Nou heb ik het gelezen!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik moest weer ontzettend lachen. Het is zo grappig. De muziek!Dat past gewoon hè.
Zo tof, 3D deed de film ook echt recht aan.
vind ik ook, laat hem maar mp zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond Cohen ook in 't laatste formatie-debat weer zo slecht. Oppositie voeren is echt niks voor hem.
Mooi. Misschien was er nog wel meer ut te slepen geweest, maar als je zo tevreden bent is het ook goedquote:
Je kan het ook teveel op de spits willen drijven en het is nu een erg mooi bedrag geworden. Is daarnaast ook voor het eerst in anderhalf jaar dat we weer samenwerken, dus een beetje geven ... en nemen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:40 schreef Marrije het volgende:
Mooi. Misschien was er nog wel meer ut te slepen geweest, maar als je zo tevreden bent is het ook goed
Ah shit, nu weet je dat het een leuke film is met grappige muziek!11! KUT KUT KUT! Nou heeft het geen zin meer om te gaanquote:
Ja, leuk!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En? Hoe vind je het?![]()
Ja, ik heb beide cd's, zal ze ff voor je bgande als je wil?
Nee! Nog niet. Nu nog 3 weekjes ofzo. Dacht dat ik 'm binnen 4 weken zou krijgen. Maar ik kan het ook allemaal gedroomd hebben hoor. Oehoe een sexslaag, dat wil ik niet![]()
Nou ik kreeg een sms van hunnie of dat ik dat wilde en wat denk je? Dat wil ik wel.
Nou, mooi niet. Moest ik eerst mn foto's wegpleuren, ik dat gedaan, past het nog niet![]()
Ja ja morgen met de trein van half 3 naar Eindhoven en dan op zeh plane naar Londen en dan zaterdag gaat ut dak eraf![]()
Reteveel zin in. Ook in winkelen, heb al een waslijst klaar liggen
dat jij er uberhaupt nog op reageertquote:Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een Wilderiaanse dooddoener
Hij gaat dood aan aids op het einde.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:39 schreef CarOnline het volgende:
Nou heb ik het gelezen!![]()
Leuk. Misschien dat we volgende week dan toch maar gaan
Ik ben zó intens teleurgesteldquote:Op donderdag 9 september 2010 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah shit, nu weet je dat het een leuke film is met grappige muziek!11! KUT KUT KUT! Nou heeft het geen zin meer om te gaan
Ik vond het een kutopmerking omdat er nog steeds mensen sterven daar ten gevolge van de watersnood.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat jij er uberhaupt nog op reageert![]()
Het doet mij enkel denken aan iets met Natasia en langspeelplaat
Had hij zijn kleine shrekje maar in moeten pakkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij gaat dood aan aids op het einde.
Slechts eentje!quote:
Er zijn meer dingen die belangrijk zijn dan alleen het bedrag, das waar. Al heb ik altijd de pest aan die klanten, die vragen of een klus geklaard kan worden voor een appel en een ei, dat je je bijna schaamt om een reëel bedrag te noemen, nou mooi niet dus.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kan het ook teveel op de spits willen drijven en het is nu een erg mooi bedrag geworden. Is daarnaast ook voor het eerst in anderhalf jaar dat we weer samenwerken, dus een beetje geven ... en nemen.
Haha gelukkig!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, leuk!Meneer ook dus we kijken ook echt samen.
![]()
Ja, wil je die voor me branden?![]()
Wow, morgen al!Wanneer kom je dan weer terug? Wat ga je allemaal kopen?
Maar nu hadden we een trailer van The Owls of Ga Hoole gezien en die lijkt me ook erg mooi.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had hij zijn kleine shrekje maar in moeten pakken
Dan zou ik nu ook gewoon m'n mond houden, zeker als je geen idee hebt waar je eigenlijk over praatquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat jij er uberhaupt nog op reageert![]()
Het doet mij enkel denken aan iets met Natasia en langspeelplaat
Het valt mij steeds meer op hoe eng anti-Wilders jij bent. Pas maar op als je dermate afstand gaat nemen dan sta je straks op dezelfde plaats in je tolerantie jegens anderen. Het tolerantie is geen lijn met twee extremen, maar meer een cyclisch iets. Is de moordenaar van een moordenaar beter dan een moordenaar?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het een kutopmerking omdat er nog steeds mensen sterven daar ten gevolge van de watersnood.
VET!!1!!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar nu hadden we een trailer van The Owls of Ga Hoole gezien en die lijkt me ook erg mooi.![]()
Allemaal uilen. O rly!
Och, wat overgevoelig ineens, zeker daar het hier vlagverbrandende Advocaten uit Pakistan betreft die intelligent genoeg, donders goed weten dat de Amerikaans regering zich hevig verzet tegen het voornemen om de Koran te verbranden, maar dat hun handen in wezen gebonden zijn door de grondwet. bahquote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het een kutopmerking omdat er nog steeds mensen sterven daar ten gevolge van de watersnood.
Dan nog slaat het nergens op om 1) de ramp en 2) het hulpgeld vanuit nederland erbij te betrekken.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef Jian het volgende:
Och, wat overgevoelig ineens, zeker daar het hier vlagverbrandende Advocaten uit Pakistan betreft die intelligent genoeg, donders goed weten dat de Amerikaans regering zich hevig verzet tegen het voornemen om de Koran te verbranden, maar dat hun handen in wezen gebonden zijn door de grondwet. bah
Ik kreeg helemaal kippenvel tijdens de trailer en de kleuren zijn zo mooi op dat grote scherm, echt heel bijzonder vond ik dat.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
VET!!1!!
Omfg, die MOET ik in 3d zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, vanavond ER. Ik kan gewoon kijken!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha gelukkig!![]()
Ik vind ze zo schattig![]()
En geniaal en briljant en als ik die liedjes luister zit ik gewoon hardop in de auto te lachen![]()
Ja, ik zal ze ff voor je branden.
Morgen al, whoehoe![]()
Maandag kom ik terug. Ik wil bij HMV 2 seizoenen Pushing Daisies kopen en de soundtrack van Nightmare before Christmas en ik wil naar Primark voor 1 miljoen armbandjes en meer prullen en ik moet een 30 cm grote Buzz Lightyear meenemen![]()
En meer troepjes.
Itroepjes.
En een koelkast magneet voor Liesje als ze dit leest
Oh kinders ophalen en daarna fjadag.
Laters! Oh en wel ER vanavond he!
Was de trailert in 3d? Die waterspettertjes zijn omfgquote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kreeg helemaal kippenvel tijdens de trailer en de kleuren zijn zo mooi op dat grote scherm, echt heel bijzonder vond ik dat.
Nee, slaat dat nergens op ??? Dus even simpel gesteld: Er vind een ramp plaats in Pakistan. De Amerikaanse overheid neemt de beslissing om onmiddellijk geld en hulp te sturen. Vervolgens is er een gek met vijftig aanhangers die de Koran wil verbranden. Diezelfde Amerikaanse overheid van die hulp, weet u wel, probeert nu met de tot haar beschikking staande middelen dit te voorkomen!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan nog slaat het nergens op om 1) de ramp en 2) het hulpgeld vanuit nederland erbij te betrekken.
Omdat het in sommige landen per (grond)wet is verboden de vlag te verbranden binnen de gebieden waarover dat land soevereiniteit heeft? En buiten die gebieden waarover dat land geen jurisdictie heeft kan het toch opgevat worden als een symbool van haat jegens een land? Maar waarom mensen zich er echt druk over maken dat snap ik ook niet eigenlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom doet iedereen toch altijd zo moeilijk over het verbranden van die vlag...Ik snap het écht niet.
Wat denk je dat zo'n ding kostquote:Op donderdag 9 september 2010 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom doet iedereen toch altijd zo moeilijk over het verbranden van die vlag...Ik snap het écht niet.
Er is vast wel iets wat 'wij' erg vinden. Voor een moslim is dat de koran verbranden, voor ons moet ik ff nadenken.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Als één of andere Arabier de Nederlandse vlag gaat staan verbranden zou me dat geen seconde jeuken. Het is niet eens míjn vlag, die idioot heeft 'm gekocht dus het is zíjn vlag. Je staat je eigen vlag te verbranden, eikel
Persoonlijk doet het me ook niks, ik heb geeneens last van Oranje-gevoel als van Persie 2-0 maakt tegen Duitsland, maar dat is natuurlijk niet het issue!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Als één of andere Arabier de Nederlandse vlag gaat staan verbranden zou me dat geen seconde jeuken. Het is niet eens míjn vlag, die idioot heeft 'm gekocht dus het is zíjn vlag. Je staat je eigen vlag te verbranden, eikel
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha gelukkig!![]()
Ik vind ze zo schattig![]()
En geniaal en briljant en als ik die liedjes luister zit ik gewoon hardop in de auto te lachen![]()
Ja, ik zal ze ff voor je branden.
Morgen al, whoehoe![]()
Maandag kom ik terug. Ik wil bij HMV 2 seizoenen Pushing Daisies kopen en de soundtrack van Nightmare before Christmas en ik wil naar Primark voor 1 miljoen armbandjes en meer prullen en ik moet een 30 cm grote Buzz Lightyear meenemen![]()
En meer troepjes.
Itroepjes.
En een koelkast magneet voor Liesje als ze dit leest
Oh kinders ophalen en daarna fjadag.
Laters! Oh en wel ER vanavond he!
Als je in het vliegtuig zit en die maskertjes komen in een noodsituatie naar beneden dan moet je hem ook eerst bij jezelf opzetten en daarna bij je kind, dit om te zorgen dat je beiden wat hebt aan het masker.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook op...............raar
En omdat ik nu toch in zo'n bui ben doe ik er nog een schepje bovenop; Werkelijk, maar dan ook werkelijk geen enkel idee!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan zou ik nu ook gewoon m'n mond houden, zeker als je geen idee hebt waar je eigenlijk over praat
Pan nasi gemaakt alvast voor straks, lekker gebakken eitje en sate erbij......quote:Op donderdag 9 september 2010 15:21 schreef Toverheks het volgende:vanavond weer ER
en ik heb het pak bokkepootjes maar open gescheurd, en Remlof hoe voel je je vandaag???
En nu maar wachten op een reactie!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:24 schreef Jian het volgende:
En omdat ik nu toch in zo'n bui ben doe ik er nog een schepje bovenop; Werkelijk, maar dan ook werkelijk geen enkel idee!![]()
zo, gewoon omdat het kan!
Als je minnaar bent heb je ook een relatie toch?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:03 schreef remlof het volgende:
Hey Teun, weer een goeie reden om niet aan een relatie te beginnen: Minnaar is de winnaar
neem dan een klein bordje, dat heet voorproevenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Pan nasi gemaakt alvast voor straks, lekker gebakken eitje en sate erbij......![]()
Kwil t nu eik al.....
Doe je d'r ook wat kroepoek bij en kokosstrooisel over?quote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Pan nasi gemaakt alvast voor straks, lekker gebakken eitje en sate erbij......![]()
Kwil t nu eik al.....
wat leuk, kadotjes dus en vond je de trui en blouses wel leuk of had je zoiets, ik lach er wel bij maar het is eigenlijk niet zo mijn smaak, dan moet je oppassen Teun, dan wil ze je moderner maken dan je bent zeg maar.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je minnaar bent heb je ook een relatie toch?
Ik ben én minnaar én partner ineen en werd gisteren verwend met drie nieuwe blouses en een trui
de beperking van vrijheid van meningsuiting, onder het mom 'vrijheid van meningsuiting' probeert menigeen racisme en discriminatie goed te praten.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is vast wel iets wat 'wij' erg vinden. Voor een moslim is dat de koran verbranden, voor ons moet ik ff nadenken.
Heb ik al gedaan...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem dan een klein bordje, dat heet voorproevenmag wel hahha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |