Dat was omspres, omdat ik een lieve, brave usert benquote:Op donderdag 9 september 2010 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar even groot in kilobytes. Net als deze: [ afbeelding ]
Ja, gewoon het formaat in de IMG tags aangepast.... dat telt niet, mijn plaatje had simpelweg een andere url dan die van Noekquote:Op donderdag 9 september 2010 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets duidelijker
Je aantal wàt?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Remlof! Die bug dat je aantal ppp in een topic steeds verschilt is weer terug.
Sorry, even een linkje naar waar ik die regels nog even kan nalezen?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gewoon het formaat in de IMG tags aangepast.... dat telt niet, mijn plaatje had simpelweg een andere url dan die van Noek
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutjoch vreet gewoon mijn custerdcakeje op
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Over (for)maten die er wel toe doen.... ik ben vandaag bezig geweest met een floorplanner voor de babykamer.
Het stukje muur naast het raam is exact breed genoeg om de kast neer te zetten, maar helaas is de kast 55 cm diep en begint op 50 cm van de muur het enige stopcontact in het kamertje![]()
Dat gaat m dus niet worden....
Dit waarschijnlijk wel, maar ik sta open voor suggesties.
[ afbeelding ]
Die kast zonder kussen is de kleerkast van 183 hoog en die met kussen in de commode.... wat dat kussen dus het aankleedkussen maakt
De schommelstoel was een "must have" van N. en gezien er bij mijn ouders thuis nog een schommelstoel staat die we zo kunnen ophalen heb ik hem in het plaatje gezet, maar eerlijk gezegd denk ik dat het allemaal een beetje te krap gaat worden om nog leuk te zijn, dus waarschijnlijk exit schommelstoel.
En om het allemaal wat realistischer te maken, dit krummeltje moet er gaan slapen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Foto's zijn van een maand geleden.
Zo kan ie toch nooit TV kijken uit bed?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Over (for)maten die er wel toe doen.... ik ben vandaag bezig geweest met een floorplanner voor de babykamer.
Het stukje muur naast het raam is exact breed genoeg om de kast neer te zetten, maar helaas is de kast 55 cm diep en begint op 50 cm van de muur het enige stopcontact in het kamertje![]()
[ afbeelding ]
Die kast zonder kussen is de kleerkast van 183 hoog en die met kussen in de commode.... wat dat kussen dus het aankleedkussen maakt
De schommelstoel was een "must have" van N. en gezien er bij mijn ouders thuis nog een schommelstoel staat die we zo kunnen ophalen heb ik hem in het plaatje gezet, maar eerlijk gezegd denk ik dat het allemaal een beetje te krap gaat worden om nog leuk te zijn, dus waarschijnlijk exit schommelstoel.
En om het allemaal wat realistischer te maken, dit krummeltje moet er gaan slapen:
Noem het maar niets, die hele zwangerschap van Lea...quote:Op donderdag 9 september 2010 17:53 schreef Toverheks het volgende:
hebben we niks te ouwehoeren omdat we dan maar weer smilies gaan posten???
Das iets nieuws....Zo hoort datquote:Op donderdag 9 september 2010 17:53 schreef Toverheks het volgende:
hebben we niks te ouwehoeren omdat we dan maar weer smilies gaan posten???
ohhhhhhhhhhhhhhh Leandra wat ligt het zoet in je buik, zo met die arm onder het hoofdje en die andere zo duidelijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet toch wat te verzinnen op zijn?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Het stukje muur naast het raam is exact breed genoeg om de kast neer te zetten, maar helaas is de kast 55 cm diep en begint op 50 cm van die muur het enige stopcontact in het kamertje![]()
[ afbeelding ]
Die kast zonder kussen is de kleerkast van 183 hoog en die met kussen is de commode.... wat dat kussen dus het aankleedkussen maakt
neeeeeeeeeeeeeeee Leandra en ik poste tegelijkertijd hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noem het maar niets, die hele zwangerschap van Lea...
Echt onaardig van je, had ik niet van je verwacht, Haks.
Darn, je hebt gelijk, we hebben nog geen flatscreen voor de babykamerquote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo kan ie toch nooit TV kijken uit bed?
Wel een laptop...zodat de baby lekker lui kan fokken?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, je hebt gelijk, we hebben nog geen flatscreen voor de babykamer
Da's niets.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, lief hè, en ook echt de placenta als kussen(tje) gebruikenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhh Leandra wat ligt het zoet in je buik, zo met die arm onder het hoofdje en die andere zo duidelijk.
ja he oh is nu al mooi kind laat staan als het eruit komt floepen, en wat duidelijk he alles.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, lief hè, en ook echt de placenta als kussen(tje) gebruiken
LOL, je hebt er een panda van gemaaktquote:Op donderdag 9 september 2010 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's niets.
Als je het zo doet is het véél beter:
[ afbeelding ]
Nu is het kamertje klaarquote:Op donderdag 9 september 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, je hebt er een panda van gemaakt![]()
![]()
Het is een stopcontact in de muur.... en die kast past er echt maar net, dus om nou een heel stopcontact te verplaatsen is ook weer zoquote:Op donderdag 9 september 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar moet toch wat te verzinnen op zijn?
Ik vind m ook niet lekker zitten.... en met een kussen erin ook niet, bij mijn ouders thuis werd hij ook amper gebruikt, maar het staat natuurlijk wel heel ergquote:Op donderdag 9 september 2010 18:02 schreef Toverheks het volgende:
wat jij zegt Leandra, zou de schommelstoel gewoon niet doen, ten eerste meer ruimte en ten 2e, je zal er maar een paar keer gebruik van maken en daarna kwak je er gewoon dingen op, kleertjes enzo die je dan nog moet opruimen etc. denk ik hoor, want ik had vroeger ook schommelstoel staan bij de 1e, nou geloof 2 keer in gezeten en toen werd het een soort open kast met gewassen kleertjes die je op moest ruimen.
ach je kan het proberen, en als je er genoeg van hebt zet je de stoel in ander kamertje of zo, ja het staat mooi en past in het plaatje en al was je kamer erg groot je gaat het amper gebruiken.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m ook niet lekker zitten.... en met een kussen erin ook niet, bij mijn ouders thuis werd hij ook amper gebruikt, maar het staat natuurlijk wel heel ergop een babykamer.... maar dan had de kamer net een metertje breder moeten zijn vind ik.
Ja, had ik ook al geprobeerd, maar ik had behoefte aan wat speelsigheid tussen de rechte hoeken, dus even zo gedaan. Ook dan wordt het krap met een schommelstoel maar misschien past het wel net iets beter.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:03 schreef Toverheks het volgende:
en het bedje met hoofdkant tegen de muur bij die grote kast???
ja ik denk mee
Ja, of gewoon weer bij m'n ouders op zolderquote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach je kan het proberen, en als je er genoeg van hebt zet je de stoel in ander kamertje of zo, ja het staat mooi en past in het plaatje en al was je kamer erg groot je gaat het amper gebruiken.
Die is nog van mijn Papa....die had ie gekocht toen hij en mama gingen samenwonen...das nog 1 van de weinige tastbare dingen die ik heb...die doe ik ook niet wegquote:Op donderdag 9 september 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hebben een bidstoel op de slaapkamer! En hij is niet eens van mij!
Wel tof ding hoor!
Ai, die echo, ik smelt......quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Het stukje muur naast het raam is exact breed genoeg om de kast neer te zetten, maar helaas is de kast 55 cm diep en begint op 50 cm van die muur het enige stopcontact in het kamertje![]()
[ afbeelding ]
Die kast zonder kussen is de kleerkast van 183 hoog en die met kussen is de commode.... wat dat kussen dus het aankleedkussen maakt
Een goede trailer voor trashquote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef remlof het volgende:
Ow ja Wilders: The Movie wil ik ook wel zien
Dat is vaak een gedoe. Met een zaag en een kastje kan het desnoods ook?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ai, die echo, ik smelt......
Maar kun je het stopcontact niet (laten ) verplaatsen? En er tegelijkertijd misschien nog eentje bij plaatsen?
Doe eens niet zo eng....quote:Op donderdag 9 september 2010 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is vaak een gedoe. Met een zaag en een kastje kan het desnoods ook?
Wacht maar...geef ik hem ff een douwquote:Op donderdag 9 september 2010 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng....![]()
Niemand komt met een zaag in de buurt van mijn prachtige nieuwe kast voor de babykamer
Mooi Hondjes, dat verloopt dus ook primaquote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef hondjes het volgende:
Dochter belde net, dat haar kleine in haar buik nu 2200 gram weegt.
En alles goed is, zover ze kunnen zien..op de echo.
Wanneer is ze uitgerekend?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef hondjes het volgende:
Mooie pres(en)tatie.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klanten tot 5x toe 'deeply impressed' na demonstratie. Nu ff koken
Gelukkig wel..quote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi Hondjes, dat verloopt dus ook prima
Ja, ik sta open voor oplossingen, maar niet als die oplossing betekent dat er een zaag in de buurt moet komen van m'n prachtige nieuwe kast....quote:Op donderdag 9 september 2010 18:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Krijg ik een douw! Alleen omdat waar anderen problemen, ik oplossingen zie!
Spannend....das al snel...nog een kruimeltje dr bijquote:Op donderdag 9 september 2010 18:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gelukkig wel..![]()
Ze is uitgerekend op 23 Oktober, Laysa
Nog even en je kunt een salesbonus binnenslepenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klanten tot 5x toe 'deeply impressed' na demonstratie. Nu ff koken
ook goed nieuwsquote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef hondjes het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd. Die piet wordt nog wel eens sinterklaas!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog even en je kunt een salesbonus binnenslepen
Ja, en maar klagen over beperkte doorgroeimogelijkheden.... zie hier het bewijs dat er niets van kloptquote:Op donderdag 9 september 2010 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al gezegd. Die piet wordt nog wel eens sinterklaas!
Niks geen glazen plafond voor piet...Wel een glazen tafelquote:Op donderdag 9 september 2010 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en maar klagen over beperkte doorgroeimogelijkheden.... zie hier het bewijs dat er niets van klopt
Hoeveel weken/maanden is ze? En fijn dat alles goed is!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef hondjes het volgende:
Haha, ik heb hem helemaal afgekeken!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:26 schreef Leandra het volgende:
Oh Remlof??
Die TV hè.... dat schijnt niet te mogen volgens deze cursus![]()
[ afbeelding ]
Zolang hij zich maar niet onder tafel laat zuipen is er dus niets aan de handquote:Op donderdag 9 september 2010 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niks geen glazen plafond voor piet...Wel een glazen tafel
Okay, mochten we dus een keer in Nijmegen zijn dan hebben we een oppas die weet hoe het moetquote:Op donderdag 9 september 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, ik heb hem helemaal afgekeken!
Ik heb voornamelijk op de niet plaatjes gekeken!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, mochten we dus een keer in Nijmegen zijn dan hebben we een oppas die weet hoe het moet
Iedere dag weer genieten van dat dingquote:Op donderdag 9 september 2010 18:29 schreef Laysa het volgende:
Niks geen glazen plafond voor piet...Wel een glazen tafel
Ja, een baby doe je altijd op een handwas, en een werkelijke handwas, niet het handwasprogramma van de wasmachinequote:Op donderdag 9 september 2010 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk op de niet plaatjes gekeken!![]()
Ik zag dat je je baby met de hand moest drogen, maar doe je een baby nu wel of niet op de handwas?
Ow daar was ooit nog eens een leuk ONZ topic overquote:Op donderdag 9 september 2010 18:26 schreef Leandra het volgende:
Oh Remlof??
Die TV hè.... dat schijnt niet te mogen volgens deze cursus![]()
[ afbeelding ]
Darn, en ik heb dat gifje maanden geleden al gegapt van een Amerikaanse site.... en toen ook in OUD gepost geloof ik, dat dan wel weerquote:Op donderdag 9 september 2010 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow daar was ooit nog eens een leuk ONZ topic over
Hier: Geniale Baby Instructions!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, en ik heb dat gifje maanden geleden al gegapt van een Amerikaanse site.... en toen ook in OUD gepost geloof ik, dat dan wel weer
Ik zag er wel gelijk dingen van N. in.... en gelukkig heeft de beeb zijn kont en niet de mijnequote:
33 weken, ze gaat de 34e week in.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoeveel weken/maanden is ze? En fijn dat alles goed is!
Die plaatjes zijn een stuk groter, maakt het nog leuker eigenlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier: Geniale Baby Instructions!
Dacht dat ie leuker was
Ja de plaatjes in de OP zijn leuk, maar de reacties zijn weinig creatief.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn een stuk groter, maakt het nog leuker eigenlijk
Ja, ONZ was toen ook al niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 9 september 2010 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja de plaatjes in de OP zijn leuk, maar de reacties zijn weinig creatief.
Ik ben ook blij met de mijnese...en hij mag blijven nadat we 2 huishoudens hebben samengevoegd straksquote:Op donderdag 9 september 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedere dag weer genieten van dat ding
zomg, hij heeft de onderhandelingen overleegdquote:Op donderdag 9 september 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met de mijnese...en hij mag blijven nadat we 2 huishoudens hebben samengevoegd straks![]()
Dr werd niet eens over onderhandeldquote:Op donderdag 9 september 2010 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, hij heeft de onderhandelingen overleegd
Je verdient een custercakejequote:Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
All by myself een avatar gecropt en geresized. En dit alles is mede mogelijk gemaakt dankzij FOK!
Knap gedaan, ziet er goed uitquote:Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
All by myself een avatar gecropt en geresized. En dit alles is mede mogelijk gemaakt dankzij FOK!
Wie is het?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
RSPCEET!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
Waar heije het ov'r?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:14 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik zie het nu pas, eifoon, van de leg en dat kuiken![]()
Geheel per ongeluk, maar wel in stijl
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof kijkt goed:
[ afbeelding ]
Errr
Waaaaant je hebt geen klinkers nodig, je hersenen maken het verband wel. Zo ging dat testje toch?quote:
Oh nee, die ging anders. Het had met de eerste en laatste letter te maken. Die moesten hetzelfde blijven.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:22 schreef Noek het volgende:
Waaaaant je hebt geen klinkers nodig, je hersenen maken het verband wel. Zo ging dat testje toch?
veel plezier Teunquote:Op donderdag 9 september 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind haar toch wel een lekkertje hoor
Gaat nu naar z'n eigen lekkertje
Ze heeft net zunne pakje als Jij hebtquote:Op donderdag 9 september 2010 19:19 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GaGa, ziezie je het nu? Ze is friggin hot met donker haar.
Ik snap je!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef Noek het volgende:
Oh nee, die ging anders. Het had met de eerste en laatste letter te maken. Die moesten hetzelfde blijven.
Ja, en als jullie er nu niks van snappen dan kan ik daar toch niks aan doen.
Ik heb veel oude (jeugd)foto's van Gaga gezien, maar op geen enkele was ze heel dik?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef Toverheks het volgende:
las ergens lady GaGa is al 6 keer opgenomen in ziekenhuis omdat ze extreem lijnt enzo, ze was toch vroeger heel dik
Echt hè? Jammer dat ze geen cakejes eet. Toch een smet!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze heeft net zunne pakje als Jij hebt
Amy bedoel je denk ik. Die was wel voller voorheen.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef Toverheks het volgende:
las ergens lady GaGa is al 6 keer opgenomen in ziekenhuis omdat ze extreem lijnt enzo, ze was toch vroeger heel dik
Nee tantje Betje, JaJa ook hoog!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Amy bedoel je denk ik. Die was wel voller voorheen.
had ik gelezen ik volg haar niet zo, ja bij Noek de die hard GaGa fan en haar liedjes vind ik ook weinig.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb veel oude (jeugd)foto's van Gaga gezien, maar op geen enkele was ze heel dik?
Ik vind haar daar echt mooi. Ook met snor!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
TOen zag ze dr een stuk beter uit
Tofquote:Op donderdag 9 september 2010 19:43 schreef Copycat het volgende:
Amy gaat meedoen op het tribute album ter ere van de 77e verjaardag van Quincy Jones.
77! Quincy!
zie je dat ik wel gelijk had, vroeger was ze vollerquote:Op donderdag 9 september 2010 19:45 schreef Noek het volgende:
GaGa bij boiling point van MTV.
[ afbeelding ]
Wel wat voller ja.
quote:
Mooi, dan heb je hem alvast aan staan voor Chersoquote:Op donderdag 9 september 2010 20:33 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het ook maar opgezet....sort of extra poging
quote:De hoge belastingschuld van een rijleraar heeft een examenkandidaat in de problemen gebracht. De man kon niet verder met zijn rijexamen, omdat de politie de lesauto tijdens een grote verkeerscontrole in Deventer in beslag nam.
Zag ik het toch goed.quote:
Veel plezier, maak er iets leuks van.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:01 schreef spuitje het volgende:
Zo.................koffer is gepakt, auto volgetankt, aanhanger er achter gehangen. kan morgen zo op reis! Ga lekker een weekendje op stap met een vriendin en om het nuttige met het aangename te verenigen neem ik dus een aanhanger vol spullen mee voor jongste die sinds maandag in Groningen studeert. Zij en haar jongste broertje komen die aanhanger morgen ergens oppikken, we gaan gezellig samen even lunchen en dan ga ik naar vriendin en zij samen met haar broertje weer naar Groningen. De laptop blijft thuis, wil even niet internetten, wil gewoon even alleen maar genieten van een weekend weg!
veel plezier geniet van je meisje en rijd voorzichtigquote:Op donderdag 9 september 2010 23:01 schreef spuitje het volgende:
Zo.................koffer is gepakt, auto volgetankt, aanhanger er achter gehangen. kan morgen zo op reis! Ga lekker een weekendje op stap met een vriendin en om het nuttige met het aangename te verenigen neem ik dus een aanhanger vol spullen mee voor jongste die sinds maandag in Groningen studeert. Zij en haar jongste broertje komen die aanhanger morgen ergens oppikken, we gaan gezellig samen even lunchen en dan ga ik naar vriendin en zij samen met haar broertje weer naar Groningen. De laptop blijft thuis, wil even niet internetten, wil gewoon even alleen maar genieten van een weekend weg!
Ik ben er ook bang voor, want na een off night volgt vaak een off dayquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Have fun!
mogguh, dit wordt een offday. Ik voel 't.
Jij bent nog drukker dan dat je voor je baas was, of lijkt dat maar zo? Allemaal opdrachten 'voor jezelf'quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
Even kijken of ik nog wat inspiratie kan halen uit een dubbele espresso.
Ik hou zo niet van technische teksten. Dan snap ik niet meer wat ik schrijf.
Voor mijn baas was ik de laatste tijd ook niet echt meer druk bezig, maar ik mag inderdaad zeker niet klagen. Ik krijg elke dag aardig gevuld, maar wel op een relaxte manier en als ik het financieel bekijk, is de huidige situatie ook een stuk rooskleuriger.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij bent nog drukker dan dat je voor je baas was, of lijkt dat maar zo? Allemaal opdrachten 'voor jezelf'?
Dus dat, als het eenmaal loopt, dan blijft het vast goed gaan. Je hebt toch ook een aantal vaste klanten, waar je dingen voor doet, die prijzen je dan vanzelf weer aan bij andere, en zo gaat dat door.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker niet, maar juist de beginperiode is voor veel starters erg moeilijk. Nice
Ik heb het nog niet gezien, mis ik er iets aan. Wat is zo lees is het net als 't is hier fantastisch' maar dan anno 2010, klopt dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Ze moeten Oh, Oh ... wel consequenter vertalen vind ik. Ik heb echt de grootste moeite om ze allemaal goed te verstaan.
Het zou idd wel prettig zijn als het programma gewoon ondertiteld zou kunnen worden... dat blijft toch een makke bij de commerciele zenders.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Ze moeten Oh, Oh ... wel consequenter vertalen vind ik. Ik heb echt de grootste moeite om ze allemaal goed te verstaan.
Laat ik het zo stellen; ik dank OLH op m'n blote knieën dat mijn zoon niet zo'n kansloos type isquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien, mis ik er iets aan. Wat is zo lees is het net als 't is hier fantastisch' maar dan anno 2010, klopt dat?
Zie, wij zijn niet de enigen die het verschil tussen switch en router niet snaptenquote:
Ik zou het drankmisbruik en de willekeurige seks erger vinden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Je zal je kind toch maar met zoveel dommigheid en vooral onverstaandbare dommigheid terugzien op tv, maar groot kans dat hun ouders daar toch iets anders over denken![]()
Ik vind het wel vermakelijk om te zien.
Nou, ik ben aardig wat gewend, maar toen ik "Barbie" in dat winkeltje hoorde zeggen "Ik ga niet schoonmaken, ik ben geen Marokkaan" zaten we hier op de bank wel allebei van "Ohquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Je zal je kind toch maar met zoveel dommigheid en vooral onverstaanbare dommigheid terugzien op tv, maar groot kans dat hun ouders daar toch iets anders over denken![]()
Ik vind het wel vermakelijk om te zien.
Zoiets zou ik al helemaal niet zo snel snel en al helemaal niet voor cameraquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik ben aardig wat gewend, maar toen ik "Barbie" in dat winkeltje hoorde zeggen "Ik ga niet schoonmaken, ik ben geen Marokkaan" zaten we hier op de bank wel allebei van "Oh"
Ze zou toch beter moeten weten dan zoiets te zeggen terwijl er een camera bovenopstaat.
Ik kijk ook vaak zoquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik ben aardig wat gewend, maar toen ik "Barbie" in dat winkeltje hoorde zeggen "Ik ga niet schoonmaken, ik ben geen Marokkaan" zaten we hier op de bank wel allebei van "Oh"
Ze zou toch beter moeten weten dan zoiets te zeggen terwijl er een camera bovenopstaat.
Nee, ik zou het ook niet zeggen, en als ik het Jr. zou horen zeggen dan zou hij direct op z'n donder krijgen, maar aan de andere kant hoor je in de kroeg ook wel eens dat soort dingen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets zou ik al helemaal niet zo snel snel en al helemaal niet voor camera![]()
Geheel en al te wijten aan de dommigheid.
Ben wel enkele dingen kwijt maar het was dan ook geen vakantie, het was één seizoen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef Leandra het volgende:
Als je je de vakantie überhaupt nog weet te herinneren dan heb je het naar Oh Oh Cherso maatstaven niet goed genoeg gedaan
Had je het idee dat er iets mis was?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:40 schreef Leandra het volgende:
Zo, met m'n bloedsuiker is zo te zien idd weinig aan de hand; vanmorgen nuchter 5,4 en twee uur na het ontbijt was het 5,3 en ik had niet bepaald koolhydraatloos ontbeten. Maar goed, nog 2 keer prikken te gaan.
Het viel me wel een beetje tegen! Meer drank, dan wijven! Dan heb je net de verhouding verkeerd! Die ene die wel een keertje zijn tuinkabouter mocht parkeren in een glad gazonnetje zat gelijk onder de gouden plak!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
1,1 miljoen kijkers voor Oh Oh Cherso
quote:Zomerse zaterdag komt eraan
AMSTERDAM - Het weer belooft zaterdag zomerse trekjes te krijgen. Snel toenemende drukstijgingen achter een warmtefrontje dat vanmiddag over ons land trekt, zorgen morgen voor prachtig weer.
In het binnenland kan zelfs de zomerse waarde van 25 graden op een enkele plek worden gehaald. Ook aan zee is het prima toeven met maxima rond de 21 graden. Er is weinig wind uit een zuidelijke richting. Wel kan de zon zo nu en dan worden afgeschermd door wolkensluiers.
Zondag is het met 22 graden prima uit te houden in ons land. Er is kans op verspreid wat lichte regen maar ook schijnt de zon veelvuldig.
Maandag is de derde nazomerse dag op rij met droog weer, zonnige perioden en 19 tot 22 graden.
Steeds iets beter, maar die meet morgen ga ik maar niet heen, denk niet dat ik nu een nacht in de buitenlucht moet gaan doorbrengenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:40 schreef Leandra het volgende:
Middag remlof, alweer een beetje opgeknapt?
Lijkt me ook niet heel verstandig...Goed uitzieken!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Steeds iets beter, maar die meet morgen ga ik maar niet heen, denk niet dat ik nu een nacht in de buitenlucht moet gaan doorbrengen
quote:Voor meeste mensen armoede tijdelijk
DEN HAAG (AFN) - Armoede is meestal tijdelijk, maar er is een grote groep die lang onder de armoedegrens leeft. Van de huishoudens met een laag inkomen zijn zes op de tien er drie jaar later financieel beter aan toe. De andere 40 procent is ook na drie jaar nog niet aan de armoede ontsnapt. Autochtone Nederlanders hebben vijfmaal zoveel kans om blijvend boven de armoedegrens uit te komen als niet-westerse migranten.
