abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86604912
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat je eigenlijk wil zeggen.. je bent het 1 duidelijk aan het uit/weerleggen, en dan komt het volgende onderwerpje weer zonder dat je het idee hebt dat ze je post hebben gelezen?
Min of meer eenrichtingsverkeer praten tegen degene die hetzelfde zeggen.. ja dat bedoelde ik dus ook :P
Dat werkt wel 2 kanten op natuurlijk ;)
pi_86605033
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:19 schreef JoepiePoepie het volgende:

Gisteren nog een vrij uitgebreide post geplaatst omdat er een claim gedaan werd over een of andere dame die gewoon niet waar is en ik zeg het zelden hoor, maar hoe daar dan op gereageerd wordt, daar denk ik echt van:

"Wat is dat voor getroll?"

Ineens wordt de claim ingetrokken en verdraaid en uiteindelijk ben ik degene die het zogenaamd verkeerd begrepen heeft.
Vind je nu niet dat je jezelf een beetje aan loopt te stellen? Als je mijn post letterlijk opvat dan, is dat niet mijn probleem. Als ik zeg dat er geen info over die Barbara Bolin te vinden is via Google, dan wil dat niet zeggen dat de naam + woonplaats geen hits oplevert...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 16:52:55 ]
  zondag 19 september 2010 @ 17:01:58 #203
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86605346
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vind je nu niet dat je jezelf een beetje aan loopt te stellen? Als je mijn post letterlijk opvat dan, is dat niet mijn probleem. Als ik zeg dat er geen info over die Barbara Bolin te vinden is via Google, dan wil dat niet zeggen dat de naam + woonplaats geen hits oplevert...
Wat wil dat dan wel zeggen volgens jou?

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb geen zin om me weer met de hele discussie te bemoeien, maar dit is gewoon weer niet waar.

Ik weet niet hoe jij Googelt :?

Waarschijnlijk woont ze niet meer in North Carolina, maar:

Google: "Barbara Bolin" "North Carolina"

Ongeveer 2.710 resultaten

Google: "Barbara Bolin"

Ongeveer 7.350 resultaten

Met van alles:

- classmates.com (Amerikaanse schoolbank.nl)
- een eigen bedrijf
- linkedin
- facebook

en nog veel meer...
Bovendien ga je nu in op 1 detail uit mijn post, dat over die dame was slechts 1 recent voorbeeld.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86605638
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wat wil dat dan wel zeggen volgens jou?
[..]

Bovendien ga je nu in op 1 detail uit mijn post, dat over die dame was slechts 1 recent voorbeeld.
Jij beschuldigt mij er van dat ik de boel verdraai en mijn claim in trek. Daar reageerde ik op. Verder lijkt het me hier niet de plek om de 9/11 discussie voort te zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 17:15:44 ]
pi_86605847
*Kreun* Kan het dan ook niet 1 dagje zonder dit gelazer...?
  zondag 19 september 2010 @ 17:18:02 #206
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86605863
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij beschuldigd mij er van dat ik de boel verdraai en mijn claim in trek. Daar reageerde ik op. Verder lijkt het me hier niet de plek om de 9/11 discussie voort te zetten.
Maar wat wil dit dan wel zeggen volgens jou?:

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een voorbeeldje van iemand die in de meeste gastenboeken identieke berichten plaat is Barbara Bolin, Shelby, North Carolina. Google haar en je vindt niets over die persoon uit North Carolina.
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als ik zeg dat er geen info over die Barbara Bolin te vinden is via Google, dan wil dat niet zeggen dat de naam + woonplaats geen hits oplevert...
Maar goed, je zal hier ook wel weer geen antwoord op geven, omdat gewoon duidelijk en bewijsbaar is dat je claim nergens op slaat, dus ik wens je veel plezier met je getroll :)!
pi_86606164
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:17 schreef ToT het volgende:
*Kreun* Kan het dan ook niet 1 dagje zonder dit gelazer...?
er zit een hele grote consequente factor in dat gelazer :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86606337
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:18 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar wat wil dit dan wel zeggen volgens jou?:
[..]

[..]

Maar goed, je zal hier ook wel weer geen antwoord op geven, omdat gewoon duidelijk en bewijsbaar is dat je claim nergens op slaat, dus ik wens je veel plezier met je getroll :)!
Welk getroll? Echt, ik weet totaal niet waar je het over hebt. :{

Dat wil zeggen dat het vreemd is dat een mevrouw, genaamd Barbara Bolin, erg actief lijkt te zijn op Internet, maar dan alleen in de gastenboeken van dode mensen. Zelfde geldt voor Doug Abraham, Lakia Hedgepeth ( 8)7 ) en Teresa Jahn. Deze mensen tot nu toe ontdekt, maar ga er maar vanuit dat er nog legio van die spambots actief zijn om de gastenboeken aan te vullen.
pi_86606447
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je doelt hier nu op mij? Zwak van je. ;)

Kijk.. zo nu en dan reageer ik misschien niet altijd even netjes, maar jullie zijn sterren in het op een hele vervelende manier ridiculiseren van bepaalde users die een andere mening hebben dan jullie.
pi_86606577
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat klopt. Van beide kanten.
Stoppen ermee nu.
  zondag 19 september 2010 @ 17:39:00 #211
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86606593
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat wil zeggen dat het vreemd is dat een mevrouw, genaamd Barbara Bolin, erg actief lijkt te zijn op Internet, maar dan alleen in de gastenboeken van dode mensen.
En dat is dus gewoon niet waar en dat weet je zelf ook :D:

quote:
pi_86606652
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:39 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En dat is dus gewoon niet waar en dat weet je zelf ook :D:
[..]

Is dat DE betreffende Barbara Bolin? Hoe weet jij dat zo zeker?

Zoals ik al zei, er zijn meer hondjes die fikkie heten.
  zondag 19 september 2010 @ 17:46:51 #213
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86606817
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is dat DE betreffende Barbara Bolin? Hoe weet jij dat zo zeker?

Zoals ik al zei, er zijn meer hondjes die fikkie heten.
Dat weet ik niet zeker, maar jij beweert dat er niks over deze dame te vinden is (en daarom niet bestaat :')), vervolgens kom ik met allerlei links, dan beweer je dat iemand met een eigen bedrijf geen tijd heeft om zoveel op internet te posten, dan beweer je weer dat dat een andere Barbara Bolin is (waarop ik jou ook gevraagd heb hoe je dat zo zeker weet dat dat een ander is en uiteraard geen antwoord op gekregen heb :')), en vervolgens... pff kom je met nog meer eromheen gelul.

Dat vind ik overduidelijk getroll :).

Maar nogmaals: Ik haalde dat van die dame slechts aan als voorbeeld, omdat dat vrij recent was.

Maar goed, kom maar op met nog meer eromheen gelul hierover, ik ga er niet meer op in :*.
pi_86606826
Deze discussie is toch van de week al gevoerd? Gaan we het in de fb niet nogeens dunnetjes overdoen.
  zondag 19 september 2010 @ 17:52:20 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86606950
Wat een gemier. :{
The truth was in here.
pi_86613794
9/11 #25

Kan iemand ajb ff het getroll van Zwansen inperken? Hij komt net de discussie binnen, trekt zaken uit de context en gaat meteen over tot ridiculiseren.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 21:04:35 ]
pi_86614380
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
9/11 #25

Kan iemand ajb ff het getroll van Zwansen inperken? Hij komt net de discussie binnen, trekt zaken uit de context en gaat meteen over tot ridiculiseren.
Nou, ik zie eigenlijk weinig verschil in stijl van posten door jou en Oompa. Jullie trollen alledrie af en toe. Dus ik laat het even gaan.
Als het te gek wordt grijpen we wel in.
pi_86614452
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, ik zie eigenlijk weinig verschil in stijl van posten door jou en Oompa. Jullie trollen alledrie af en toe. Dus ik laat het even gaan.
Als het te gek wordt grijpen we wel in.
Ik ridiculiseer mensen niet continu, maar goed... als jij dat vindt, dan is dat jouw goed recht.
pi_86614908
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ridiculiseer mensen niet continu, maar goed... als jij dat vindt, dan is dat jouw goed recht.
Ja, ik weet dat jij het (meestal) serieus meent, maar een beetje trollen is je ook niet vreemd ;)
pi_86615121
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat jij het (meestal) serieus meent, maar een beetje trollen is je ook niet vreemd ;)
Klopt, alleen ik probeer het topic normaal en ontopic te houden, maar er zijn de hele tijd mensen die roet in het eten proberen te gooien. Maar goed... dat zie jij ook wel ;)
pi_86623208
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:48 schreef Lavenderr het volgende:
Mmm, nee, ik vind dat het boek van Jokkebrok gewoon mag blijven staan, het past prima in het kader dat jij aangegeven hebt, Oompaloompa. Onderwerp is goed, goede recensies, dus eigenlijk perfect voor dit topic.
Je zegt dat het precies binnen mijn neergezette kader past terwijl dat kader uit 2 voorwaarden bestond om de sfeer goed te houden:

1: het boek gelezen te hebben -> dat heeft hij niet
2: goede journalistiek. Ik ga de reviews niet quoten, dat zal wel als spam gezien worden, maar 5 minuten op amazon.com is genoeg om alles over deze auteur te weten te komen.

Ik heb liever dat je de volgende keer dat zoiets gebeurt gewoon zegt dat ik geen voorwaarden kan stellen, dan dat je claims maakt die obviously niet waar zijn, zelfs wanneer je over het tweede zou twijfelen is het eerste duidelijk in tegenspraak...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86623831
quote:
Op maandag 20 september 2010 00:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je zegt dat het precies binnen mijn neergezette kader past terwijl dat kader uit 2 voorwaarden bestond om de sfeer goed te houden:

1: het boek gelezen te hebben -> dat heeft hij niet
2: goede journalistiek. Ik ga de reviews niet quoten, dat zal wel als spam gezien worden, maar 5 minuten op amazon.com is genoeg om alles over deze auteur te weten te komen.

Ik heb liever dat je de volgende keer dat zoiets gebeurt gewoon zegt dat ik geen voorwaarden kan stellen, dan dat je claims maakt die obviously niet waar zijn, zelfs wanneer je over het tweede zou twijfelen is het eerste duidelijk in tegenspraak...
Wie zegt dat TitusPullo dat wel gedaan heeft dan? :')

1 plaatje en 1 regeltje tekst kan meteen door de beugel, maar omdat jij een persoonlijke vete tegen mij voert, is mijn boek niet goed genoeg? :?

Wat een gelul over die reviews. De overgrote minderheid geeft een lage rating. Jij houdt je liever vast aan een handje vol mensen?
pi_86623866
quote:
Op maandag 20 september 2010 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wie zegt dat TitusPullo dat wel gedaan heeft dan? :')

1 plaatje en 1 regeltje tekst kan meteen door de beugel,
maar omdat jij een persoonlijke vete tegen mij voert, is mijn boek niet goed genoeg? :?

Wat een gelul over die reviews. De overgrote minderheid geeft een lage rating. Jij houdt je liever vast aan een handje vol mensen?
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:31 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Natuurlijk. De zin uit mijn onderschrift, bij voorbeeld, is afkomstig uit Blokken, uit een lezing van een politiek dissident die de leiders van de Staat het verwijt maakt dat zij de Bol niet liefhebben. Hij zegt in die lezing ook:

''Vermeent gij dat uw kanonnen kubussen zouden kunnen uitstoten? Mijn stem gaat door het ronde en het ovale venster van uw oren''.

Na afloop van die lezing gaat hij ''onder geleide, terug naar de gevangenis waar hij het goed had'. Hij mocht de Raad die de Staat bestuurde toespraken omdat de leden van de Raad een stem wilden horen uit het verleden om zich daarmee te vermaken.

Andere prachtige zinnen: ''De aarde lag bepanterd met wit en zwart, bleekzwart, bleekwit''. ''Het vliegtuig met zijn straffe robijn zocht de stad''. ''Aan alle zijden stond de stad op om de voetganger''. ''De universele mondverzorging had schitterende gebitten gekweekt, lach-en bijtgebitten''. ''De muziek was teruggekeerd tot het bijna gregoriaanse, maar te krachtig om somber of droef te wezen, te breed om opstandig te zijn''. ''De wind tochtte door de longen''. 'In enkele huizen waren, op de begane grond, nissen, sterker verlicht en voor ieder toegankelijk. Tegen katafalken, een weinig achterover, leunden daar de doden. Gecarboliseerd om het eerste bederf te weren stonden zij daar drie dfagen ten toon voor de altijd kijkgrage massa - dan werden zij naakt begraven, staande, in zandgraven, geheel ingemuurd in vochtig zand, aangestampt rondom de lijken''.

Sommige zinnen van Orwell zijn terecht spreekwoordelijk geworden, maar zulke zinnen als ik hierboven aanhaalde heeft hij toch niet geschreven. Al vind ik het begin van 1984 erg sterk: je merkt aan de beschrijving van die wind dat er iets niet in orde is.
pi_86623910
Ik denk dat het niet handig is om alleen boeken te plaatsen die je zelf gelezen hebt. Het is juist beter voor BNW dat men gewoon veel boeken over de aangesneden onderwerpen te zien krijgt zodat we een soort bibliotheek opbouwen, anders kun je het net zo goed in [REV] neerplempen.
pi_86623937
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Ah.. ok. Nou goed... succes met je topic hoor. Ik zal je niet meer "plagen" met mijn boeken :')

quote:
Op maandag 20 september 2010 01:01 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat het niet handig is om alleen boeken te plaatsen die je zelf gelezen hebt. Het is juist beter voor BNW dat men gewoon veel boeken over de aangesneden onderwerpen te zien krijgt zodat we een soort bibliotheek opbouwen, anders kun je het net zo goed in [REV] neerplempen.
^O^

EDIT: Misschien is het een idee om het 9/11 topic ook van wat strakke eisen te voorzien. Geen geridiculiseer, niet posten als je niet weet waar je over lult ... dat soort dingen.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2010 01:10:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')