-nee-quote:
Nose out is al debunked in een hardfire aflevering jaren geleden (zie de tracker na 23 minuten in http://video.google.com/videoplay?docid=-4669137903152322593#) en daar ben je al meerdere keren op gewezen. Op 9/11 werkte de reporter die de voortijdige instorting meldde helemaal niet met een teleprompter, ze heeft gezegd dat ze zonder info voor de camera werd gezet en zei wat in haar oortje werd gezegd dus je bent nu leugens aan het verspreiden. Waarom heb je leugens nodig om andere te overtuigen van je 'waarheid'?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zou dat de rede zijn waarom er een Nose-out is of dat er voortijdige WTC7 instorting op de prompter hebben.
Mouzer...quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:49 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nose out is al debunked in een hardfire aflevering jaren geleden (zie de tracker na 23 minuten in http://video.google.com/videoplay?docid=-4669137903152322593#) en daar ben je al meerdere keren op gewezen. Op 9/11 werkte de reporter die de voortijdige instorting meldde helemaal niet met een teleprompter, ze heeft gezegd dat ze zonder info voor de camera werd gezet en zei wat in haar oortje werd gezegd dus je bent nu leugens aan het verspreiden. Waarom heb je leugens nodig om andere te overtuigen van je 'waarheid'?
nou wordt ie mooi. Je post zelf een copy paste waarin staat dat het motief de asbest was. Je zegt daarover dat je dat een zeer aannemelijk verhaal vindt. Als je er goed over nadenkt en de kosten tegen elkaar afzet blijkt echter dat dat nooit het motief had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom wil iedereen altijd maar redenen en motieven horen? Zoek eerst bijvoorbeeld eens uit of wat je te zien hebt gekregen 100% klopt. Dat lijkt me een veel betere manier om er achter te komen of er sprake is van een complot. Altijd maar dat "ja maar, hoe kan dit dan... en zus en zo". Zoek eerst uit of het 100% legitiem is wat je is voorgechoteld en ga van daar uit eventueel vragen stellen.
Leuk die tegenvragen, maar helaas krijg IK geen antwoord.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:38 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Denk je dat de beveiliging echt zo laks was na de aanslag in 1993? En je weet dat er zelfs extra beveiliging was vlak die pas vlak voor 9/11 is verlaagd.
quote:“You have to understand how unprecedented the power down was. To shutdown all of our financial systems, all inter-related and with connections and feeds to may outside vendors and suppliers was a major piece of work. Additionally, the power outage meant that many of the ‘ordinary’ building features were not operating, such as security locks on doors, cameras, lighting, etc.”
—Scott Forbes, former WTC employee
http://world911truth.org/(...)pre-911-power-downs/
Zoals mouzzer al heeft gepost is er duidelijk bewijs dat die power-out alleen gold voor een aantal verdiepingen, zeker niet het hele gebouw.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Leuk die tegenvragen, maar helaas krijg IK geen antwoord.
Denk dat de beveiliging van KROLL ( Wallstreets CIA) idd niet waterdicht was en de naam Hauer roept de nodige ??? op.
Ja ik weet, en zo weet ik ook dat:
[..]
Nou wordt ie mooi. Er werd mij door Bankfurt!! gevraagd hoe ik er in sta. Jij onder andere zit net zo lang te f5-en omdat jij het juist van dergelijke uitspraken moet hebben want dan kun je je irritante manier van vraagjes stellen weer uit de kast trekken. Je trekt de discussie daardoor iedere keer een andere kant uit.... richting pure speculatie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nou wordt ie mooi. Je post zelf een copy paste waarin staat dat het motief de asbest was. Je zegt daarover dat je dat een zeer aannemelijk verhaal vindt. Als je er goed over nadenkt en de kosten tegen elkaar afzet blijkt echter dat dat nooit het motief had kunnen zijn.
Nu kun je twee dingen doen, of zeggen; nou misschien had ik het fout en is het inderdaad niet zo aannemelijk, of laten zien waarom het wel degelijk een goed motief is.
Klagen dat wij in gaan op motieven die je zelf post is nogal vreemd...
Ja, en ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zoals mouzzer al heeft gepost is er duidelijk bewijs dat die power-out alleen gold voor een aantal verdiepingen, zeker niet het hele gebouw.
nee hoor, je postte dat vorige thread al zonder enige aanleiding behalve dat je het aannemelijk vind. Waarom vind je het aannemelijk dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi. Er werd mij door Bankfurt!! gevraagd hoe ik er in sta. Jij onder andere zit net zo lang te f5-en omdat jij het juist van dergelijke uitspraken moet hebben want dan kun je je irritante manier van vraagjes stellen weer uit de kast trekken. Je trekt de discussie daardoor iedere keer een andere kant uit.... richting pure speculatie.
Liever ga je in op de anomalieen die worden aangekaard, ipv dat je dat continu negeert.
Je lijkt het aan te halen als argument waarom het niet goed beveiligd zou zijn, als de power-out alleen voor 2 verdiepingen geldt valt dat argument dus een beetje weg niet?quote:
Ja dat klopt, Marvin P. Bush, het bedrijf heette destijds Securacom en tegenwoordig Stratesec.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:17 schreef senesta het volgende:
Had ik niet ergens gelezen dat de broer van Bush ook iets met de beveiliging van doen had?
Ik begrijp dat het moeilijk te geloven kan zijn dat een heleboel van die victims gefingeerd zouden zijn. Ik heb verder geen hard bewijs, maar ik zie wel een boel eigenaardigheden. Vooral in de CNN en LEGACY memorials. Er is iets mis met de mensen die reageren in de gastenboeken. Vergelijk de list views op LEGACY van diverse personen met elkaar en je ziet een boel namen bij zo'n beetje iedereen terugkomen in de boeken. Vaak is de tekst die ze achterlaten tot op de punt exact hetzelfde, hetgeen in mijn ogen wijst op scripts die de messages genereren. Maar ja... dat is gewoon normaal in de U.S.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:20 schreef piepie het volgende:
[..]
Google zelf dan even, want er is heel veel over haar te vinden (net als over de andere slachtoffers trouwens).
Heb je al haar foto's ook gezien op die site?
Met alle respect hoor, want ik vind het allemaal best interessant en er zal misschien wel een complot zijn, maar dat er geen vliegtuigen waren en dus ook geen slachtoffers op die vluchten dat is toch totaal ondenkbaar. Als het complot zo ingewikkeld zou zijn gemaakt, dan was alles al lang in de openbaarheid gebracht. Het zou dan voor menig journalist een eitje zijn geweest.
Maar goed... zelf ga ik nog wel verder speuren, want het is iig rete interessant dit. En ja, mocht ik er helemaal naast zitten, dan zal ik dat echt toe geven hier.quote:Taking a picture day : 20010911
quote:This is from a "running crowd" scene in the Naudet brothers' feature film "9/11". Here we see another glitch typical of masking problems encountered in digital animation composites. Such fleeting glitches are likely to escape the attention of its very creators - unless much time is spent double-checking the 'final product'.
Ik begrijp dat je dus niet uit wilt wijden waarom je een (onzinnige) redenatie zo aannemelijk vindt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier dan nog een hele interessante:
[ afbeelding ]
De schaduw loopt tot buiten zijn schouder en hangt even in de lucht.![]()
[..]
Wat klopt er nou niet aan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier dan nog een hele interessante:
[ afbeelding ]
De schaduw loopt tot buiten zijn schouder en hangt even in de lucht.![]()
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat klopt er nou niet aan?Mag zijn hoofd geen schaduw werpen op zijn jasje?
De schaduw valt BUITEN zijn jasje, als je goed kijkt en je ogen tenminste een beetje correct functionerenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hahaha je hebt helemaal gelijk
nee man, dat is zijn arm. Je ziet duidelijk waar het schouderstuk ophoudt, dat stukje er naast is zijn bovenarm. Maar het moment in de film zou dat kunnen verduidelijken als je het zeker wilt weten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De schaduw valt BUITEN zijn jasje, als je goed kijkt en je ogen tenminste een beetje correct functioneren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En stof plus arm kan zeker niet bewegen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De schaduw valt BUITEN zijn jasje, als je goed kijkt en je ogen tenminste een beetje correct functioneren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is discutabel. Geen idee op welk moment in de film dit voorkomt. Zal eens zoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee man, dat is zijn arm. Je ziet duidelijk waar het schouderstuk ophoudt, dat stukje er naast is zijn bovenarm. Maar het moment in de film zou dat kunnen verduidelijken als je het zeker wilt weten?
Neem aan dat je je mening liever baseert op zo veel mogelijk informatie?
Het steekt echt te ver uit, imho.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En stof plus arm kan zeker niet bewegen?
thanks, je ziet bij de man die achter hem loopt ook zo'n uitsteek stukje. Denk dat het gewoon mannen zijn met te grote jasjesquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het steekt echt te ver uit, imho.
Op 6.29
Helaas is het beeld te crappy om het te kunnen zien. Ik ga die docu wel ff van usenet plukken om het goed te kunnen zien.
Dit lijkt me geen foutenmaker, maar een render fout.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
thanks, je ziet bij de man die achter hem loopt ook zo'n uitsteek stukje. Denk dat het gewoon mannen zijn met te grote jasjes
Vooral omdat je het alleen zien bij mensen met jasjes, de rest "klopt" de schaduw wel. Anders is het een erg consequente en selectieve foutenmaker geweest
ja hij botst tegen hem aan, daarom zie je ook de arm van de man naar achteren gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen foutenmaker, maar een render fout.
Kijk nog eens heel goed naar het gifje. Het lijkt wel alsof de arm van de man die hem inhaalt, door zijn buik / jasje heen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |