Nee, ik zou het ook niet zeggen, en als ik het Jr. zou horen zeggen dan zou hij direct op z'n donder krijgen, maar aan de andere kant hoor je in de kroeg ook wel eens dat soort dingen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets zou ik al helemaal niet zo snel snel en al helemaal niet voor camera![]()
Geheel en al te wijten aan de dommigheid.
Ben wel enkele dingen kwijt maar het was dan ook geen vakantie, het was één seizoen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef Leandra het volgende:
Als je je de vakantie überhaupt nog weet te herinneren dan heb je het naar Oh Oh Cherso maatstaven niet goed genoeg gedaan
Had je het idee dat er iets mis was?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:40 schreef Leandra het volgende:
Zo, met m'n bloedsuiker is zo te zien idd weinig aan de hand; vanmorgen nuchter 5,4 en twee uur na het ontbijt was het 5,3 en ik had niet bepaald koolhydraatloos ontbeten. Maar goed, nog 2 keer prikken te gaan.
Het viel me wel een beetje tegen! Meer drank, dan wijven! Dan heb je net de verhouding verkeerd! Die ene die wel een keertje zijn tuinkabouter mocht parkeren in een glad gazonnetje zat gelijk onder de gouden plak!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
1,1 miljoen kijkers voor Oh Oh Cherso
quote:Zomerse zaterdag komt eraan
AMSTERDAM - Het weer belooft zaterdag zomerse trekjes te krijgen. Snel toenemende drukstijgingen achter een warmtefrontje dat vanmiddag over ons land trekt, zorgen morgen voor prachtig weer.
In het binnenland kan zelfs de zomerse waarde van 25 graden op een enkele plek worden gehaald. Ook aan zee is het prima toeven met maxima rond de 21 graden. Er is weinig wind uit een zuidelijke richting. Wel kan de zon zo nu en dan worden afgeschermd door wolkensluiers.
Zondag is het met 22 graden prima uit te houden in ons land. Er is kans op verspreid wat lichte regen maar ook schijnt de zon veelvuldig.
Maandag is de derde nazomerse dag op rij met droog weer, zonnige perioden en 19 tot 22 graden.
Steeds iets beter, maar die meet morgen ga ik maar niet heen, denk niet dat ik nu een nacht in de buitenlucht moet gaan doorbrengenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:40 schreef Leandra het volgende:
Middag remlof, alweer een beetje opgeknapt?
Lijkt me ook niet heel verstandig...Goed uitzieken!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Steeds iets beter, maar die meet morgen ga ik maar niet heen, denk niet dat ik nu een nacht in de buitenlucht moet gaan doorbrengen
quote:Voor meeste mensen armoede tijdelijk
DEN HAAG (AFN) - Armoede is meestal tijdelijk, maar er is een grote groep die lang onder de armoedegrens leeft. Van de huishoudens met een laag inkomen zijn zes op de tien er drie jaar later financieel beter aan toe. De andere 40 procent is ook na drie jaar nog niet aan de armoede ontsnapt. Autochtone Nederlanders hebben vijfmaal zoveel kans om blijvend boven de armoedegrens uit te komen als niet-westerse migranten.
Dit zijn enkele conclusies uit het rapport Uit de armoede werken, dat het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) vrijdag heeft gepubliceerd. Meestal is de verbetering van de financiële positie te danken aan een baan. Omdat niet-westerse allochtonen minder kansen hebben op de arbeidsmarkt is het voor hen moeilijker uit de armoede te komen. Het SCP benadrukt wel dat een baan geen garantie biedt dat iemand niet (meer) in armoede hoeft te leven.
Voor het rapport hield het SCP in 2007 een steekproef onder mensen die in 2004 behoorden tot de 618.000 huishoudens die leven van een inkomen onder de armoedegrens. In 2004 lag die voor een alleenstaande op 860 euro netto per maand.
Aan de armoede ontworsteld
In 2007 had 60 procent zich aan de armoede ontworsteld. De meesten waren al in 2005 boven de armoedegrens uitgekomen en daar sindsdien ook gebleven. Van de overige 40 procent moest het merendeel de hele periode tussen 2004 en 2007 van het lage inkomen rondkomen. Slechts een klein deel van die huishoudens slaagde er aanvankelijk in de positie te verbeteren, maar viel later toch weer terug.
Ruim de helft van de armen heeft in de 3,5 jaar voorafgaand aan de steekproef niet naar werk gezocht. In de helft van de gevallen werden gezondheidsredenen aangevoerd als reden om niet te proberen een baan te vinden.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:23 schreef beelz het volgende:
Koop hem een xbox360. Geef hem de xbox360. Als de blijdschap op zijn hoogst is pak je de xbox360 weer af. Zeg hem dan dat hij er pas mee mag spelen als hij zijn reet zelf afveegt.
Neuh, ik maakte me geen zorgen, ik had/heb nergens last van maar ik val om diverse redenen in de risicogroep... In deze post kwam ik er tot mijn eigen verbazing achter dat ik aan 5 van de 7 risicofactoren voldoequote:Op vrijdag 10 september 2010 12:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Had je het idee dat er iets mis was?
Bij mij is het wel eens te laag, als ik langer dan drie uur niet iets tot me neem en wel bezig ben, dan daalt mijn suikerspiegel te ver en krijg ik trillende handen, ga ik zweten, voel ik me enorm slap... Dan moet ik snel iets met koolhydraten of suiker eten, heel irritant is dat.
Als je inkomen minder is dan netto 800zoveel per maand toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer 'leef je in armoe' in nederland?
nou ben benieuwd zat achter op de scooter in de regenquote:
Dat valt nog best mee vergeleken met http://www.funda.nl/buurtinfo/arnhem/klarendal-zuid/kenmerken/quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.funda.nl/buurt(...)nmerken/?ref=4777303
Dat is armoede pietje!
Schat, als 48 euro er zo inhakt was je vóór het doen van de boodschappen al armquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Net voor ongeveer 48 euro aan boodschappen gekocht, nu ben ik weer arm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |