-troll-quote:Op zondag 19 september 2010 09:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het eens. We hebben nog nooit een coherent scenario gezien hier
De rest is natuurlijk weer dat persoonlijke gedoe van je, jammer. Ondanks dat ik op al je punten in ben gegaan, heb jij geen enkele vraag van mij nog beantwoord, de hooghartigheid is een beetje misplaatst.
Wat denk jij van die man die door de andere man heen komt zetten dan?quote:Op zondag 19 september 2010 10:47 schreef Bastard het volgende:
Compressie was ook waaraan ik dacht, je kan er verder niks zinnigs van zeggen denk ik.
Strohalm als je het mij vraagt.
Die heb ik niet gezien, we hebben het over het vliegtuig toch?quote:Op zondag 19 september 2010 10:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat denk jij van die man die door de andere man heen komt zetten dan?
En wat als die schaduw in de dvd versie ook zo vreemd op zijn neus aanwezig is? Nog steeds compressie zeker?
Oh.. haha. Ik niet iig. Had het over het gifje van een paar pagina's terug.quote:Op zondag 19 september 2010 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, we hebben het over het vliegtuig toch?
Landingslichten misschien?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef polderturk het volgende:
Wat is die flits vlak voordat het vliegtuig het gebouw raakt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet in het tweede plaatje dat de flits ontstaat vlak VOORDAT het gebouw raakt. Het derde plaatje is ook zeer opvallend. Het vliegtuig heeft gebouw NOG STEEDS niet geraakt OF het gebouw is al deels het gebouw in gevlogen. De flits lijkt een afstand van het vliegtuig verwijderd te zijn. In andere beelden lijkt de flits wel onderdeel van het vliegtuig te zijn.
Oh.. ik over die vinger!quote:Op zondag 19 september 2010 10:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. haha. Ik niet iig. Had het over het gifje van een paar pagina's terug.
Een metaal tegen metaal vonk? Electrische kabels die breken en vonken?quote:
Hele verhaal hierquote:Een Amerikaanse cameraman die zegt dat 11 september een leugen is, wordt mogelijk op beschuldiging van moord door Argentinië aan de Verenigde Staten uitgeleverd.
Kurt Sonnenfeld, een man die zeven jaar geleden een voorwaardelijke vluchtelingenstatus kreeg, wordt nu gezocht door de Amerikaanse overheid die hem beschuldigt van moord. Hij is de enige cameraman die cruciale beelden van Ground Zero in New York schoot nadat de Twin Towers waren ingestort.
Sonnenfeld, die met zijn gezin in Buenos Aires woont, zegt dat zijn beelden bewijzen dat 9/11 een leugen is. Hij heeft nog steeds 22 uur aan beelden die de Amerikaanse autoriteiten willen hebben.
“Ik heb beloofd mijn beelden te geven aan de grote onderzoekers die betrouwbaar en algemeen bekend zijn – onderzoekers die in staat zijn de afwijkingen te ontdekken welke ik of andere mensen zonder wetenschappelijke opleiding mogelijk zullen missen. Met dat in mijn hoofd, hoop ik dat er vele dingen zijn die zij kunnen ontdekken die het huidige officiële verhaal van wat er gebeurde zullen weerleggen,” zo vertelde Sonnenfeld aan een verslaggever van Press TV.
Leg dan uit waarom je niet gelooft dat het compressie is, de man is helemaal pixelig, lijkt me het meest aannemelijke.quote:Op zondag 19 september 2010 10:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn god...compressie. Het was te verwachten natuurlijk.
-probeer het eens netjes-
ligt er aan waar de compressie plaats heeft gevonden. Als het bij vertaling naar youtube is, dan idd niet. Als het op de camera is, dan wel.quote:Op zondag 19 september 2010 10:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat denk jij van die man die door de andere man heen komt zetten dan?
En wat als die schaduw in de dvd versie ook zo vreemd op zijn neus aanwezig is? Nog steeds compressie zeker?
Snap niet dat hij het niet gewoon op internet gooit. Als het echt zon duidelijk bewijs is, is het een beetje asociaal om het zo achter te houden.quote:
Begrijp ik ook niet, ik wil die 22 uur ook wel eens zienquote:Op zondag 19 september 2010 11:38 schreef oompaloompa het volgende:
Snap niet dat hij het niet gewoon op internet gooit. Als het echt zon duidelijk bewijs is, is het een beetje asociaal om het zo achter te houden.
Raar ook om jezelf dan ook zo bekend te maken. Weet niet of ik dat zou durven met zoiets in handen.quote:Op zondag 19 september 2010 11:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Leg dan uit waarom je niet gelooft dat het compressie is, de man is helemaal pixelig, lijkt me het meest aannemelijke.
[..]
ligt er aan waar de compressie plaats heeft gevonden. Als het bij vertaling naar youtube is, dan idd niet. Als het op de camera is, dan wel.
[..]
Snap niet dat hij het niet gewoon op internet gooit. Als het echt zon duidelijk bewijs is, is het een beetje asociaal om het zo achter te houden.
quote:Op zondag 19 september 2010 13:09 schreef Bankfurt het volgende:
9/11 is een schitterend voorbeeld van mind-control.
Ik ken ook nog een sprookje:
Er was eens een roverhoofdman Ali Bin die met zijn 40 rovers woonde in de grotten in Afghanistan
Ali Bin was boos op Amerika, en dus besluiten hij en zijn rovers om 4 vliegtuigen te kapen en er o.m. de Twin-towers mee te raken.
Maar Ali Bin was dom, want voor het vernielen van 2 Twintowers hoef je geen vliegtuigen te kapen; je hoeft alleen maar wat explosieven te plaatsen.
Al Bin deed het toch en zijn 40 rovers kwamen allemaal om en de Twintowers gingen helemaal stuk.
Ali Bin zit nu nog steeds in zijn grot, want de Amerikanen kunnen hem lekker niet vinden, want Ali Bin is
heel slim en heeft zijn baard weggeschoren en een zonnebril opgezet.![]()
Ali Bin leefde nog lang en gelukking.![]()
En nu naar bed beste slaven, morgen weer in de file staan en belasting betalen !
Whahahaquote:Op zondag 19 september 2010 13:09 schreef Bankfurt het volgende:
9/11 is een schitterend voorbeeld van mind-control.
Ik ken ook nog een sprookje:
Er was eens een roverhoofdman Ali Bin die met zijn 40 rovers woonde in de grotten in Afghanistan
Ali Bin was boos op Amerika, en dus besluiten hij en zijn rovers om 4 vliegtuigen te kapen en er o.m. de Twin-towers mee te raken.
Maar Ali Bin was dom, want voor het vernielen van 2 Twintowers hoef je geen vliegtuigen te kapen; je hoeft alleen maar wat explosieven te plaatsen.
Al Bin deed het toch en zijn 40 rovers kwamen allemaal om en de Twintowers gingen helemaal stuk.
Ali Bin zit nu nog steeds in zijn grot, want de Amerikanen kunnen hem lekker niet vinden, want Ali Bin is
heel slim en heeft zijn baard weggeschoren en een zonnebril opgezet.![]()
Ali Bin leefde nog lang en gelukking.![]()
En nu naar bed beste slaven, morgen weer in de file staan en belasting betalen !
duidelijk een photoshop.quote:Op zondag 19 september 2010 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ant_soept_obama.html
Let even op de das van Mubarak alvorens je gaat zeggen dat ze mogelijk eerder op het kleed in andere "formatie" liepen.
Dat kan het niet zijn. Als je naar de volgende video kijkt, dan onstaat de flits bij de inslag van het vliegtuig en blijft de flits even bestaan terwijl het vliegtuig het gebouw ingaat. Ik vermoed dat in beide video's animaties zijn gebruikt. Het zijn verschillende animaties:quote:
BBC onafhankelijk?quote:Op zondag 19 september 2010 17:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
duidelijk een photoshop.
de egyptische media staat ook niet zo bekend om hun onafhankelijkheid als, een bbc
Het hoe, wat en waarom is alleen maar gissen. Ik kijk liever naar de details en laat het bedenken van plausibele theorieën liever aan anderen over. Dat is toch niet zo'n ramp, of wel?quote:Maar nogmaals, stel dat het allemaal gephotoshopt is, waarom zou dat gedaan kunnen zijn? Tot nu toe nog geen verhaal gehoord wat enigszins aannemelijk is natuurlijk, aangezien de kosten van het hele theater de pan uit moeten hebben gerezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |