Matrix? Als in we zitten midden in een computerprogramma? Nou nee ..quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Even een vraagje aan j0kkebr0k? in hoeverre is jouw wereldbeeld veranderd door 09/11 ?
Ik bedoel, beperk je je tot praktische complotten die bijv. een militair of financieel gewin veroorzaken of zie je in de volle breedte "een matrix" ?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goed.. ik ga rustig verder en ben benieuwd naar jullie mening zonder dat men meteen in flamen of ridiculiseren uitbarst. Dank u!
Het vermoeden bestaat dat de Nederlandse mevrouw die overigens echt bestaan zou hebben volgens mensen die dat hebben uitgezocht, als basis werd gebruikt voor het creëren van vele andere victims. Aangezien ik er inmiddels best wel wat over heb uitgezocht, vind ik het allemaal wel aannemelijk eigenlijk.
Hieronder weer een vergelijking met een ander slachtoffer.
http://a.imageshack.us/img822/5389/95101156.png
http://a.imageshack.us/img822/5156/44103762.png
Zelf vind ik het nogal verbazingwekkend dat dit allemaal precies lijkt te kloppen. Wellicht zit ik er helemaal naast, wat natuurlijk gewoon kan. Reacties zoals hierboven zullen echter niet helpen mij te overtuigen. Ook niet als er wordt gezegd: "Ga je maar eens inlezen over de Gulden snede".
Om eerlijk te zijn had ik daar nog niet eerder van gehoord, maar motiveer dan tenminste WAAROM de Gulden snede hier van toepassing is. Laat het liever nog zien aan de hand van wat voorbeelden waarbij je hetzelfde doet met foto's van 2 verschillende personen.
Wat mij gewoon opvalt is dat deze personen die ik postte in eerste instantie totaal niet op elkaar lijken en met enige verticale scaling kloppen de verhoudingen meestal precies. (Daarnaast vergeet men voor het gemak de kenmerken buiten het hoofd, die op enkele foto's óók overeenkomen) Draaien is soms ook noodzakelijk omdat niet ieder hoofd recht op de foto staat.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
Heb mijn boek "102 minuten" vandaag ontvangen.
Ik ben om half 4 begonnen met lezen en net om half 8 gestopt
Topboek kan ik zeggen!
aha, zeer bedankt voor je toelichting. Let wel 09/11 is niet zomaar een complotje hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier dan maar weer verder
Dit werd mij nog in het vorige deel gevraagd:
[..]
Matrix? Als in we zitten midden in een computerprogramma? Nou nee ..
Ik beperk me dus tot de praktische complotten. 9/11 in dit geval, want in andere complotten ben ik niet echt thuis. Ben dus eigenlijk ook nooit echt aan het deelnemen in discussies op BNW. Behalve het 9/11 topic uiteraard.
Hebben zie die wel langs de explosieven hond moeten krijgen die in het WTC aanwezig was..quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:48 schreef Resonancer het volgende:
Iemand dit als 's gezien?
[ afbeelding ]
http://portland.indymedia.org/en/2007/07/362880.shtml
http://www.gelitin.net/ma(...)clude=view_album.php
[..]
Dan moet het toch ook niet onmogelijk zijn geweest om explosieven binnen te krijgen ?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:45 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
aha, zeer bedankt voor je toelichting. Let wel 09/11 is niet zomaar een complotje hoor.
Maar, als ik mag uitgaan dat jij denkt dat 09/11 een complot is.
Wat zou dan volgens jou de reden (kunnen) zijn van het hele gedoe van 09/11 ?
Wie heeft dit georganiseerd en met welk doel ?
quote:9/11 is but a giant - and still ongoing - money-making scam. It rotates around the most well-funded and profitable hoax of modern history. Everyone involved in the scheme is reaping a sizeable return from their 'investment bond' which, naturally, has "SILENCE" printed all over it. For anyone to 'speak out' would be both ruinous and suicidal - a most distasteful option. To be sure, such suicidal heroism only exists in journalistic fairy-tales such as, in fact, the outlandish newsmedia's narrative of 9/11 and its "nineteen religious fanatics". The common skeptics' saying that "too many people would have had to be in on this" fails to account for the most fundamental aspect of human nature: our survival instinct.
The master plan of 9/11 was to demolish the redundant, asbestos-filled WTC complex in Lower Manhattan - 9 buildings in all. The area would naturally be evacuated (as for all such demolitions) in order to prevent a slaughterhouse of dreadful proportions - which would not have been a good idea. To be sure, this was no mass murder scheme - just a formidable opportunity for massive financial gains and military propaganda. The military (and its various intelligence affiliates) would manage the ground logistics, such as securing the area, raising smokescreens to hide the proceedings from public view, and last but not least, electromagnetic countermeasures to keep any private cameras from filming the mayhem. The WTC complex was thus 'safely' destroyed in bright daylight.
The rest was (and still is to this day) a gigantic simulation staged and upheld by the complicit news media propaganda machine. The major news corporations are headed by a handful of moguls who are, contrary to popular belief, wholly subservient to the executive powers of USA, Great Britain, Europe and indeed, most of the world's governments. This unfortunate, yet widespread public belief (that the media checks and 'polices' our politicians) is being currently exploited to its full potential for the profit of a restrict so-called 'elite'. In his time, George Orwell would have called their structure "the Network". I suggest to call what we have today "the Nutwork" - since their inconsiderate behavior betray tell-tale signs of rampant megalomania and an alarming absence of mental soundness.
Volgens sommigen, bron heb ik ff niet maar anderen kunnen mij vast aanvullen, schijnen de gebouwen door een nieuw beveiligingsbedrijf opnieuw bedraad worden en daardoor zouden de gebouwen deels voor vrij lange tijd afgesloten zijn geweest. Als het goed is zou dat bedrijf Kroll Associates zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:47 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Hebben zie die wel langs de explosieven hond moeten krijgen die in het WTC aanwezig was..
Police K9 Sirius, Badge Number 17...a four-and-a-half-year old, ninety pound, easygoing, yellow Labrador Retriever...was an Explosive Detection Dog with the Port Authority of New York and New Jersey Police Department. Sirius, along with his partner, Police Officer David Lim, were assigned to the World Trade Center in New York, where their primary duty was to check vehicles entering the Complex, clear unattended bags and sweep areas for VIP safety. Sirius, who began work at the World Trade Center on July 4, 2000, was the only police dog to perish during the attack on the Twin Towers.
http://www.novareinna.com/bridge/sirius.html
hoe kan alles wat nu geregeld moet zijn volgens jou, bommen, hologrammenm, acteurs etc ooit minder gekost hebben dan dit?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik kan me opzich wel vinden in het verhaal over de renovatie vanwege asbest die klauwen met geld zou gaan kosten en men dus liever van de gebouwen af wilde etc etc. Hieronder zal ik maar even een stuk tekst pasten (Knoxville) omdat dat eigenlijk wel aangeeft hoe ik er in sta. Wat overigens niet wil zeggen dat het meteen zo is natuurlijk, ik vind het een vrij plausibele theorie
[..]
Hologrammen? Computeranimaties toegevoegd aan televisiebeelden. Een jochie van 12 kan op zijn zolderkamertje hetzelfde effect creëren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hoe kan alles wat nu geregeld moet zijn volgens jou, bommen, hologrammenm, acteurs etc ooit minder gekost hebben dan dit?
Ik geloof echt niet dat dat ooit goedkoper had kunnen zijn...
maar dan is het dus gedaan om een komende oorlog te legitimeren en niet vanwege de asbest?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hologrammen? Computer animaties toegevoegd aan televisiebeelden. Een jochie van 12 kan op zijn zolderkamertje hetzelfde effect creëren.
Oorlog levert geld op. Ja, het kost geld, maar er wordt ook dubbel en dwars aan verdiend. Verder lopen er nu nog vele charity funds rondom de slachtoffers. De gebouwen waren overigens flink verzekerd.
Bijkomend "voordeel" was om meteen ten strijde te kunnen trekken. Het volk (de westerse wereld) had het bloed in de ogen en dus was het een peuleschilletje om een oorlog te legitimeren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maar dan is het dus gedaan om een komende oorlog te legitimeren en niet vanwege de asbest?
dus het is door de eigenaar geregeld vanwege de asbest, ondanks dat dat waarschijnlijk meer gekost heeft dan de asbest verwijderen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bijkomend "voordeel" was om meteen ten strijde te kunnen trekken. Het volk (de westerse wereld) had het bloed in de ogen en dus was het een peuleschilletje om een oorlog te legitimeren.
En aan alle mensen die zelf opnames hebben gemaakt? Dat moet dan wel een flinke organisatie zijn geweest...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hologrammen? Computeranimaties toegevoegd aan televisiebeelden. Een jochie van 12 kan op zijn zolderkamertje hetzelfde effect creëren.
Huh? Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dus het is door de eigenaar geregeld vanwege de asbest, ondanks dat dat waarschijnlijk meer gekost heeft dan de asbest verwijderen?
Dat moet ook wel ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En aan alle mensen die zelf opnames hebben gemaakt? Dat moet dan wel een flinke organisatie zijn geweest...
in je copypaste staat dat, je lijkt het ook te zeggen. De oorlog was een bijkomend voordeel.quote:
Ga eerder eens in op de foto's op pagina 12 uit het vorige topic en op de foto's uit deze TS. Vertel mij eens wat je daar van denkt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
in je copypaste staat dat, je lijkt het ook te zeggen. De oorlog was een bijkomend voordeel.
ow sorry, ik wist niet dat ik niet in mocht gaan op de dingen die je postte :/quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga eerder eens in op de foto's op pagina 12 uit het vorige topic en op de foto's uit deze TS. Vertel mij eens wat je daar van denkt?
Zie hierboven...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ow sorry, ik wist niet dat ik niet in mocht gaan op de dingen die je postte :/
UNLIKELY: 'The South Tower Was Powered Down Before the Attack'quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens sommigen, bron heb ik ff niet maar anderen kunnen mij vast aanvullen, schijnen de gebouwen door een nieuw beveiligingsbedrijf opnieuw bedraad worden en daardoor zouden de gebouwen deels voor vrij lange tijd afgesloten zijn geweest. Als het goed is zou dat bedrijf Kroll Associates zijn.
Ah linkjes....quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef mouzzer het volgende:
[..]
UNLIKELY: 'The South Tower Was Powered Down Before the Attack'
http://911review.com/errors/wtc/forbes.html
en:
http://www.911myths.com/html/wtc_power_down.html
Omdat ik graag leerquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zie hierboven...
Overigens is het natuurlijk prima als je op mijn posts in gaat, maar je bent weer op een bepaalde manier bezig... en dat weet je donders goed.![]()
Mag ik jou eens vragen waarom jij zo graag op BNW rond hangt? En vooral in het 9/11 COMPLOT topic. Volgens mij heb je hier niet zoveel te zoeken eigenlijk.
In Manhattan alleen al woonden in 2009 ongeveer 1.634.795 mensen, cijfers over 2001 heb ik niet maar laten we het ruim nemen en zeggen dat er toen 1.500.000 mensen woonden. Als 0,1% daarvan zelf de aanslag heeft gefilmd dan zijn dat alsnog 1500 mensen. Dus jij wilt hier nou beweren dat ''ze'' iedereen die gefilmd heeft hebben opgespoord, hun materiaal hebben gestolen, bewerkt en weer hebben teruggelegd en niemand die het heeft gemerkt?quote:
Ja dag...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat ik graag leer
Dat doe ik hier op twee manieren.
Maar vind je het nog steeds een zeer aannemelijke verklaring dat het uitgevoerd is vanwege de asbest? En hoe kun je dat rijmen met de extreem hoge kosten?
Er zijn als ik het goed heb maar 48 amateur video'tjes in omloop. Beetje weinig he.. als je dat afweegt tegen jouw stelling.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In Manhattan alleen al woonden in 2009 ongeveer 1.634.795 mensen, cijfers over 2001 heb ik niet maar laten we het ruim nemen en zeggen dat er toen 1.500.000 mensen woonden. Als 0,1% daarvan zelf de aanslag heeft gefilmd dan zijn dat alsnog 1500 mensen. Dus jij wilt hier nou beweren dat ''ze'' iedereen die gefilmd heeft hebben opgespoord, hun materiaal hebben gestolen, bewerkt en weer hebben teruggelegd en niemand die het heeft gemerkt?
Dus de rest van de mensen die het gefilmd hebben zonder vliegtuig vonden het blijkbaar niet interessant genoeg om uit te brengen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zijn als ik het goed heb maar 48 amateur video'tjes in omloop. Beetje weinig he.. als je dat afweegt tegen jouw stelling.
Geen idee. Doe een oproep.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dus de rest van de mensen die het gefilmd hebben zonder vliegtuig vonden het blijkbaar niet interessant genoeg om uit te brengen?
nou 48 amateurvideos die gemanipuleerd moeten wordenquote:
Wat dacht je van ....Boem... in de eerste toren... dan gebied ontruimen. Vervolgens ... Boem... 2de toren.... gebied nog wat verder ontruimen. Pottekijkers op voldoende afstand... en laten vallen die handel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nou 48 amateurvideos die gemanipuleerd moeten worden
48 mensen die of geruisloos moeten verdwijnen of omgekocht
honderden getuigen die gekocht moeten worden
tegelijkertijd vooronderzoek om te voorkomen dat mensen die het onetisch vinden dit aan het nieuws doorgeven
alle nieuwszenders moeten omgekocht worden, stel dat er 15 mensen aan een nieuwsprogramma werken, dan loopt dat ook in de honderden.
De gebouwen zelf moeten naar beneden
Er moet puin op straat gegooid worden zonder dat iemand dat doorheeft
Was de instorting volgens dat princiepe met explosieven? Dan moete de mensen die die geplaatst hebben ook ingehuurd en omgekocht zijn.
De boel moet daarvoor afgesloten, die mensen moeten dus ook omgekocht zijn.
Alleen in deze situatie zit je dus al met een stuk of 1000-2000(?) mensen die omgekocht moeten worden om iets te doen dat totaal niet etisch is. Hoe kan dat in godsnaam kostenbesparend zijn?
Het is toch veel goedkoper om er een echt vliegtuig in te vliegen
moeten nog steeds al die mensen omgekocht worden...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat dacht je van ....Boem... in de eerste toren... dan gebied ontruimen. Vervolgens ... Boem... 2de toren.... gebied nog wat verder ontruimen. Pottekijkers op voldoende afstand... en laten vallen die handel.
Maar goed.. nu geen tijd meer uitgebreid te reageren. Ben er van tussen. Ciao allen!
Tuurlijk waarom zou je uberhaupt iets meer te weten willen komen over iets wat je zelf ter sprake brengt.. zo kom je wel achter de waarheidquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah linkjes....
Kun je even aangeven waarom ik er op zou moeten klikken?
EDIT: Oh.. linkje 1: een e-mailtje... laat maar.
En belangrijker, z'n baas:quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:47 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Hebben zie die wel langs de explosieven hond moeten krijgen die in het WTC aanwezig was..
Dus het lijkt mij niet onmogelijk om onopgemerkt explosieven naar binnen te smokkelen.quote:Explosives dogs do not operate by themselves. They always work in tandem with their handler, who is responsible for recognizing the subtle changes in the dog's behavior that indicate the presence of an explosive. Reliance on this judgment introduces opportunities for mistakes. For instance, if the handler is bored and not alert, the team is likely to miss targets, even if the dog is performing well.
When compared with electronic sensors, dogs have other weaknesses. Unlike machines, they are vulnerable to distraction by other animals, loud noises, novel scents, fatigue, illness, airborne pollutants, and new surroundings. Additionally, dogs cannot work for extended periods of time. Depending on the weather, a dog may only be able to work 20-30 minutes before needing a rest.
And last, dogs can respond to the wrong thing. For example, dogs have been known to respond to such things as shoe polish, VCR tapes, nitroglycerin pills, and electrical tape. These items contain elements that are typically found in explosives. Furthermore, since dogs rely on smelling airborne molecules, they are not able to detect an explosive if it is tightly wrapped or sealed.
http://www.rusticgirls.com/disasters/bomb-sniffing-dogs.php
iemand heeft uitgerekend hoelang het riggen zou duren, naar ik me herinner zou dat sowieso meer dan 5 dagen hebben moeten duren. Tijd genoeg voor snuffles lijkt mequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En belangrijker, z'n baas:
[..]
Dus het lijkt mij niet onmogelijk om onopgemerkt explosieven naar binnen te smokkelen.
Bovendien:
Hadden wtc 1 en 2 , 1 centrale ingang ? Kwamen deze "studenten "allemaal met de auto/bus ?
Denk jij dat iedereen door n hond besnuffeld werd als hij wtc 1 of 2 binnenging ?
Ik weet niet of je je realiseert dat het om miljarden gaat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
moeten nog steeds al die mensen omgekocht worden...
Denk je dat de beveiliging echt zo laks was na de aanslag in 1993? En je weet dat er zelfs extra beveiliging was vlak die pas vlak voor 9/11 is verlaagd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En belangrijker, z'n baas:
[..]
Dus het lijkt mij niet onmogelijk om onopgemerkt explosieven naar binnen te smokkelen.
Bovendien:
Hadden wtc 1 en 2 , 1 centrale ingang ? Kwamen deze "studenten "allemaal met de auto/bus ?
Denk jij dat iedereen door n hond besnuffeld werd als hij wtc 1 of 2 binnenging ?
Waar hebben we het over? Als de machtige eigenaren en hun vriendjes willen dat die gebouwen plat gaan, dan gaan ze plat. Waarom zouden ze dat niet voor elkaar krijgen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:38 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Denk je dat de beveiliging echt zo laks was na de aanslag in 1993? En je weet dat er zelfs extra beveiliging was vlak die pas vlak voor 9/11 is verlaagd.
sowieso snap ik niet zo goed waarom asbest er uit zou moeten aangezien asbest alleen gevaarlijk is wanneer het als stofdeeltje in de lucht hangt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je realiseert dat het om miljarden gaat?
@Bankfurt: ben eigenlijk wel benieuwd waarom je die vragen stelde
Wederom... hologrammen? Ga je nou eerst maar eens in het fenomeen "vicsims" verdiepen. Verder is er genoeg te vinden over het "asbestos" verhaal. Ik zit nu ff te kutten op mij mobiel dus kan geen linkjes opzoeken voor je.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
sowieso snap ik niet zo goed waarom asbest er uit zou moeten aangezien asbest alleen gevaarlijk is wanneer het als stofdeeltje in de lucht hangt.
Ten tweede zou het vervangen van de asbest nooit miljarden gekost kunnen hebben.
Ten derde, zelfs wanneer het niet vervangen had kunnen worden, het gebouw gesloopt had moeten worden, dan nog zouden de rest materialen verkocht kunnen worden voor een groot deel van de waarde.
Het instorten van wtc heeft nu in totaal 4.5 miljard opgeleverd. Haal daar de kosten van al die omkopingen, hologrammen etc vanaf, en ik denk dat je niet op veel meer uit zal komen als het gewoon verkopen van de materialen.
Je gaat weer in op details, maar negeert het punt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wederom... hologrammen? Ga je nou eerst maar eens in het fenomeen "vicsims" verdiepen. Verder is er genoeg te vinden over het "asbestos" verhaal. Ik zit nu ff te kutten op mij mobiel dus kan geen linkjes opzoeken voor je.
Waar baseer jij dan op dat die winst extreem klein is? Je hebt niet eens bedragen genoemd... alleen maar dit kost veel, dat kost veel en dit levert niet veel op en zus levert niet veel op.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je gaat weer in op details, maar negeert het punt.
De winst om het op jouw manier te doen, noem het video bewerking & acteurs i.p.v. hologrammen, is op zijn hoogst extreem klein.
Daarmee vervalt heel de motivatie uit het verhaal.
Zou dat de rede zijn waarom er een Nose-out is of dat er voortijdige WTC7 instorting op de prompter hebben.quote:
Lambiekje, puntje 1 & 2 leven ze al niet na, laat staan dat over puntje 3 & 4 wordt nagedacht. Deze mensen zijn murw geslagen door de massamedia propagandamachine.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zou dat de rede zijn waarom er een Nose-out is of dat er voortijdige WTC7 instorting op de prompter hebben.
Gewoon een vrouw van vlees en bloed, kijk naar alle foto's van haar op deze site:quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier dan maar weer verder![]()
Dit werd mij nog in het vorige deel gevraagd:
[..]
Matrix? Als in we zitten midden in een computerprogramma? Nou nee ..
Ik beperk me dus tot de praktische complotten. 9/11 in dit geval, want in andere complotten ben ik niet echt thuis. Ben dus eigenlijk ook nooit echt aan het deelnemen in discussies op BNW. Behalve het 9/11 topic uiteraard.
Dit was mijn sluitpost in het laatste topic:
[..]
Hoppakee...je linkt meteen door naar zo'n donations scam. Bijna ieder slachtoffer heeft er wel eentje lopen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef piepie het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw van vlees en bloed, kijk naar alle foto's van haar op deze site:
http://www.soniapuopolo.com/page2.asp
Google zelf dan even, want er is heel veel over haar te vinden (net als over de andere slachtoffers trouwens).quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoppakee...je linkt meteen door naar zo'n donations scam. Bijna ieder slachtoffer heeft er wel eentje lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |