abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86541947
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:44 schreef Oblivion het volgende:
*proest....

Iemand hier mag van copy paste geen mening vormen, maar een ander wel?
Zou het dat toch liever zelf willen zien.
Alsof ík bepaal wat hier wel en niet mag.
Doe dat eierdopje eens af, Calimero.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:51:50 #277
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86542129
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:44 schreef Oblivion het volgende:
*proest....

Iemand hier mag van copy paste geen mening vormen, maar een ander wel?
Zou het dat toch liever zelf willen zien.
Waar heb je het over? Ik vroeg gewoon waar die film over gaat. Jij schreef dat ie gaat over getuigeverklaringen en later ontken je dat weer :D!

Iemand anders neemt wel de moeite om een beknopte beschrijving van de film te geven. Ik geef nergens mijn mening over de film :?

Als iemand een omschrijving van een film geeft, maakt dat het al een stuk aantrekkelijker om zelf te gaan kijken, dan als iemand alleen maar zegt: "Niet vragen waar die over gaat, je moet gewoon kijken!"

En trouwens, ik had dat niet gezegd over die copy-paste-mening, dat was JohnnyKnoxville (niet dat ik het niet met hem eens was overigens :P). Maar een copy-paste-mening is iets heel anders dan iemand bedanken voor de samenvatting.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86542287
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:45 schreef Oblivion het volgende:
En daar bedoel ik mee, dat het belangrijk is ZELF een mening te vormen.
Jij kan weer andere dingen zien.
Het is onbegonnen werk om met bepaalde figuren hier een discussie te voeren gezien zij al lang een mening hebben en daar geen centimeter van af zullen wijken. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 17:12:19 ]
pi_86542315
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Alsof ík bepaal wat hier wel en niet mag.
Doe dat eierdopje eens af, Calimero.
Lekker ding ben je toch... :*

Weet je, ik doe hier niet aan mee.
Ik vind het belangrijk als je dan toch in discussie met elkaar gaat dat iedereen die informatie deelt die er te delen is.
We weten allemaal wat er komt van hear say....

Uit de film blijkt dat de officiele uitleg van de blackbox en flight data komt.
Hoeveel getuigen ze hebben gesproken weet ik niet, maar kennelijk niet genoeg,
Dus is het hier geen ja/nee spelletje tussen getuigen.
Nee een blackbox! Die data zou moeten hebben die klopt met de mensen die dachten dat het vliegtuig op hun zouden storten... En die klopt NIET!

Dit zijn echt wel dingen die er toe doen, calimero's of roepen dat iemand arrogant is niet.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86542416
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:51 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Ik vroeg gewoon waar die film over gaat. Jij schreef dat ie gaat over getuigeverklaringen en later ontken je dat weer :D!
aha okay, klaar...
quote:
Iemand anders neemt wel de moeite om een beknopte beschrijving van de film te geven. Ik geef nergens mijn mening over de film :?
nee deed je niet.
quote:
Als iemand een omschrijving van een film geeft, maakt dat het al een stuk aantrekkelijker om zelf te gaan kijken, dan als iemand alleen maar zegt: "Niet vragen waar die over gaat, je moet gewoon kijken!"
Ja, ook gelijk in.
quote:
En trouwens, ik had dat niet gezegd over die copy-paste-mening, dat was JohnnyKnoxville (niet dat ik het niet met hem eens was overigens :P). Maar een copy-paste-mening is iets heel anders dan iemand bedanken voor de samenvatting.
ook gelijk..

Kunnen we nu verder? :)
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86543092
Ik heb nog iets interessants gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86543267
Echt, serieus?
"Hey, laten we portretten nemen en die wijzigen (verdraaien, verschalen) totdat ze over elkaar passen. EN DAN ERACHTER KOMEN DAT DE GEZICHTEN OP ELKAAR PASSEN, OMG!!!!!!!!!11111"

Oh en even voor alle volledigheid, dat van het verdraaien en verschalen staat gewoon in de plaatjes zelf.
pi_86543332
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt, serieus?
"Hey, laten we portretten nemen en die wijzigen (verdraaien, verschalen) totdat ze over elkaar passen. EN DAN ERACHTER KOMEN DAT DE GEZICHTEN OP ELKAAR PASSEN, OMG!!!!!!!!!11111"

Oh en even voor alle volledigheid, dat van het verdraaien en verschalen staat gewoon in de plaatjes zelf.
:')

Ja...dat draaien en schalen is nodig ja en je moet zelf maar bedenken waarom dat is. Jij snapt er werkelijk geen kont van. Het gaat om de karakteristieken van het gezicht die vaak PRECIES overeenkomen.

Nu kappen met trollen... sukkel.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 17:28:25 ]
pi_86543424
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

:X
Jij draagt wat aan, ik kijk en zie standaard portretfoto's met elkaar vergeleken. En daar waar het niet goed genoeg paste, heeft de vergelijker ze nog even aangepast.
Een mensenhoofd heeft nou eenmaal bepaalde verhoudingen, daar is niet aan te ontkomen. Zeker met portretfotografie, wat vaak volgens een bepaald stramien verloopt (houding, verdraaiing hoofd e.d.) kom je al snel op vergelijkbare plaatjes ja.
Ik wed dat een foto van Nathalie Holloway hier ook perfect over zou passen.
pi_86543469
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jij draagt wat aan, ik kijk en zie standaard portretfoto's met elkaar vergeleken. En daar waar het niet goed genoeg paste, heeft de vergelijker ze nog even aangepast.
Een mensenhoofd heeft nou eenmaal bepaalde verhoudingen, daar is niet aan te ontkomen. Zeker met portretfotografie, wat vaak volgens een bepaald stramien verloopt (houding, verdraaiing hoofd e.d.) kom je al snel op vergelijkbare plaatjes ja.
Ik wed dat een foto van Nathalie Holloway hier ook perfect over zou passen.
Ja, dus als jij mijn foto naast de jouwe legt en we draaien en scalen onze hoofden precies zo dat ze even groot en de zelfde stand hebben, dan passen ineens onze ogen monden en weet ik wat... precies op elkaar... _O-

Wat een simpele gedachtegang heb jij toch eigenlijk. :')
pi_86543480
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ja...dat draaien en schalen is nodig ja en je moet zelf maar bedenken waarom dat is. Jij snapt er werkelijk geen kont van. Het gaat om de karakteristieken van het gezicht die vaak PRECIES overeenkomen.

Nu kappen met trollen... sukkel.
Nee, serieus, die foto's zijn zo gedraaid en verschaalt net zolang karakteristieken precies overeenkwamen. Om vervolgens tot de conclusie te komen DAT ZE PRECIES OVEREENKOMEN, OMG!!!!1
Kijk naar de plaatjes dan.
pi_86543503
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ja, dus als jij mijn foto naast de jouwe legt en we draaien en scalen onze hoofden precies zo dat ze even groot en de zelfde stand hebben, dan passen ineens onze ogen monden en weet ik wat... precies op elkaar... _O-
Precies genoeg voor zo'n zogenaamde OMG, inderdaad.

quote:
Wat een simpele gedachtegang heb jij toch eigenlijk. :')
Ja, lichaamsverhoudingen en dergelijken, waar was DaVinci mee bezig, de stumper had echt niks door.
pi_86543526
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, serieus, die foto's zijn zo gedraaid en verschaalt net zolang karakteristieken precies overeenkwamen. Om vervolgens tot de conclusie te komen DAT ZE PRECIES OVEREENKOMEN, OMG!!!!1
Kijk naar de plaatjes dan.
_O-

Te simpel hoe jij denkt.
pi_86543553
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
_O-

Te simpel hoe jij denkt.
Lees jij je maar eens in over de Gulden Snede.
pi_86543580
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Precies genoeg voor zo'n zogenaamde OMG, inderdaad.
[..]

Ja, lichaamsverhoudingen en dergelijken, waar was DaVinci mee bezig, de stumper had echt niks door.
Het ene portret is groter dan het andere.. dan moet er een beetje gescaled worden en er moet wat gedraaid worden ja. Jij ziet het totale punt niet, maar goed... je zoekt het maar uit verder. Sneeuw het maar weer lekker vol met je idiote gedrag. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 17:35:59 ]
pi_86543628
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het ene portret is groter dan de andere.. dan moet er een beetje gescaled worden en er moet wat gedraaid worden ja. Jij ziet het totale punt niet, maar goed... je zoekt het maar uit verder. Sneeuw het maar weer lekker vol met je idiote gedrag. :Y
Ok, ik wacht met spanning op je volgende schokkende ontdekking die je gaat copy-pasten!
pi_86543893
Ik daag je uit. pak 2 foto's van willekeurige personen en doe hetzelfde.. Laat zien dat ik er naast zit ipv super irritant gedrag te vertonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 17:45:27 ]
  Moderator vrijdag 17 september 2010 @ 17:53:27 #293
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86544170
Willen jullie weer stoppen met sarcastische flamen en persoonlijke sneren en gescheld?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_86545943
Ik vraag me trouwens af wat er mis is met copy/pasten van afbeeldingen? Hoe wil je anders laten zien wat je wilt laten zien? :D
pi_86546027
Iemand dit als 's gezien?

http://portland.indymedia.org/en/2007/07/362880.shtml
http://www.gelitin.net/ma(...)clude=view_album.php

quote:
Still, how did a balcony escape the notice of one of the most security-conscious office towers in the world? An examination of the security system revealed that it was focused on the ground floor and basement, Mr. Janka said, adding, ''There's no surveillance on the facade itself.''
http://www.nytimes.com/20(...)ythic-qualities.html
Dan moet het toch ook niet onmogelijk zijn geweest om explosieven binnen te krijgen ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:08:41 #296
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86546681
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat er mis is met copy/pasten van afbeeldingen? Hoe wil je anders laten zien wat je wilt laten zien? :D
Vraag het maar per PM.
The truth was in here.
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:22:33 #297
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86547143
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vraag het maar per PM.
Ja, niet aan mij dus. :')
The truth was in here.
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:25:14 #298
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86547233
Kan de volgende die het topic aanmaakt misschien wat meer uitleg in de OP zetten trouwens? *)
Iets van laatste discussiepunten, beetje info.
The truth was in here.
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:27:03 #299
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_86547301
de FDR data zijn uitgewerkt !.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_86547427
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat het niet in jouw wereldbeeld past?
Even een vraagje aan j0kkebr0k? in hoeverre is jouw wereldbeeld veranderd door 09/11 ?

Ik bedoel, beperk je je tot praktische complotten die bijv. een militair of financieel gewin veroorzaken of zie je in de volle breedte "een matrix" ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')