Alsof ík bepaal wat hier wel en niet mag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:44 schreef Oblivion het volgende:
*proest....
Iemand hier mag van copy paste geen mening vormen, maar een ander wel?
Zou het dat toch liever zelf willen zien.
Waar heb je het over? Ik vroeg gewoon waar die film over gaat. Jij schreef dat ie gaat over getuigeverklaringen en later ontken je dat weerquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:44 schreef Oblivion het volgende:
*proest....
Iemand hier mag van copy paste geen mening vormen, maar een ander wel?
Zou het dat toch liever zelf willen zien.
Het is onbegonnen werk om met bepaalde figuren hier een discussie te voeren gezien zij al lang een mening hebben en daar geen centimeter van af zullen wijken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:45 schreef Oblivion het volgende:
En daar bedoel ik mee, dat het belangrijk is ZELF een mening te vormen.
Jij kan weer andere dingen zien.
Lekker ding ben je toch...quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof ík bepaal wat hier wel en niet mag.
Doe dat eierdopje eens af, Calimero.
aha okay, klaar...quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik vroeg gewoon waar die film over gaat. Jij schreef dat ie gaat over getuigeverklaringen en later ontken je dat weer!
nee deed je niet.quote:Iemand anders neemt wel de moeite om een beknopte beschrijving van de film te geven. Ik geef nergens mijn mening over de film
Ja, ook gelijk in.quote:Als iemand een omschrijving van een film geeft, maakt dat het al een stuk aantrekkelijker om zelf te gaan kijken, dan als iemand alleen maar zegt: "Niet vragen waar die over gaat, je moet gewoon kijken!"
ook gelijk..quote:En trouwens, ik had dat niet gezegd over die copy-paste-mening, dat was JohnnyKnoxville (niet dat ik het niet met hem eens was overigens). Maar een copy-paste-mening is iets heel anders dan iemand bedanken voor de samenvatting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt, serieus?
"Hey, laten we portretten nemen en die wijzigen (verdraaien, verschalen) totdat ze over elkaar passen. EN DAN ERACHTER KOMEN DAT DE GEZICHTEN OP ELKAAR PASSEN, OMG!!!!!!!!!11111"
Oh en even voor alle volledigheid, dat van het verdraaien en verschalen staat gewoon in de plaatjes zelf.
Jij draagt wat aan, ik kijk en zie standaard portretfoto's met elkaar vergeleken. En daar waar het niet goed genoeg paste, heeft de vergelijker ze nog even aangepast.quote:
Ja, dus als jij mijn foto naast de jouwe legt en we draaien en scalen onze hoofden precies zo dat ze even groot en de zelfde stand hebben, dan passen ineens onze ogen monden en weet ik wat... precies op elkaar...quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij draagt wat aan, ik kijk en zie standaard portretfoto's met elkaar vergeleken. En daar waar het niet goed genoeg paste, heeft de vergelijker ze nog even aangepast.
Een mensenhoofd heeft nou eenmaal bepaalde verhoudingen, daar is niet aan te ontkomen. Zeker met portretfotografie, wat vaak volgens een bepaald stramien verloopt (houding, verdraaiing hoofd e.d.) kom je al snel op vergelijkbare plaatjes ja.
Ik wed dat een foto van Nathalie Holloway hier ook perfect over zou passen.
Nee, serieus, die foto's zijn zo gedraaid en verschaalt net zolang karakteristieken precies overeenkwamen. Om vervolgens tot de conclusie te komen DAT ZE PRECIES OVEREENKOMEN, OMG!!!!1quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
Ja...dat draaien en schalen is nodig ja en je moet zelf maar bedenken waarom dat is. Jij snapt er werkelijk geen kont van. Het gaat om de karakteristieken van het gezicht die vaak PRECIES overeenkomen.
Nu kappen met trollen... sukkel.
Precies genoeg voor zo'n zogenaamde OMG, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, dus als jij mijn foto naast de jouwe legt en we draaien en scalen onze hoofden precies zo dat ze even groot en de zelfde stand hebben, dan passen ineens onze ogen monden en weet ik wat... precies op elkaar...![]()
Ja, lichaamsverhoudingen en dergelijken, waar was DaVinci mee bezig, de stumper had echt niks door.quote:Wat een simpele gedachtegang heb jij toch eigenlijk.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, serieus, die foto's zijn zo gedraaid en verschaalt net zolang karakteristieken precies overeenkwamen. Om vervolgens tot de conclusie te komen DAT ZE PRECIES OVEREENKOMEN, OMG!!!!1
Kijk naar de plaatjes dan.
Het ene portret is groter dan het andere.. dan moet er een beetje gescaled worden en er moet wat gedraaid worden ja. Jij ziet het totale punt niet, maar goed... je zoekt het maar uit verder. Sneeuw het maar weer lekker vol met je idiote gedrag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Precies genoeg voor zo'n zogenaamde OMG, inderdaad.
[..]
Ja, lichaamsverhoudingen en dergelijken, waar was DaVinci mee bezig, de stumper had echt niks door.
Ok, ik wacht met spanning op je volgende schokkende ontdekking die je gaat copy-pasten!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het ene portret is groter dan de andere.. dan moet er een beetje gescaled worden en er moet wat gedraaid worden ja. Jij ziet het totale punt niet, maar goed... je zoekt het maar uit verder. Sneeuw het maar weer lekker vol met je idiote gedrag.
Dan moet het toch ook niet onmogelijk zijn geweest om explosieven binnen te krijgen ?quote:Still, how did a balcony escape the notice of one of the most security-conscious office towers in the world? An examination of the security system revealed that it was focused on the ground floor and basement, Mr. Janka said, adding, ''There's no surveillance on the facade itself.''
http://www.nytimes.com/20(...)ythic-qualities.html
Vraag het maar per PM.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat er mis is met copy/pasten van afbeeldingen? Hoe wil je anders laten zien wat je wilt laten zien?
Even een vraagje aan j0kkebr0k? in hoeverre is jouw wereldbeeld veranderd door 09/11 ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat het niet in jouw wereldbeeld past?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |