Voor de beeldvorming van hen die dit niet snappen:quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
In 2001 had iedereen ook altijd een camera op zak als ie naar kantoor ging..
Let allereerst eens op de elleboog van de voorpieper...quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:33 schreef ATuin-hek het volgende:
Bedoel je die van de plooi in de 'flap' van zijn jasje?
Waarom bedenkelijk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:33 schreef ijdod het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming van hen die dit niet snappen:
• Youtube werd pas 4 jaar later uitgevonden.
• Met een Nokia 6210 was je het baasje, en van een camera op een telefoon droomde men alleen maar.
• Digitale camera's begonnen net om de hoek te kijken voor de consument; met 3 megapixel had je het over high end; en een filmfunctie kon je vergeten.
Dat een 12-jarige op zijn zolderkamer geloofwaardig videobeelden kan faken is nu al een bedenkelijk argument, maar 9 jaar gelegeden zeker.
die zit "achter" het jasje. ze staan ongeveer zo: /\quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Let allereerst eens op de elleboog van de voorpieper...
Die zie je heel mooi de stof van zijn jasje aan de kant drukken als hij langs de ander beweegt ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Let allereerst eens op de elleboog van de voorpieper...
Nou nee... De man loopt zonder enige weerstand deels door de oude man heen. Goed te zien in het gifje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die zie je heel mooi de stof van zijn jasje aan de kant drukken als hij langs de ander beweegt ja.
Niet mee eens dus. Je kan juist goed zien dat hij de stof aan de kant duwt. Dat is niet 'er door heen lopen'. En nee, ik vind die schaduw niet raar. Geen woorden in de mond leggen graag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou nee... De man loopt zonder enige weerstand deels door de oude man heen. Goed te zien in het gifje.
Ik ben het met jullie eens dat die arm discutabel is. Die schaduw blijft raar imho.
Let heel goed op de schouder van de oude man als hij wordt ingehaald.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet mee eens dus. Je kan juist goed zien dat hij de stof aan de kant duwt. Dat is niet 'er door heen lopen'. En nee, ik vind die schaduw niet raar. Geen woorden in de mond leggen graag.
Het bewerken van beeldmateriaal is al heel lang mogelijk. Het wordt echter vaak zo gebracht dat elke mongool op een zolderkamertje dit geloofwaardig kan doen. Dat is nu al een twijfelachtige stelling, het vereist namelijk ook anno tegenwoordig een stukje know-how en ervaring. In 2001 was dat allemaal nog een orde van grote complexer.quote:
Ben het met je eens, maar het is hetzelfde als mensen zeggen dat iedereen house kan maken. Sterk overdreven, maar ik deed het om aan te geven dat het niet zoveel geld kost als Oompaloompa beweerde.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:56 schreef ijdod het volgende:
[..]
Het bewerken van beeldmateriaal is al heel lang mogelijk. Het wordt echter vaak zo gebracht dat elke mongool op een zolderkamertje dit geloofwaardig kan doen. Dat is nu al een twijfelachtige stelling, het vereist namelijk ook anno tegenwoordig een stukje know-how en ervaring. In 2001 was dat allemaal nog een orde van grote complexer.
Dat staat los van de vraag of de beelden al dan niet bewerkt zijn.
Wat een fijne manier van discussierenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo en dit dan nog even om mijn gelijk te halen
[ afbeelding ]
De mannen zitten nu dus in elkaars lichaam verweven.... hahha... Als dit niet zo zou zijn, dan zou de oude man een beuk te verduren krijgen en uit onbalans raken. Zo... dit lijkt me duidelijk. Als je het ontkent, dan ben je niet goed.
Zie je het nu ook of nog steeds niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat een fijne manier van discussierenAls je het niet met me eens bent ben je niet goed!
oompaloompa had het voornamelijk over de kosten van omkoping. Maar ik dacht dat jokkebrok het daar niet meer over wilde hebben? Anders vraag oompaloompa zich nog steeds af hoe jokkebrok tot de conclusie komt dat het in laten storten & de boel oplichten meer geld oplevert dan gewoon de asbest verwijderen die helemaal niet verwijderd hoefde te worden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar het is hetzelfde als mensen zeggen dat iedereen house kan maken. Sterk overdreven, maar ik deed het om aan te geven dat het niet zoveel geld kost als Oompaloompa beweerde.
Zo geloofwaardig is het imho niet altijd gedaan. Op sommige beelden is het zelfs zo slecht, dat ik me werkelijk afvraag waarom niemand het ziet.
dat is precies wat je ziet dat er gebeurt. IPV normaal zijn linkerarm naar voren te gooien tegelijkertijd met zijn rechterbeen, moet hij zijn linkerarm & schouder gedraaid houden om de blauwe man er langs te laten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo en dit dan nog even om mijn gelijk te halen
[ afbeelding ]
De mannen zitten nu dus in elkaars lichaam verweven.... hahha... Als dit niet zo zou zijn, dan zou de oude man een beuk te verduren krijgen en uit onbalans raken. Zo... dit lijkt me duidelijk. Als je het ontkent, dan ben je niet goed.
Kijk maar eens een tijdje heel goed naar het gifje. Ik kan het namelijk niet met je eens worden. Sorry.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat is precies wat je ziet dat er gebeurt. IPV normaal zijn linkerarm naar voren te gooien tegelijkertijd met zijn rechterbeen, moet hij zijn linkerarm & schouder gedraaid houden om de blauwe man er langs te laten.
Ik heb geen zin om me weer met de hele discussie te bemoeien, maar dit is gewoon weer niet waar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
EDIT: Een voorbeeldje van iemand die in de meeste gastenboeken identieke berichten plaat is Barbara Bolin, Shelby, North Carolina. Google haar en je vindt niets over die persoon uit North Carolina.
het is niet eens dezelfde vorm?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef polderturk het volgende:
Ik heb nog geen verklaring gezien voor de nose out:
Graag een verklaring hiervoor van de deniers.
Waarom post ze dan nu nog alsof ze in North Carolina woont?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me weer met de hele discussie te bemoeien, maar dit is gewoon weer niet waar.
Ik weet niet hoe jij Googelt
Waarschijnlijk woont ze niet meer in North Carolina, maar:
Google: "Barbara Bolin" "North Carolina"
Ongeveer 2.710 resultaten
Google: "Barbara Bolin"
Ongeveer 7.350 resultaten
Met van alles:
- classmates.com (Amerikaanse schoolbank.nl)
- een eigen bedrijf
en nog veel meer...
Doe niet zo belachelijk oompaloompa. Nose in = nose outquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
het is niet eens dezelfde vorm?
[ http://bonez.us/pics/nose1.jpg&t=1]afbeelding ]
dan zijn we het daar gewoon niet over eens. Misschien kun je jouw verhaal aannemelijker maken door een functie er aan toe te delen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk maar eens een tijdje heel goed naar het gifje. Ik kan het namelijk niet met je eens worden. Sorry.
En trouwens: "Om de man er langs te laten?" Heeft ie ogen in zijn achterhoofd? Achteruitkijkspiegels kan ik ook al niet ontdekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |