helaas geen doos bij!
Ik zou graag nog 55 euro voor haar krijgen, exclusief verzenden..
Lilly Balou Buidelsling, in mijn zwangerschap gekocht! Vind hem echt superleuk! Maar heb iets verkeerd gedaan met meten.. Tis een S... zou ik moeten passen, ware ik niet een cup G heb... als ik haar omdoe is het een soort dwangbuiseffectMag ook gaan! 25 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)
Mijn Mister Mirko Ringsling Fairy Forest! Heel erg jammer vind ik dit, maar ik kan er geen vriendjes mee worden.. Nou heb ik haar amper nog gebruikt (dochter is net 2 maanden oud) maar ik zou het zonde vinden als ie blijft liggen.. Heb ook een Mei Tai en schat de kans groot in dat die eerder gebruikt wordt dan de ringsling.. Dus mag gaan! 50 euro exclusief verzenden (past door de brievenbus)
[ afbeelding ]
Ik zoek er 1! Maar wel een goedkopequote:Op donderdag 16 september 2010 21:49 schreef innepin het volgende:
Wie had er ook al weer een boxkleed nodig (ja ik ben idd te lui om terug te scrollen)? Ik heb er nog eentje van de Prenatal, met dat groene draakje erop.
Graag gedaan. Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Asy, thanks voor je pakketje! Ben der blij mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |