Hier: Geniale Baby Instructions!quote:Op donderdag 9 september 2010 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, en ik heb dat gifje maanden geleden al gegapt van een Amerikaanse site.... en toen ook in OUD gepost geloof ik, dat dan wel weer
Ik zag er wel gelijk dingen van N. in.... en gelukkig heeft de beeb zijn kont en niet de mijnequote:
33 weken, ze gaat de 34e week in.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoeveel weken/maanden is ze? En fijn dat alles goed is!
Die plaatjes zijn een stuk groter, maakt het nog leuker eigenlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier: Geniale Baby Instructions!
Dacht dat ie leuker was
Ja de plaatjes in de OP zijn leuk, maar de reacties zijn weinig creatief.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn een stuk groter, maakt het nog leuker eigenlijk
Ja, ONZ was toen ook al niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 9 september 2010 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja de plaatjes in de OP zijn leuk, maar de reacties zijn weinig creatief.
Ik ben ook blij met de mijnese...en hij mag blijven nadat we 2 huishoudens hebben samengevoegd straksquote:Op donderdag 9 september 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedere dag weer genieten van dat ding
zomg, hij heeft de onderhandelingen overleegdquote:Op donderdag 9 september 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met de mijnese...en hij mag blijven nadat we 2 huishoudens hebben samengevoegd straks![]()
Dr werd niet eens over onderhandeldquote:Op donderdag 9 september 2010 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, hij heeft de onderhandelingen overleegd
Je verdient een custercakejequote:Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
All by myself een avatar gecropt en geresized. En dit alles is mede mogelijk gemaakt dankzij FOK!
Knap gedaan, ziet er goed uitquote:Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
All by myself een avatar gecropt en geresized. En dit alles is mede mogelijk gemaakt dankzij FOK!
Wie is het?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
RSPCEET!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
Waar heije het ov'r?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:14 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik zie het nu pas, eifoon, van de leg en dat kuiken![]()
Geheel per ongeluk, maar wel in stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |