Dat was omspres, omdat ik een lieve, brave usert benquote:Op donderdag 9 september 2010 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar even groot in kilobytes. Net als deze: [ afbeelding ]
Ja, gewoon het formaat in de IMG tags aangepast.... dat telt niet, mijn plaatje had simpelweg een andere url dan die van Noekquote:Op donderdag 9 september 2010 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets duidelijker
Je aantal wàt?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Remlof! Die bug dat je aantal ppp in een topic steeds verschilt is weer terug.
Sorry, even een linkje naar waar ik die regels nog even kan nalezen?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gewoon het formaat in de IMG tags aangepast.... dat telt niet, mijn plaatje had simpelweg een andere url dan die van Noek
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutjoch vreet gewoon mijn custerdcakeje op
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Over (for)maten die er wel toe doen.... ik ben vandaag bezig geweest met een floorplanner voor de babykamer.
Het stukje muur naast het raam is exact breed genoeg om de kast neer te zetten, maar helaas is de kast 55 cm diep en begint op 50 cm van de muur het enige stopcontact in het kamertje![]()
Dat gaat m dus niet worden....
Dit waarschijnlijk wel, maar ik sta open voor suggesties.
[ afbeelding ]
Die kast zonder kussen is de kleerkast van 183 hoog en die met kussen in de commode.... wat dat kussen dus het aankleedkussen maakt
De schommelstoel was een "must have" van N. en gezien er bij mijn ouders thuis nog een schommelstoel staat die we zo kunnen ophalen heb ik hem in het plaatje gezet, maar eerlijk gezegd denk ik dat het allemaal een beetje te krap gaat worden om nog leuk te zijn, dus waarschijnlijk exit schommelstoel.
En om het allemaal wat realistischer te maken, dit krummeltje moet er gaan slapen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Foto's zijn van een maand geleden.
Zo kan ie toch nooit TV kijken uit bed?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Over (for)maten die er wel toe doen.... ik ben vandaag bezig geweest met een floorplanner voor de babykamer.
Het stukje muur naast het raam is exact breed genoeg om de kast neer te zetten, maar helaas is de kast 55 cm diep en begint op 50 cm van de muur het enige stopcontact in het kamertje![]()
[ afbeelding ]
Die kast zonder kussen is de kleerkast van 183 hoog en die met kussen in de commode.... wat dat kussen dus het aankleedkussen maakt
De schommelstoel was een "must have" van N. en gezien er bij mijn ouders thuis nog een schommelstoel staat die we zo kunnen ophalen heb ik hem in het plaatje gezet, maar eerlijk gezegd denk ik dat het allemaal een beetje te krap gaat worden om nog leuk te zijn, dus waarschijnlijk exit schommelstoel.
En om het allemaal wat realistischer te maken, dit krummeltje moet er gaan slapen:
Noem het maar niets, die hele zwangerschap van Lea...quote:Op donderdag 9 september 2010 17:53 schreef Toverheks het volgende:
hebben we niks te ouwehoeren omdat we dan maar weer smilies gaan posten???
Das iets nieuws....Zo hoort datquote:Op donderdag 9 september 2010 17:53 schreef Toverheks het volgende:
hebben we niks te ouwehoeren omdat we dan maar weer smilies gaan posten???
ohhhhhhhhhhhhhhh Leandra wat ligt het zoet in je buik, zo met die arm onder het hoofdje en die andere zo duidelijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet toch wat te verzinnen op zijn?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Het stukje muur naast het raam is exact breed genoeg om de kast neer te zetten, maar helaas is de kast 55 cm diep en begint op 50 cm van die muur het enige stopcontact in het kamertje![]()
[ afbeelding ]
Die kast zonder kussen is de kleerkast van 183 hoog en die met kussen is de commode.... wat dat kussen dus het aankleedkussen maakt
neeeeeeeeeeeeeeee Leandra en ik poste tegelijkertijd hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noem het maar niets, die hele zwangerschap van Lea...
Echt onaardig van je, had ik niet van je verwacht, Haks.
Darn, je hebt gelijk, we hebben nog geen flatscreen voor de babykamerquote:Op donderdag 9 september 2010 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo kan ie toch nooit TV kijken uit bed?
Wel een laptop...zodat de baby lekker lui kan fokken?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, je hebt gelijk, we hebben nog geen flatscreen voor de babykamer
Da's niets.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, lief hè, en ook echt de placenta als kussen(tje) gebruikenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhh Leandra wat ligt het zoet in je buik, zo met die arm onder het hoofdje en die andere zo duidelijk.
ja he oh is nu al mooi kind laat staan als het eruit komt floepen, en wat duidelijk he alles.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, lief hè, en ook echt de placenta als kussen(tje) gebruiken
LOL, je hebt er een panda van gemaaktquote:Op donderdag 9 september 2010 17:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's niets.
Als je het zo doet is het véél beter:
[ afbeelding ]
Nu is het kamertje klaarquote:Op donderdag 9 september 2010 17:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, je hebt er een panda van gemaakt![]()
![]()
Het is een stopcontact in de muur.... en die kast past er echt maar net, dus om nou een heel stopcontact te verplaatsen is ook weer zoquote:Op donderdag 9 september 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar moet toch wat te verzinnen op zijn?
Ik vind m ook niet lekker zitten.... en met een kussen erin ook niet, bij mijn ouders thuis werd hij ook amper gebruikt, maar het staat natuurlijk wel heel ergquote:Op donderdag 9 september 2010 18:02 schreef Toverheks het volgende:
wat jij zegt Leandra, zou de schommelstoel gewoon niet doen, ten eerste meer ruimte en ten 2e, je zal er maar een paar keer gebruik van maken en daarna kwak je er gewoon dingen op, kleertjes enzo die je dan nog moet opruimen etc. denk ik hoor, want ik had vroeger ook schommelstoel staan bij de 1e, nou geloof 2 keer in gezeten en toen werd het een soort open kast met gewassen kleertjes die je op moest ruimen.
ach je kan het proberen, en als je er genoeg van hebt zet je de stoel in ander kamertje of zo, ja het staat mooi en past in het plaatje en al was je kamer erg groot je gaat het amper gebruiken.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind m ook niet lekker zitten.... en met een kussen erin ook niet, bij mijn ouders thuis werd hij ook amper gebruikt, maar het staat natuurlijk wel heel ergop een babykamer.... maar dan had de kamer net een metertje breder moeten zijn vind ik.
Ja, had ik ook al geprobeerd, maar ik had behoefte aan wat speelsigheid tussen de rechte hoeken, dus even zo gedaan. Ook dan wordt het krap met een schommelstoel maar misschien past het wel net iets beter.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:03 schreef Toverheks het volgende:
en het bedje met hoofdkant tegen de muur bij die grote kast???
ja ik denk mee
Ja, of gewoon weer bij m'n ouders op zolderquote:Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach je kan het proberen, en als je er genoeg van hebt zet je de stoel in ander kamertje of zo, ja het staat mooi en past in het plaatje en al was je kamer erg groot je gaat het amper gebruiken.
Die is nog van mijn Papa....die had ie gekocht toen hij en mama gingen samenwonen...das nog 1 van de weinige tastbare dingen die ik heb...die doe ik ook niet wegquote:Op donderdag 9 september 2010 18:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hebben een bidstoel op de slaapkamer! En hij is niet eens van mij!
Wel tof ding hoor!
Ai, die echo, ik smelt......quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Het stukje muur naast het raam is exact breed genoeg om de kast neer te zetten, maar helaas is de kast 55 cm diep en begint op 50 cm van die muur het enige stopcontact in het kamertje![]()
[ afbeelding ]
Die kast zonder kussen is de kleerkast van 183 hoog en die met kussen is de commode.... wat dat kussen dus het aankleedkussen maakt
Een goede trailer voor trashquote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef remlof het volgende:
Ow ja Wilders: The Movie wil ik ook wel zien
Dat is vaak een gedoe. Met een zaag en een kastje kan het desnoods ook?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ai, die echo, ik smelt......
Maar kun je het stopcontact niet (laten ) verplaatsen? En er tegelijkertijd misschien nog eentje bij plaatsen?
Doe eens niet zo eng....quote:Op donderdag 9 september 2010 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is vaak een gedoe. Met een zaag en een kastje kan het desnoods ook?
Wacht maar...geef ik hem ff een douwquote:Op donderdag 9 september 2010 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng....![]()
Niemand komt met een zaag in de buurt van mijn prachtige nieuwe kast voor de babykamer
Mooi Hondjes, dat verloopt dus ook primaquote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef hondjes het volgende:
Dochter belde net, dat haar kleine in haar buik nu 2200 gram weegt.
En alles goed is, zover ze kunnen zien..op de echo.
Wanneer is ze uitgerekend?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef hondjes het volgende:
Mooie pres(en)tatie.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klanten tot 5x toe 'deeply impressed' na demonstratie. Nu ff koken
Gelukkig wel..quote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi Hondjes, dat verloopt dus ook prima
Ja, ik sta open voor oplossingen, maar niet als die oplossing betekent dat er een zaag in de buurt moet komen van m'n prachtige nieuwe kast....quote:Op donderdag 9 september 2010 18:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Krijg ik een douw! Alleen omdat waar anderen problemen, ik oplossingen zie!
Spannend....das al snel...nog een kruimeltje dr bijquote:Op donderdag 9 september 2010 18:22 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gelukkig wel..![]()
Ze is uitgerekend op 23 Oktober, Laysa
Nog even en je kunt een salesbonus binnenslepenquote:Op donderdag 9 september 2010 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klanten tot 5x toe 'deeply impressed' na demonstratie. Nu ff koken
ook goed nieuwsquote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef hondjes het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd. Die piet wordt nog wel eens sinterklaas!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog even en je kunt een salesbonus binnenslepen
Ja, en maar klagen over beperkte doorgroeimogelijkheden.... zie hier het bewijs dat er niets van kloptquote:Op donderdag 9 september 2010 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al gezegd. Die piet wordt nog wel eens sinterklaas!
Niks geen glazen plafond voor piet...Wel een glazen tafelquote:Op donderdag 9 september 2010 18:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en maar klagen over beperkte doorgroeimogelijkheden.... zie hier het bewijs dat er niets van klopt
Hoeveel weken/maanden is ze? En fijn dat alles goed is!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:20 schreef hondjes het volgende:
Haha, ik heb hem helemaal afgekeken!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:26 schreef Leandra het volgende:
Oh Remlof??
Die TV hè.... dat schijnt niet te mogen volgens deze cursus![]()
[ afbeelding ]
Zolang hij zich maar niet onder tafel laat zuipen is er dus niets aan de handquote:Op donderdag 9 september 2010 18:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niks geen glazen plafond voor piet...Wel een glazen tafel
Okay, mochten we dus een keer in Nijmegen zijn dan hebben we een oppas die weet hoe het moetquote:Op donderdag 9 september 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, ik heb hem helemaal afgekeken!
Ik heb voornamelijk op de niet plaatjes gekeken!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, mochten we dus een keer in Nijmegen zijn dan hebben we een oppas die weet hoe het moet
Iedere dag weer genieten van dat dingquote:Op donderdag 9 september 2010 18:29 schreef Laysa het volgende:
Niks geen glazen plafond voor piet...Wel een glazen tafel
Ja, een baby doe je altijd op een handwas, en een werkelijke handwas, niet het handwasprogramma van de wasmachinequote:Op donderdag 9 september 2010 18:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk op de niet plaatjes gekeken!![]()
Ik zag dat je je baby met de hand moest drogen, maar doe je een baby nu wel of niet op de handwas?
Ow daar was ooit nog eens een leuk ONZ topic overquote:Op donderdag 9 september 2010 18:26 schreef Leandra het volgende:
Oh Remlof??
Die TV hè.... dat schijnt niet te mogen volgens deze cursus![]()
[ afbeelding ]
Darn, en ik heb dat gifje maanden geleden al gegapt van een Amerikaanse site.... en toen ook in OUD gepost geloof ik, dat dan wel weerquote:Op donderdag 9 september 2010 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow daar was ooit nog eens een leuk ONZ topic over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |