abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 september 2010 @ 18:29:59 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86607969
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:53 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het valt me op dat alleen de deniers niets ongewoons zien. Het is duidelijk dat sommigen van jullie in de ontkenningsfase zitten.
En ik ben serieus nieuwsgierig wat jij en anderen daar nou voor raars aan zien :D Niemand lijkt dat uit te kunnen leggen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_86607971
Denk dat het al het gebouw ingevlogen is.
  zondag 19 september 2010 @ 18:30:22 #228
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86607978
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:28 schreef polderturk het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen verklaring hiervoor gekregen:
:{w Dat is gewoon niet waar. Er zijn meerdere verklaringen gepost. Alleen blijkbaar niet de verklaring die jij wilt horen die jouw denkbeeld bevestigt.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86607989
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu niet net doen alsof je serieus was. Zie je ons voor zo dom aan?
Natuurlijk ben ik niet serieus, echter zijn mijn argumenten net zo valide.
quote:

Wat is die flits vlak voordat het vliegtuig het gebouw raakt?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je ziet in het tweede plaatje dat de flits ontstaat vlak VOORDAT het gebouw raakt. Het derde plaatje is ook zeer opvallend. Het vliegtuig heeft gebouw NOG STEEDS niet geraakt OF het gebouw is al deels het gebouw in gevlogen. De flits lijkt een afstand van het vliegtuig verwijderd te zijn. In andere beelden lijkt de flits wel onderdeel van het vliegtuig te zijn.
geen idee. Overigens denk ik dat in het derde plaatje hij het gebouw wel geraakt moet hebben als je naar de afstand voor dat witte vierkantje op de romp kijkt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 19 september 2010 @ 18:42:44 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86608272
quote:

:? Lees je ook wel eens de posts van andere mensen dan?
Er zijn een paar suggesties voorbij gekomen hoor!
The truth was in here.
pi_86608579
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je ziet in het tweede plaatje dat de flits ontstaat vlak VOORDAT het gebouw raakt. Het derde plaatje is ook zeer opvallend. Het vliegtuig heeft gebouw NOG STEEDS niet geraakt OF het gebouw is al deels het gebouw in gevlogen. De flits lijkt een afstand van het vliegtuig verwijderd te zijn. In andere beelden lijkt de flits wel onderdeel van het vliegtuig te zijn.
Er zijn mensen die denken dat het een soort van homingbaken was, omdat de vliegtuigen waarschijnlijk remote controlled waren, anderen zeggen dat het een trigger was voor een bom in de kelder.
pi_86608909
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu niet net doen alsof je serieus was. Zie je ons voor zo dom aan?
-troll-

[ Bericht 7% gewijzigd door Bastard op 19-09-2010 19:11:07 ]
pi_86609650
Niemand het Vicsim report al eens goed doorgenomen?

http://www.septemberclues(...)0Vicsim%20Report.pdf
pi_86610199
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De moeilijkheid met deze beelden is de manipulatie; dus je weet niet meer wat echt en on-echt is.

w.b.t. een andere flits bij de Noord-toren:

bij de opname van de inslag door de Franse film-ploeg is er een explosie net onder het vliegtuig te zien, zeer duidelijk, net voordat het vliegtuig de toren raakte.
pi_86611106
Speciaal voor Oompaloompa een antwoord op de vraag waarom 9/11 dan persé moest gebeuren. Ik heb geen zin om het in eigen woorden uit te tikken, want ik ben een beetje lui vandaag.

quote:
WHY?

Why 9/11? Remarkably, there are still people wondering what motivations could possibly be behind the largest embezzlement scheme in world history. So, here are a few points to get the ‘why’ question out of the way: Do we all remember that 9/11 started two still ongoing wars in Iraq and Afghanistan? Who profits from them? The invaders or the invaded? Who profits from the reconstruction contracts? Who cashed-in on the special WTC buildings' terrorist-insurance? Who capitalized on the massive viewer-ratings of the spectacular and longlasting TV coverage of the event? Who speculated and scored on mysterious put options placed prior to 9/11? Who remembers the post 9/11 billion-dollar federal bailouts which saved many airlines from bankruptcy? And how many recall Donald Rumsfeld's announcement - on Sept.10 2001 - that $2.3 trillion worth of Pentagon transactions were unaccounted for? The list goes on and on. By now, it should be clear to anyone that 9/11 was a big bonanza for everyone involved - just a grand, sick, money-making machine.
En dan nog het antwoord op hoeveel er dan bij betrokken zouden zijn:

quote:

HOW MANY WERE INVOLVED?

How many? Presumably just as many as were needed. Since the TV images would have effectively deceived most unwitting, low-ranking operatives of the scheme, the numbers of those fully ‘in the know’ would not need to be staggering. Having said this, the vast resources available to this multi-billion dollar operation would have attracted – and allowed for - a substantial number of participants (briefed on a strict need-to-know basis). Any risks of leaks and whistleblowing would be securely controlled with cold cash and personal threats. Historically, such methods have been routinely employed by far smaller crime rings: In Sicily, for instance, thousands of people in any given Mafia-infested town know exactly where and who the Mafia-bosses are – yet all mouths are kept nicely shut. This is plain, common knowledge.

It is my intimate conviction that this sorry state of affairs cannot endure indefinitely. Time will come when this perverse spiral of corruption will implode from within, fizzling away just as suddenly and unexpectedly as a pandemic virus. Of course, the steady dedication of individuals of superior integrity will help this day come true. One thing must be kept in mind for that day: the media moguls heading the news corporations share equal responsibility with the higher echelons of power who hired their propaganda machine to deceive humanity.
pi_86611462
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Speciaal voor Oompaloompa een antwoord op de vraag waarom 9/11 dan persé moest gebeuren. Ik heb geen zin om het in eigen woorden uit te tikken, want ik ben een beetje lui vandaag.
[..]

[..]

dus je bent afgestapt van het "asbest is de reden" verhaal?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86611506
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

dus je bent afgestapt van het "asbest is de reden" verhaal?
Dat speelt mee natuurlijk. "The list goes on and on... "

Denk je nu inmiddels dat de baten tegen de lasten opwogen en dat nog steeds doen?

Is daarmee uw vraag beantwoord en stelt u hem in het volgende topic niet weer?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 20:31:59 ]
pi_86612217
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat speelt mee natuurlijk. "The list goes on and on... "
Nou dat zijn andere mensen. Het asbest-verhaal gaat over de intentie van de eigenaar van het gebouw, in deze uitleg zou het de overheid zijn.

quote:
Denk je nu inmiddels dat de baten tegen de lasten opwogen en dat nog steeds doen?

Is daarmee uw vraag beantwoord en stelt u hem in het volgende topic niet weer?
Weet ik niet, daar moet ik nog wat over nadenken. Het geeft in ieder geval een kader om je uitspraken in te kunnen interpreteren, wat wel prettig is.
pi_86612340
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou dat zijn andere mensen. Het asbest-verhaal gaat over de intentie van de eigenaar van het gebouw, in deze uitleg zou het de overheid zijn.
Wie het zijn, kan ik ook wel ff pasten hier :P

quote:
WHO?
No single study of the 9/11 lie can have the pretense to pinpoint each and every accomplice of such a gigantic scam. Nevertheless, the evidence presented in this research establishes beyond any reasonable doubt the pro-active complicity of the news industry - to an extent previously considered unthinkable. The realization that the news media would play along with that queer gang of megalomaniacs improperly called "the world elite" takes many people by surprise. Some will object: “Wait a minute, wasn’t journalism's original duty precisely that of checking each and every move of politicians and governing bodies?” In principle, yes. Yet, today, anyone still believing this old fairy tale must be - with no offense intended - daydreaming persons of the very naïve kind. Whatever idealism may have existed in journalism’s heydays has slumped into blind subservience to the rogue warmongers of this world.

This is how one could summarize the current, sorry state of affairs : Today, the self-titled "world elite", their favored military top brass and a gang of media moguls form a rogue triad which, to use their own terminology, may truly deserve the tag of 'axis of evil'. Of course, large corporations of all kinds cling to this obligatory power-bandwagon of business opportunities. The news media represents its trusty propaganda arm, tasked with keeping the public 'happy', misinformed and apathetic. Their unchallenged power of mass control is routinely used to accomodate the triad's common, compulsive disorder : a pathological lust for greed and power. This gang of coalesced misfits live in a world of their own and have been playing havoc with the civilized society for too long. It is for the men & women of soundness, integrity and excellence to stop this madness.

The implications of all this are, of course, rather disturbing: many people will either refuse to assess them point blank, shrug them away in resignation and retreat into a “What-could-I-ever-do-about-it?”-mode. This is most unfortunate since it is akin to saying : "I am an impotent dupe and I have no solution for it". I doubt any self-respecting individual would feel comfortable with such a stance. Possible solutions? A first, smart & simple action would be to disarm that Weapon of Mass Distraction sitting in everyone’s living room: switch it off for good – or at the very least tune it to the rare, unharmful channels only. Your life – and that of your children - will fare all the better for it.
quote:
Weet ik niet, daar moet ik nog wat over nadenken. Het geeft in ieder geval een kader om je uitspraken in te kunnen interpreteren, wat wel prettig is.
Ok.. ik ben blij dat ik wat van je vragen heb kunnen wegnemen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 20:41:28 ]
  zondag 19 september 2010 @ 20:56:11 #240
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_86613356
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]

[..]

Wat staan er aantal rare dingen in. Dat over die opties en van die verzekering is toch allang gedebunked? :{

En trouwens:
quote:
Who capitalized on the massive viewer-ratings of the spectacular and longlasting TV coverage of the event?
_O-

Enig idee hoeveel geld de Irakoorlog en de Afghanistanoorlog de VS hebben gekost? Behalve dan de 100.000+ doden aan hun zijde. Dan is een aantal avondjes een hoge viewrate hebben echt niets hoor. :D
pi_86613578
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat staan er aantal rare dingen in. Dat over die opties en van die verzekering is toch allang gedebunked? :{

En trouwens:
[..]

_O-

Enig idee hoeveel geld de Irakoorlog en de Afghanistanoorlog de VS hebben gekost? Behalve dan de 100.000+ doden aan hun zijde. Dan is een aantal avondjes een hoge viewrate hebben echt niets hoor. :D
Je trekt gewoon ff iets uit de context om het weer belachelijk te maken. Ook gelijk weer zo'n kut smiley er tegenaan flikkeren.... :{

Ja hoor ... de kijkcijfers waren de reden.... :') :W

En 100.000+ doden aan Amerikaanse zijde?? Waar haal jij je info vandaan? :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 21:07:54 ]
  zondag 19 september 2010 @ 21:08:27 #242
68638 Zwansen
pi_86614034
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je trekt gewoon ff iets uit de context om het weer belachelijk te maken. Ook gelijk weer zo'n kut smiley er tegenaan flikkeren.... :{

Ja hoor ... de kijkcijfers waren de reden.... :') :W
Uit de context? Ik bekijk die lijst en zeg dat sowieso al datgene over de opties en over de verzekering gedebunked is toch?

En ik vind dat stukje over de kijkcijfers echt lachwekkend, maar goed.
pi_86614101
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:08 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Uit de context? Ik bekijk die lijst en zeg dat sowieso al datgene over de opties en over de verzekering gedebunked is toch?

En ik vind dat stukje over de kijkcijfers echt lachwekkend, maar goed.
Uit de context ja... Kijkcijfers was bijkomend gewin.

En gedebunked? Vertel... :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 21:10:59 ]
  zondag 19 september 2010 @ 21:11:43 #244
68638 Zwansen
pi_86614229
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijkcijfers was bijkomend gewin.

En gedebunked? Vertel... :)
Was ooit in Nova toch? Bleek dat er helemaal niet meer werd gehandeld dan normaal. En die verzekering was al maanden van tevoren afgesloten.
pi_86614356
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Was ooit in Nova toch? Bleek dat er helemaal niet meer werd gehandeld dan normaal. En die verzekering was al maanden van tevoren afgesloten.
Ja, maar die verzekering heeft dus wel uitgekeerd.. of niet? En maanden van te voren zegt me niet zoveel gezien de aanloop en voorbereidingen naar deze ultieme media hoax waarschijnlijk al jaren eerder begon.

Die Nova uitzending niet gezien.
  zondag 19 september 2010 @ 21:16:02 #246
68638 Zwansen
pi_86614482
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, maar die verzekering heeft dus wel uitgekeerd.. of niet? En maanden van te voren zegt me niet zoveel gezien de aanloop en voorbereidingen naar deze ultieme media hoax waarschijnlijk al jaren eerder begon.

Die Nova uitzending niet gezien.
Sorry, Zembla.

En ultieme mediahoax? Denk je serieus dat ook de media in het complot zit? Hoe verklaar je dat al die mensen hun mond houden of überhaupt mee wilden werken?
pi_86614537
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Sorry, Zembla.

En ultieme mediahoax? Denk je serieus dat ook de media in het complot zit? Hoe verklaar je dat al die mensen hun mond houden of überhaupt mee wilden werken?
Dat staat precies uitgelegd... een paar posts terug.
pi_86614753
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Sorry, Zembla.

WTF is this ?

je zit hier in BNW en jij gelooft nog steeds in die Mickey Mouse verhalen van de media ?

Hoe is dat te verklaren ? :')
pi_86614993
Het is nooit het plan geweest om massamoord op 3000 mensen uit te voeren:

quote:
To kill thousands of people in the process never was an envisaged proposition as it would have encountered severe resistance among the insiders involved.
@Zwansen: Hoe kom jij eigenlijk aan 100.000+ doden in de oorlog met Irak en Afghanistan aan Amerikaanse zijde. Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 21:40:50 ]
  zondag 19 september 2010 @ 22:05:54 #250
68638 Zwansen
pi_86617717
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

WTF is this ?

je zit hier in BNW en jij gelooft nog steeds in die Mickey Mouse verhalen van de media ?

Hoe is dat te verklaren ? :')
jij bent zeker net als lambiek dat je nooit de reguliere media gelooft behalve als ze iets zeggen wat in jouw straatje past. Dan halen jullie het ineens aan als bron.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')