abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86605853
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

BBC onafhankelijk? :?
[..]

Het hoe, wat en waarom is alleen maar gissen. Ik kijk liever naar de details en laat het bedenken van plausibele theorieën liever aan anderen over. Dat is toch niet zo'n ramp, of wel?
nja ik kan nu een foto uit mijn raam maken van de tuin van mijn buren en redelijk geloofwaardig beargumenteren dat purno de purno daar zou kunnen staan.
Motief is een essentieel onderdeel van het verhaal.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86606102
als je overigens goed naar de fotos kijkt, kun je zien dat de lange mensen wat "gebukt" op de foto's staan. Ik vind het in ieder geval vreemd. Ik ben er van overtuigd dat men japanners ingehuurd heeft om in pakken van blanke mensen van de toren weg te rennen.

bijvoorbeeld deze onderarm is veel te dun in vergelijking met haar bovenarm, en als je goed naar de achtergrond kijkt zie je een grote man met extreem hangende schouders, dat zou kunnen zijn omdat de japanner die er in zit zo'n 15 centimeter korter is.

Het kan ook deze man zijn vreemde schaduw verklaren:
In het pak zit weer een kleinere (maar bredere) japanner waardoor de schouder zo'n vreemde beweging
maakt. Omdat de ogen van de japanners natuurlijk ook onder de ogen van de pakken zitten, loopt de andere "doppelganger" ook tegen de man aan...

Om dezelfde reden zie je zo vaak mensen met hun mond open, dat is de enige manier waarop ze kunnen kijken!
(let goed op beide mannen op de voorgrond!)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 19 september 2010 @ 17:36:56 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_86606531
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_86606573
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:24 schreef oompaloompa het volgende:
als je overigens goed naar de fotos kijkt, kun je zien dat de lange mensen wat "gebukt" op de foto's staan. Ik vind het in ieder geval vreemd. Ik ben er van overtuigd dat men japanners ingehuurd heeft om in pakken van blanke mensen van de toren weg te rennen.

bijvoorbeeld deze onderarm is veel te dun in vergelijking met haar bovenarm, en als je goed naar de achtergrond kijkt zie je een grote man met extreem hangende schouders, dat zou kunnen zijn omdat de japanner die er in zit zo'n 15 centimeter korter is.
[ afbeelding ]

Het kan ook deze man zijn vreemde schaduw verklaren:[ afbeelding ]
In het pak zit weer een kleinere (maar bredere) japanner waardoor de schouder zo'n vreemde beweging
maakt. Omdat de ogen van de japanners natuurlijk ook onder de ogen van de pakken zitten, loopt de andere "doppelganger" ook tegen de man aan...

Om dezelfde reden zie je zo vaak mensen met hun mond open, dat is de enige manier waarop ze kunnen kijken!
(let goed op beide mannen op de voorgrond!)
[ afbeelding ]
ONZIN is verderop! :{

Maar hij is leuk, dat dan weer wel. ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 17:39:01 ]
pi_86606754
Ik zal de vraag nog maar eens stellen. Kan iemand me vertellen wat dit aangeplakte stukje onder het vliegtuig is? De vraag is niet gericht aan A tuin hek, die helemaal niets kan zien.
pi_86606782
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef polderturk het volgende:
Ik zal de vraag nog maar eens stellen. Kan iemand me vertellen wat dit aangeplakte stukje onder het vliegtuig is? De vraag is niet gericht aan A tuin hek, die helemaal niets kan zien.
[ afbeelding ]
:')
pi_86606860
quote:
[ afbeelding
Er is inderdaad helemaal niks raars aan te zien.

Misschien moet je een leesbril kopen..
pi_86606876
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

ONZIN is verderop! :{

Maar hij is leuk, dat dan weer wel. ^O^
er zat nog een diepere boodschap in ook, neem aan dat je die ook begrepen hebt :P
quote:
[ afbeelding ]
ik weet ook al sinds de eerste posting niet precies waar het om gaat?
pi_86606957
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:48 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

What about het gifje hierboven? Zou de oude man geen duw moeten krijgen en uit onbalans raken?
pi_86606972
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:48 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Het valt me op dat alleen de deniers niets ongewoons zien. Het is duidelijk dat sommigen van jullie in de ontkenningsfase zitten.
pi_86607066
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

What about het gifje hierboven? Zou de oude man geen duw moeten krijgen en uit onbalans raken?
Idd :')

lijkt net of die man door hem heen loopt :P
pi_86607107
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:56 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Idd :')

lijkt net of die man door hem heen loopt :P
Tja... gelukkig die eerste dit ook ziet. Ik begon al aan mijn observatievermogen te twijfelen.
pi_86607116
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

normaal gesproken wel, maar japanners zijn kleiner en hebben daardoor een lager zwaartepunt. Daarom vallen ze minder snel om.
pi_86607203
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:58 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

normaal gesproken wel, maar japanners zijn kleiner en hebben daardoor een lager zwaartepunt. Daarom vallen ze minder snel om.
Nou is het wel weer leuk geweest, dat getroll van je }:|
pi_86607244
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou is het wel weer leuk geweest, dat getroll van je }:|
waarom zijn verklede japanners minder geloofwaardig dan een computergesimuleerde massa?

ow wacht, daar wil je niet op in gaan...

Dan houdt ik het ook bij observaties, het zou kunnen.
  zondag 19 september 2010 @ 18:11:00 #216
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86607455
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:53 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het valt me op dat alleen de deniers niets ongewoons zien. Het is duidelijk dat sommigen van jullie in de ontkenningsfase zitten.
Wat zie jij er eigenlijk in? :')
80 keer de vraag stellen en de antwoorden negeren, wat zie jij er dan? :D
The truth was in here.
pi_86607484
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

waarom zijn verklede japanners minder geloofwaardig dan een computergesimuleerde massa?

ow wacht, daar wil je niet op in gaan...

Dan houdt ik het ook bij observaties, het zou kunnen.
Hou eens op met die flauwekul, de eerste keer was leuk, nu is het wel weer klaar.
pi_86607534
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hou eens op met die flauwekul, de eerste keer was leuk, nu is het wel weer klaar.
hoe is het anders dan?
Jokkebrok leidt uit bepaald gedrag af dat het een computersimulatie zou kunnen zijn, ik leidt af dat het verklede mensen kunnen zijn.
  zondag 19 september 2010 @ 18:14:48 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86607547
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

hoe is het anders dan?
Jokkebrok leidt uit bepaald gedrag af dat het een computersimulatie zou kunnen zijn, ik leidt af dat het verklede mensen kunnen zijn.
Je gaat het ridiculiseren.
The truth was in here.
  zondag 19 september 2010 @ 18:19:56 #220
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_86607690
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat deed Jokkebrok toch ook? Waarom mag dat dan wel? :?
pi_86607704
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is net zo goed een mogelijkheid, misschien zelfs wel meer een mogelijkheid aangezien de techniek in 2001 nog niet zo goed was als nu. Als je naar de anomalien kijkt zie je dat dit net zo goed een verklaring kan zijn voor de opvallendheden als computer-animaties.
  zondag 19 september 2010 @ 18:23:34 #222
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86607792
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat deed Jokkebrok toch ook? Waarom mag dat dan wel? :?
Ja misschien, en als de 1 in de sloot springt springt de ander er ook in, beetje dat niveau. :{
The truth was in here.
pi_86607867
Waarom is het extra stukje equipment niet op deze gesimuleerde video te zien?

pi_86607885
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:20 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het is net zo goed een mogelijkheid, misschien zelfs wel meer een mogelijkheid aangezien de techniek in 2001 nog niet zo goed was als nu. Als je naar de anomalien kijkt zie je dat dit net zo goed een verklaring kan zijn voor de opvallendheden als computer-animaties.
Nu niet net doen alsof je serieus was. Zie je ons voor zo dom aan?
pi_86607921
Ik heb ook nog steeds geen verklaring hiervoor gekregen:

Wat is die flits vlak voordat het vliegtuig het gebouw raakt?

Je ziet in het tweede plaatje dat de flits ontstaat vlak VOORDAT het gebouw raakt. Het derde plaatje is ook zeer opvallend. Het vliegtuig heeft gebouw NOG STEEDS niet geraakt OF het gebouw is al deels het gebouw in gevlogen. De flits lijkt een afstand van het vliegtuig verwijderd te zijn. In andere beelden lijkt de flits wel onderdeel van het vliegtuig te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')