Dit zijn enkele conclusies uit het rapport Uit de armoede werken, dat het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) vrijdag heeft gepubliceerd. Meestal is de verbetering van de financiële positie te danken aan een baan. Omdat niet-westerse allochtonen minder kansen hebben op de arbeidsmarkt is het voor hen moeilijker uit de armoede te komen. Het SCP benadrukt wel dat een baan geen garantie biedt dat iemand niet (meer) in armoede hoeft te leven.
Voor het rapport hield het SCP in 2007 een steekproef onder mensen die in 2004 behoorden tot de 618.000 huishoudens die leven van een inkomen onder de armoedegrens. In 2004 lag die voor een alleenstaande op 860 euro netto per maand.
Aan de armoede ontworsteld
In 2007 had 60 procent zich aan de armoede ontworsteld. De meesten waren al in 2005 boven de armoedegrens uitgekomen en daar sindsdien ook gebleven. Van de overige 40 procent moest het merendeel de hele periode tussen 2004 en 2007 van het lage inkomen rondkomen. Slechts een klein deel van die huishoudens slaagde er aanvankelijk in de positie te verbeteren, maar viel later toch weer terug.
Ruim de helft van de armen heeft in de 3,5 jaar voorafgaand aan de steekproef niet naar werk gezocht. In de helft van de gevallen werden gezondheidsredenen aangevoerd als reden om niet te proberen een baan te vinden.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:23 schreef beelz het volgende:
Koop hem een xbox360. Geef hem de xbox360. Als de blijdschap op zijn hoogst is pak je de xbox360 weer af. Zeg hem dan dat hij er pas mee mag spelen als hij zijn reet zelf afveegt.
Neuh, ik maakte me geen zorgen, ik had/heb nergens last van maar ik val om diverse redenen in de risicogroep... In deze post kwam ik er tot mijn eigen verbazing achter dat ik aan 5 van de 7 risicofactoren voldoequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Had je het idee dat er iets mis was?
Bij mij is het wel eens te laag, als ik langer dan drie uur niet iets tot me neem en wel bezig ben, dan daalt mijn suikerspiegel te ver en krijg ik trillende handen, ga ik zweten, voel ik me enorm slap... Dan moet ik snel iets met koolhydraten of suiker eten, heel irritant is dat.
Als je inkomen minder is dan netto 800zoveel per maand toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer 'leef je in armoe' in nederland?
nou ben benieuwd zat achter op de scooter in de regenquote:
Dat valt nog best mee vergeleken met http://www.funda.nl/buurtinfo/arnhem/klarendal-zuid/kenmerken/quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.funda.nl/buurt(...)nmerken/?ref=4777303
Dat is armoede pietje!
Schat, als 48 euro er zo inhakt was je vóór het doen van de boodschappen al armquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Net voor ongeveer 48 euro aan boodschappen gekocht, nu ben ik weer arm
Ja, dat was ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, als 48 euro er zo inhakt was je vóór het doen van de boodschappen al arm
quote:Gevonden voet blijkt van Duitse man
STRIJENSAS - De voet die begin september werd gevonden in de jachthaven in de Zuid-Hollandse plaats Strijensas, blijkt van een 70-jarige man uit Duitsland. Dat blijkt uit DNA-onderzoek van de politie. De man is op 14 december 2009 in Duitsland als vermist opgegeven. De politie gaat ervan uit dat er geen sprake is van een misdrijf.
Een woordvoerder zei vrijdag dat het bij vermissingen gebruikelijk is dat van een vermist persoon een DNA-spoor wordt bewaard. Van de gevonden voet is eveneens een DNA-spoor afgenomen en vergeleken met vermiste personen in binnen- en buitenland. Daarbij kwam de overeenkomst met de 70-jarige man aan het licht.
Honden vonden het lichaamsdeel op 1 september in het water. Een team van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) zocht vervolgens nog enkele dagen met een speurhond, een helikopter en sonarapparatuur het water af, maar zonder resultaat.
De woordvoerder kon niet zeggen wat er nu met de voet gaat gebeuren. „De zaak is voor ons klaar.”
Ik ook hoor, daar niet vanquote:
't Is mijn eigen schuld. N.a.v. het krijgen van parfum én blouses én een trui dacht ik gisteren "Laat ik eens wat aardigs terug doen" en heb ik een geurtje gekocht. Natuurlijk kies ik dan wat ik lekker vind en zie de prijs pas als ik bij de kassa sta, ¤ 150,-quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daar niet vanSterker nog, ik zou die 48 euro niet op willen hoesten voor boodschappen op het moment
Nope, zaterdag acht uur gaan ze dicht. Er is volgens mij ook maar één kroeg open. En.....ik heb nog even navraag gedaan naar die Duiventil, 't is een tent waar een blind paard nog geen schade kan aanrichten, er zitten dan ook regelmatig groepen mongolen volgens mijn bron. Kortom, met een beetje geluk maak je er nog wat meequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Teun, als ik even mag c-c-c-c-combro-breaken, zijn de supermarkten in Nunspeet toevallig ook op zondag open? Zal wel weer niet.
Ik heb er filmpjes van gezien, dus ik weet waar ik aan toe benquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nope, zaterdag acht uur gaan ze dicht. Er is volgens mij ook maar één kroeg open. En.....ik heb nog even navraag gedaan naar die Duiventil, 't is een tent waar een blind paard nog geen schade kan aanrichten, er zitten dan ook regelmatig groepen mongolen volgens mijn bron. Kortom, met een beetje geluk maak je er nog wat mee
Godverkut.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Btw, zaterdagmiddag ben ik er niet, mocht we even een terrasje willen pakken, dan moet die activiteit op zondag passeren
Omgquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is mijn eigen schuld. N.a.v. het krijgen van parfum én blouses én een trui dacht ik gisteren "Laat ik eens wat aardigs terug doen" en heb ik een geurtje gekocht. Natuurlijk kies ik dan wat ik lekker vind en zie de prijs pas als ik bij de kassa sta, ¤ 150,-![]()
quote:Maarrrrrrrr........dat flesje ga ik binnen een uur onder het dekbed verstoppen, geheid vanavond een blowjob in het verschiet![]()
Wel een dure trouwens, dat dan wel weer
Ik wil wedden dat je in Amsterdam voor 150 euro op z'n minst 3 blowjobs kan krijgen en dan hoef je er nieteens eerst voor naar een zaakje om parfum te kopenquote:
Hoe laat heb je die tussenuurtjes dan? Ik wil namelijk nog even naar pa en ma, doe ik meestal in de middag, maar ik kan natuurlijk ook 's morgens even gaan (mits op tijd wakker en zulks)quote:
't Is geen functioneel cadeau lullo, 't is er eentje vanuit pure liefde en voor het herstellen van balans ontvangen-gegevenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
¤150,- voor een luchtje, dan moet je wijf wel echt ontzettend meuren wil je dat vrijwillig uitgeven, op de hoogte van de prijs
Raap me opquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
¤150,- voor een luchtje, dan moet je wijf wel echt ontzettend meuren wil je dat vrijwillig uitgeven, op de hoogte van de prijs
Amsterdamse zaakjes stinken per definitiequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat je in Amsterdam voor 150 euro op z'n minst 3 blowjobs kan krijgen en dan hoef je er nieteens eerst voor naar een zaakje om parfum te kopen
Verstandig, niet alleen om de buitenlucht maar ook om het besmettingsgevaar.... volgende week half FOK! ziek en iedereen van ellende maar baggertopics openen, dan ben je hartstikke druk met bannen zo vlak na het ziek zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Steeds iets beter, maar die meet morgen ga ik maar niet heen, denk niet dat ik nu een nacht in de buitenlucht moet gaan doorbrengen
Ik hoop dat het een geurtje is wat jij niet alleen lekker vindt, maar zij ook weet te waarderenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is geen functioneel cadeau lullo, 't is er eentje vanuit pure liefde en voor het herstellen van balans ontvangen-gegeven
Ze zijn er inmiddels achter dat de man Jehova getuige wasquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gevonden voet blijkt van Duitse man
STRIJENSAS - De voet die begin september werd gevonden in de jachthaven in de Zuid-Hollandse plaats Strijensas, blijkt van een 70-jarige man uit Duitsland. Dat blijkt uit DNA-onderzoek van de politie. De man is op 14 december 2009 in Duitsland als vermist opgegeven. De politie gaat ervan uit dat er geen sprake is van een misdrijf.
Een woordvoerder zei vrijdag dat het bij vermissingen gebruikelijk is dat van een vermist persoon een DNA-spoor wordt bewaard. Van de gevonden voet is eveneens een DNA-spoor afgenomen en vergeleken met vermiste personen in binnen- en buitenland. Daarbij kwam de overeenkomst met de 70-jarige man aan het licht.
Honden vonden het lichaamsdeel op 1 september in het water. Een team van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) zocht vervolgens nog enkele dagen met een speurhond, een helikopter en sonarapparatuur het water af, maar zonder resultaat.
De woordvoerder kon niet zeggen wat er nu met de voet gaat gebeuren. „De zaak is voor ons klaar.”
Eensch.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Amsterdamse zaakjes stinken per definitie
Ik weet niet wie je bent maar de meet morgen is verderopquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:08 schreef san39 het volgende:
wow ben verbaas dat t gelukt is
,het inloggen
olla fokkers
wat lees ik hebben jullie een meet enne greet met elkaar,wordt top weer morgen he(y)
ow enne heb paar x al ingelogd afgelopen jaar maarre voor derest niets meer
Ja, maar als je die 3 dingen nou niet vergeten was, zou je dan ook nog onder de ¤ 48,= zijn uitgekomen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Terug! En ik ben maar 3 dingen vergeten en ze waren alledrie voor mezelf!
Ja, ik doe zelden boodschappen voor meer dan een tientje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als je die 3 dingen nou niet vergeten was, zou je dan ook nog onder de ¤ 48,= zijn uitgekomen?
eh waar verderop,maar ik kan toch niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent maar de meet morgen is verderop
Nou en?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:14 schreef san39 het volgende:
[..]
eh waar verderop,maar ik kan toch niet hoor
Ik kwam vanmorgen ook op ¤ 9,61 uit.... uiteraard kwam ik er later pas achter dat ik de shampoo (weer) vergeten was, maar dat boeit niet, ik bleef wel mooi onder een tientjequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik doe zelden boodschappen voor meer dan een tientje.
Volgens mij gaat er niemand van hier naar die meet morgen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Ik vraag toch niet of je komt? Ik heb geen hol met die meet te maken
Piet en Lies stonden op de lijst maar gaan geloof ik niet. Remlof gaat voor zo ver ik weet wél.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er niemand van hier naar die meet morgen...
En ik denk dat ik morgen ook niet naar S'veen ga, dus even doorrijden naar Nunspeet is er dan ook niet bij
Nee, die heb ik net een paar posts hierboven gequote waar hij zegt dat hij waarschijnlijk niet gaat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Piet en Lies stonden op de lijst maar gaan geloof ik niet. Remlof gaat voor zo ver ik weet wél.
y0 Noeksel, nog wat von der Dolf gehört? Leeft hij nog of stond hij te dicht bij een stand vol Korans?quote:
Maar goed dat ik zei: "Voor zover ik weet" en ik dat op dat moment nog niet had gelezen dus mijn uitspraak volledig legitiem wasquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die heb ik net een paar posts hierboven gequote waar hij zegt dat hij waarschijnlijk niet gaat.
Darn, lees dan ook eens wat ik post, soms is het gewoon wel zinnig en nuttig
Ja, en dan kunnen we ook nog in fatsoenlijk Nederlands posten....quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:20 schreef san39 het volgende:
jullie gaan ook zow verdomde snel met reageren
Dit is nietsquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:20 schreef san39 het volgende:
jullie gaan ook zow verdomde snel met reageren
Zzzzzinnnnggggg!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan kunnen we ook nog in fatsoenlijk Nederlands posten....
Lul niet, jij leest (net als ik) altijd bijquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar goed dat ik zei: "Voor zover ik weet" en ik dat op dat moment nog niet had gelezen dus mijn uitspraak volledig legitiem was![]()
![]()
Ik kijk met een passie neer op mensen van die chat van "Opaatje"quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:17 schreef san39 het volgende:
maarre ik ben gewoon die muts op de chat van oop die koffiedrinkende muts sanveertig,weet niet of je daar komt op die chats van oop enne tonja,anders ben ik weg hoor,en zal niet meer zeiken aan je kop![]()
![]()
In dit geval dus niet want ik was bezig een mooie tekening voor Gert te maken, van een paardje en Gert als boer en ik als boerinquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lul niet, jij leest (net als ik) altijd bij
OMG, hij is nog geen week weg en je mist hem nu al zo erg dat je jullie als stelletje begint te painten??quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dit geval dus niet want ik was bezig een mooie tekening voor Gert te maken, van een paardje en Gert als boer en ik als boerin
Meh, dat doe ik ook als hij er nog is, maar ik mis hem welquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, hij is nog geen week weg en je mist hem nu al zo erg dat je jullie als stelletje begint te painten??
Ah gos, het is bijna ontroerend
Als je toch regelmatig tekeningen maakt van jullie als stelletje, post die dan ook eensquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meh, dat doe ik ook als hij er nog is, maar ik mis hem wel
Net nog gezien! Hij is weer op pad naar een ander hotel, having the time of his life. Hij was eergisteren in Albequerque en dat was een beetje eng. Allemaal trash, inteelt en nudy bars!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
y0 Noeksel, nog wat von der Dolf gehört? Leeft hij nog of stond hij te dicht bij een stand vol Korans?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Net nog gezien! Hij is weer op pad naar een ander hotel, having the time of his life. Hij was eergisteren in Albequerque en dat was een beetje eng. Allemaal trash, inteelt en nudy bars!Maar dat is met een kind ook niet alles en toen gingen ze weer treinen. Hij is ook bij een Oprah-winkel geweest en heeft me wat wijsheden meegegeven en nu voel ik me verlicht.
Ja, op sommige plekken zit je ineens al heel snel op precies het verkeerde stukje stad of omgeving....quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Net nog gezien! Hij is weer op pad naar een ander hotel, having the time of his life. Hij was eergisteren in Albequerque en dat was een beetje eng. Allemaal trash, inteelt en nudy bars!Maar dat is met een kind ook niet alles en toen gingen ze weer treinen. Hij is ook bij een Oprah-winkel geweest en heeft me wat wijsheden meegegeven en nu voel ik me verlicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |