Zal ik het dan toch maar even gaan lezen!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:14 schreef hondjes het volgende:
Was gisteren al op Elsevier te lezen.
Geen bewijs ervan te vinden, maar het wel in alle kranten zetten.
Ook de VPRO heeft het eraf gehaald ,, MAAR ZO WERKT HET, EN DAT WEET MEN, lekker mensen zwart maken.
SGP verbranden van de Bijbel?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is vast wel iets wat 'wij' erg vinden. Voor een moslim is dat de koran verbranden, voor ons moet ik ff nadenken.
Leen n grote hond van je buren volgenda keer en bind een spons op zijn rug...quote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
Ik heb daarstraks mn glazen tafel half moeten onttakelen om de onderkant van de glasplaat schoon te krijgen![]()
Maar toch ben ik blij met mn tafel..
Het internet platleggen omdat het zo'n poel des verderfs isquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is vast wel iets wat 'wij' erg vinden. Voor een moslim is dat de koran verbranden, voor ons moet ik ff nadenken.
Nee, ze moet het gevoel houden je steeds weer voor zich te moeten winnenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je minnaar bent heb je ook een relatie toch?
Daar zou je me wel mee hebben, trouwensquote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Het internet platleggen omdat het zo'n poel des verderfs is
Leuke blouse, nieuw?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Blouses? Met franjes en een gesteven kraagje van kant?
21.13 KB (21,634 bytes)quote:Op donderdag 9 september 2010 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuke blouse, nieuw?
[ afbeelding ]
Is de mb oké, Remmieeee?
Dus! Dat!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:57 schreef Noek het volgende:
Leuke blouse, nieuw?
[ afbeelding ]
Is de mb oké, Remmieeee?
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus! Dat!
Ik heb een personalized, customized, lederen iPadcover verdiend.
Ja, laat dat maar aan Wilders overquote:Op donderdag 9 september 2010 16:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
Was gisteren al op Elsevier te lezen.
Geen bewijs ervan te vinden, maar het wel in alle kranten zetten.
Ook de VPRO heeft het eraf gehaald ,, MAAR ZO WERKT HET, EN DAT WEET MEN, lekker mensen zwart maken.
Mijn gehele maaltijd kwam van de Lidlquote:Op donderdag 9 september 2010 17:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook trek en zet die zak stroopwafels maar eens weg. Wel verdomd goede Lidlkwaliteit!
Nog even geduld, hij is bijna klaar, alleen de Themesong er nog onder monteren ..........quote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef remlof het volgende:
Ow ja Wilders: The Movie wil ik ook wel zien
Beetje klein plaatje, gelukkig is het plaatje ook in een maatje groter leverbaar:quote:Op donderdag 9 september 2010 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuke blouse, nieuw?
[ afbeelding ]
Is de mb oké, Remmieeee?
oeffffff schrok me de tering, had nog nooit een foto van Theo van Gogh met mes in zijn borst gezien, wat heftig.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:58 schreef remlof het volgende:
Ow ja Wilders: The Movie wil ik ook wel zien
Ik ga hier geen grappen over maken doch kan ik er zo willekeurig twintig bedenken.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oeffffff schrok me de tering, had nog nooit een foto van Theo van Gogh met mes in zijn borst gezien, wat heftig.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje klein plaatje, gelukkig is het plaatje ook in een maatje groter leverbaar:
[ afbeelding ]
En dan mag Remlof nog niet klagen
Ja, maar even groot in kilobytes. Net als deze:quote:Op donderdag 9 september 2010 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets duidelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |