Dat was omspres, omdat ik een lieve, brave usert benquote:Op donderdag 9 september 2010 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar even groot in kilobytes. Net als deze: [ afbeelding ]
Ja, gewoon het formaat in de IMG tags aangepast.... dat telt niet, mijn plaatje had simpelweg een andere url dan die van Noekquote:Op donderdag 9 september 2010 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets duidelijker
Je aantal wàt?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Remlof! Die bug dat je aantal ppp in een topic steeds verschilt is weer terug.
Sorry, even een linkje naar waar ik die regels nog even kan nalezen?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gewoon het formaat in de IMG tags aangepast.... dat telt niet, mijn plaatje had simpelweg een andere url dan die van Noek
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutjoch vreet gewoon mijn custerdcakeje op
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Over (for)maten die er wel toe doen.... ik ben vandaag bezig geweest met een floorplanner voor de babykamer.
Het stukje muur naast het raam is exact breed genoeg om de kast neer te zetten, maar helaas is de kast 55 cm diep en begint op 50 cm van de muur het enige stopcontact in het kamertje![]()
Dat gaat m dus niet worden....
Dit waarschijnlijk wel, maar ik sta open voor suggesties.
[ afbeelding ]
Die kast zonder kussen is de kleerkast van 183 hoog en die met kussen in de commode.... wat dat kussen dus het aankleedkussen maakt
De schommelstoel was een "must have" van N. en gezien er bij mijn ouders thuis nog een schommelstoel staat die we zo kunnen ophalen heb ik hem in het plaatje gezet, maar eerlijk gezegd denk ik dat het allemaal een beetje te krap gaat worden om nog leuk te zijn, dus waarschijnlijk exit schommelstoel.
En om het allemaal wat realistischer te maken, dit krummeltje moet er gaan slapen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Foto's zijn van een maand geleden.
Zo kan ie toch nooit TV kijken uit bed?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Over (for)maten die er wel toe doen.... ik ben vandaag bezig geweest met een floorplanner voor de babykamer.
Het stukje muur naast het raam is exact breed genoeg om de kast neer te zetten, maar helaas is de kast 55 cm diep en begint op 50 cm van de muur het enige stopcontact in het kamertje![]()
[ afbeelding ]
Die kast zonder kussen is de kleerkast van 183 hoog en die met kussen in de commode.... wat dat kussen dus het aankleedkussen maakt
De schommelstoel was een "must have" van N. en gezien er bij mijn ouders thuis nog een schommelstoel staat die we zo kunnen ophalen heb ik hem in het plaatje gezet, maar eerlijk gezegd denk ik dat het allemaal een beetje te krap gaat worden om nog leuk te zijn, dus waarschijnlijk exit schommelstoel.
En om het allemaal wat realistischer te maken, dit krummeltje moet er gaan slapen:
Noem het maar niets, die hele zwangerschap van Lea...quote:Op donderdag 9 september 2010 17:53 schreef Toverheks het volgende:
hebben we niks te ouwehoeren omdat we dan maar weer smilies gaan posten???
Das iets nieuws....Zo hoort datquote:Op donderdag 9 september 2010 17:53 schreef Toverheks het volgende:
hebben we niks te ouwehoeren omdat we dan maar weer smilies gaan posten???
ohhhhhhhhhhhhhhh Leandra wat ligt het zoet in je buik, zo met die arm onder het hoofdje en die andere zo duidelijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet toch wat te verzinnen op zijn?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Het stukje muur naast het raam is exact breed genoeg om de kast neer te zetten, maar helaas is de kast 55 cm diep en begint op 50 cm van die muur het enige stopcontact in het kamertje![]()
[ afbeelding ]
Die kast zonder kussen is de kleerkast van 183 hoog en die met kussen is de commode.... wat dat kussen dus het aankleedkussen maakt
neeeeeeeeeeeeeeee Leandra en ik poste tegelijkertijd hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noem het maar niets, die hele zwangerschap van Lea...
Echt onaardig van je, had ik niet van je verwacht, Haks.
Darn, je hebt gelijk, we hebben nog geen flatscreen voor de babykamerquote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo kan ie toch nooit TV kijken uit bed?
Wel een laptop...zodat de baby lekker lui kan fokken?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, je hebt gelijk, we hebben nog geen flatscreen voor de babykamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |