quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:23 schreef beelz het volgende:
Koop hem een xbox360. Geef hem de xbox360. Als de blijdschap op zijn hoogst is pak je de xbox360 weer af. Zeg hem dan dat hij er pas mee mag spelen als hij zijn reet zelf afveegt.
Neuh, ik maakte me geen zorgen, ik had/heb nergens last van maar ik val om diverse redenen in de risicogroep... In deze post kwam ik er tot mijn eigen verbazing achter dat ik aan 5 van de 7 risicofactoren voldoequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Had je het idee dat er iets mis was?
Bij mij is het wel eens te laag, als ik langer dan drie uur niet iets tot me neem en wel bezig ben, dan daalt mijn suikerspiegel te ver en krijg ik trillende handen, ga ik zweten, voel ik me enorm slap... Dan moet ik snel iets met koolhydraten of suiker eten, heel irritant is dat.
Als je inkomen minder is dan netto 800zoveel per maand toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer 'leef je in armoe' in nederland?
nou ben benieuwd zat achter op de scooter in de regenquote:
Dat valt nog best mee vergeleken met http://www.funda.nl/buurtinfo/arnhem/klarendal-zuid/kenmerken/quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.funda.nl/buurt(...)nmerken/?ref=4777303
Dat is armoede pietje!
Schat, als 48 euro er zo inhakt was je vóór het doen van de boodschappen al armquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Net voor ongeveer 48 euro aan boodschappen gekocht, nu ben ik weer arm
Ja, dat was ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, als 48 euro er zo inhakt was je vóór het doen van de boodschappen al arm
quote:Gevonden voet blijkt van Duitse man
STRIJENSAS - De voet die begin september werd gevonden in de jachthaven in de Zuid-Hollandse plaats Strijensas, blijkt van een 70-jarige man uit Duitsland. Dat blijkt uit DNA-onderzoek van de politie. De man is op 14 december 2009 in Duitsland als vermist opgegeven. De politie gaat ervan uit dat er geen sprake is van een misdrijf.
Een woordvoerder zei vrijdag dat het bij vermissingen gebruikelijk is dat van een vermist persoon een DNA-spoor wordt bewaard. Van de gevonden voet is eveneens een DNA-spoor afgenomen en vergeleken met vermiste personen in binnen- en buitenland. Daarbij kwam de overeenkomst met de 70-jarige man aan het licht.
Honden vonden het lichaamsdeel op 1 september in het water. Een team van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) zocht vervolgens nog enkele dagen met een speurhond, een helikopter en sonarapparatuur het water af, maar zonder resultaat.
De woordvoerder kon niet zeggen wat er nu met de voet gaat gebeuren. „De zaak is voor ons klaar.”
Ik ook hoor, daar niet vanquote:
't Is mijn eigen schuld. N.a.v. het krijgen van parfum én blouses én een trui dacht ik gisteren "Laat ik eens wat aardigs terug doen" en heb ik een geurtje gekocht. Natuurlijk kies ik dan wat ik lekker vind en zie de prijs pas als ik bij de kassa sta, ¤ 150,-quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daar niet vanSterker nog, ik zou die 48 euro niet op willen hoesten voor boodschappen op het moment
Nope, zaterdag acht uur gaan ze dicht. Er is volgens mij ook maar één kroeg open. En.....ik heb nog even navraag gedaan naar die Duiventil, 't is een tent waar een blind paard nog geen schade kan aanrichten, er zitten dan ook regelmatig groepen mongolen volgens mijn bron. Kortom, met een beetje geluk maak je er nog wat meequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Teun, als ik even mag c-c-c-c-combro-breaken, zijn de supermarkten in Nunspeet toevallig ook op zondag open? Zal wel weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |