RSPCEET!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
All by myself een avatar gecropt en geresized. En dit alles is mede mogelijk gemaakt dankzij FOK!
Waar heije het ov'r?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:14 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik zie het nu pas, eifoon, van de leg en dat kuiken![]()
Geheel per ongeluk, maar wel in stijl
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof kijkt goed:
[ afbeelding ]
Errr
Waaaaant je hebt geen klinkers nodig, je hersenen maken het verband wel. Zo ging dat testje toch?quote:
Oh nee, die ging anders. Het had met de eerste en laatste letter te maken. Die moesten hetzelfde blijven.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:22 schreef Noek het volgende:
Waaaaant je hebt geen klinkers nodig, je hersenen maken het verband wel. Zo ging dat testje toch?
veel plezier Teunquote:Op donderdag 9 september 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind haar toch wel een lekkertje hoor
Gaat nu naar z'n eigen lekkertje
Ze heeft net zunne pakje als Jij hebtquote:Op donderdag 9 september 2010 19:19 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GaGa, ziezie je het nu? Ze is friggin hot met donker haar.
Ik snap je!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef Noek het volgende:
Oh nee, die ging anders. Het had met de eerste en laatste letter te maken. Die moesten hetzelfde blijven.
Ja, en als jullie er nu niks van snappen dan kan ik daar toch niks aan doen.
Ik heb veel oude (jeugd)foto's van Gaga gezien, maar op geen enkele was ze heel dik?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef Toverheks het volgende:
las ergens lady GaGa is al 6 keer opgenomen in ziekenhuis omdat ze extreem lijnt enzo, ze was toch vroeger heel dik
Echt hè? Jammer dat ze geen cakejes eet. Toch een smet!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze heeft net zunne pakje als Jij hebt
Amy bedoel je denk ik. Die was wel voller voorheen.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef Toverheks het volgende:
las ergens lady GaGa is al 6 keer opgenomen in ziekenhuis omdat ze extreem lijnt enzo, ze was toch vroeger heel dik
Nee tantje Betje, JaJa ook hoog!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Amy bedoel je denk ik. Die was wel voller voorheen.
had ik gelezen ik volg haar niet zo, ja bij Noek de die hard GaGa fan en haar liedjes vind ik ook weinig.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb veel oude (jeugd)foto's van Gaga gezien, maar op geen enkele was ze heel dik?
Ik vind haar daar echt mooi. Ook met snor!quote:Op donderdag 9 september 2010 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
TOen zag ze dr een stuk beter uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |