als de vraag nog open staat wordt die meestal in de 2e post gezet, maar dat was nu al niet meer nodig.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef FreezePop het volgende:
Is het niet slim als de TS de vorige vraag in de OP zet? Dan hoef ik telkens zo terug te zoeken
Krek, je was iets te snel.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef ranja het volgende:
[..]
als de vraag nog open staat wordt die meestal in de 2e post gezet, maar dat was nu al niet meer nodig.
quote:
Ach, wat. Het is ook lullig als er straks iemand met het punt vandoor gaat.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:34 schreef ranja het volgende:
Ik heb me een aantal vrijheden verooloofd...
Duran Duran
Fun Fun
Talk Talk
The The
Xiu Xiu
Sing-Sing
Mr. Mister
Ting Tings
Duran Duran Duran
Go Go's
Fun Fun had ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 09:10 schreef cafca het volgende:
Ach, wat. Het is ook lullig als er straks iemand met het punt vandoor gaat.
Ik had nog: Medium Medium, Le Le, Fun Fun, Piu Piu
ranja +1
Grobbel +1quote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Grobbel het volgende:
Geen plaat van Nederlands bodem op nummer 1 heeft gestaan?
dat is geen top 40quote:Op donderdag 9 september 2010 09:58 schreef schaap001 het volgende:
In het jaar van Roelvink was die gedachte natuurlijk te mooi om waar te zijn...
Laatst een 'docu' over Arno gezien en wat waren die fragmenten van TC Matic nog ijzersterk!quote:
ook gezien: op Canvas. Was mooi!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:18 schreef Burnett het volgende:
[..]
Laatst een 'docu' over Arno gezien en wat waren die fragmenten van TC Matic nog ijzersterk!
Now playing "Choco".
Grobbel +1quote:Op donderdag 9 september 2010 12:59 schreef Grobbel het volgende:
Alice
Mule Variations
Blood Money
Orphans: brawlers, bawlers & bastards
Swordfishtrombone
Frank's Wild Years
Bone Machine
Closing Time
Rain Dogs
Real Gone
Mja, maar ik had toch wel gehoopt dat er meer mensen zouden zijn die deze konden beantwoorden. Ik kan ze zelf ook allemaal opdreunen geloof ik.quote:
Als jij 10 albums (bijna alle, dusquote:Op donderdag 9 september 2010 14:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik dit topic dan wel eens m'n eerste punt in maanden scoren?
Ik wist er 3quote:Op donderdag 9 september 2010 14:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als jij 10 albums (bijna alle, dus) van Madonna kunt opdreunen maak je een goede kans...
Ik kom zelf niet verder dan 8.
Toch een stuk makkelijker dan 10x Tom Waits lijkt me...quote:Op donderdag 9 september 2010 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Madonna
Like A virgin
True Blue
Like A Prayer
bedtime Stories
Erotica
Ray Of Light
Music
American Life
Hard candy
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Toch een stuk makkelijker dan 10x Tom Waits lijkt me...
MadMaster +1
GLOquote:Op donderdag 9 september 2010 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sorry, niet veel tijd dus ik ga snel met de hints.
Zoals: GLO-band
(Ik wil GLO terug)
quote:
quote:
Noobietralalaladingdong +1quote:
Nou ja, als je fan bent van Tom Waits is het wel makkelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef Burnett het volgende:
Van Waits poep ik er in 3 a 4 minuten wel 20 uit...
Van madonna bleef ik op een stuk of 6 steken...
Ik had enige tijd terug beloofd dat ik nog eens een niet-mietjes DJ vraag zou stellen n.a.v. een te softe DJ vraag. Denk alleen niet dat ik met deze vraag die belofte heb ingelost...quote:
Helemaal folk implosion vergeten, maar geluk noem je ze beide als eerste.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Solo project is het niet trouwens, dus misschien doelt ranja toch op Sentridoh.
Maar ranja vroeg ook weer om een band. En dat is Sentridoh dan weer niet. I'm confused.![]()
En soms ook welquote:
Uit welk nummer; en wie het is hoeft er niet persé bij. Ik ga nu de stad in, gewoon doorgaan dusquote:Iedereen doet z'n ding, als Hans ben ik Anders
MC's, zijn niet te vertrouwen als Ludo Sanders
Maar ik ben schrander, ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik heb een lyrisch monopoly dus Mens Erger Je Niet
Maar neem het, Risk, risico, check de Stratego
Strategio, inspecteur Cluedo, net als Playdoh
Vorm ik flexibel, verbaal een verhaal
quote:
Wel Extince, niet Spraakwater.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:57 schreef cafca het volgende:
Tja, het is van Extince volgens mij..... Spraakwater?
quote:“Vandaag wil ik graag m’n spreekbeurt houden over neppe rappers”, trapt Extince af in zijn distrack ‘Doorgaan’ van het onlangs verschenen album 2e Jeugd. “Gasten met rijms die net zo belangrijk zijn voor mij als die reclamefolders in mijn brievenbus.” De Bredase rapper heeft zijn pijlen gericht op‘en zijn muffe mafkezen’. In de funky springerige track van Extince verwijt hij dat
voor de commercie gaat: “Die praatjes verkoop je maar aan het blije festivalpubliek.” Daarnaast schildert hij de gesticulerende
af als een zwerver die ergens zomaar het verkeer regelt. De titel ‘Doorgaan’ is een verwijzing naar de gevleugelde uitspraak van Soundmix-jurylid Barry Stevens, die de kandidaten doorgaans voorzag van het advies ‘vooral doorgaan’.
In de download ‘Ghostbusters’, diedit weekeinde op zijn eigen site plaatste, dient hij Peter Kops, zoals Extince in het dagelijkse leven heet, van repliek. In de zwaar orkestrale track, die ruim acht minuten duurt, verwijt hij dat Extince niet durft op te treden, dat hij naast zijn schoenen loopt en spoken ziet.
gaat ook de verdediging in. Dat hij inmiddels een groot publiek bereikt komt door het vele spelen en niet omdat hij te pop is. Ook Extince gaat in zijn eigen dis in de verdediging. Het verwijt dat hij ooit vanwege de populariteit switchte van Engelstalige naar Nederlandstalige hiphop doet Kops of met “Ik ben tweetalig, jij bent éénmalig.”
...En de emoticonquote:Op donderdag 9 september 2010 22:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
Brainpower denk ik, daar had/heeft(?) hij altijd een beef mee
Who dis (en met wat)?quote:Like Louie Armstrong, played the trumpet
I'll hit that bong and break ya off somethin soon
I got ta get my props
Cops, come and try to snatch my crops
Wat leer ik toch een hoop hier...quote:Op donderdag 9 september 2010 22:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dat trivia en triviaal zoveel op elkaar lijken is uiteraard geen toeval.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat leer ik toch een hoop hier...
Had pas die To Tall als gast in het het restaurant waar ik werk. De heel lange kerel die altijd met brainpower stond mee te "rappen".quote:Op donderdag 9 september 2010 22:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
quote:Who you tryin' to get crazy with ese?
Don't you know I'm loco?
To the one on the flam,
boy you temper, just toss that ham
In the fryin' pan
Like spam
Feel done when I come in slam
Damn
I feel like the son of sam
Vooruit, Insane in the Brain is het eigenlijk, maar een nieuwe vraag is welkom gok ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:05 schreef bigshadow het volgende:
Cypress Hill - Insane in the bad brain
Als IT'ers zingen wij hier altijd Insane in the mainframequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:10 schreef schaap001 het volgende:
bad brain is alleen niet correct: het juiste woord ga ik hier niet roepen, want dat zou een afpak-punt van jewelste zijn![]()
... alhoewel ik zelf altijd het woord midbrain (wat dat ook zou mogen zijn, want dat bestaat niet eens) verstond: wat dus ook niet juist is
Jij doelt op Membrane gok ik, maar brain is de officiële titel, maar dan zonder badquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:10 schreef schaap001 het volgende:
bad brain is alleen niet correct: het juiste woord ga ik hier niet roepen, want dat zou een afpak-punt van jewelste zijn![]()
... alhoewel ik zelf altijd het woord midbrain (wat dat ook zou mogen zijn, want dat bestaat niet eens) verstond: wat dus ook niet juist is
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:10 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Vooruit, Insane in the Brain is het eigenlijk, maar een nieuwe vraag is welkom gok ik
bigshadow +1
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
Jij doelt op Membrane gok ik, maar brain is de officiële titel, maar dan zonder bad
wat veelquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:16 schreef schaap001 het volgende:
Ik ben de trotse bezitter van slechts 2 rap-albums:
Ik heb er ook 1quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef ranja het volgende:
Oja, Judgement Night de soundtrack natuurlijk ook.
... en ik heb nog een 12" van Walk This Way, maar de puristen zullen dat niet eens scharen onder rap, denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef ranja het volgende:
[..]
wat veel
ik kom niet verder dan een ep van Osdorp Posse (hardcore leeft) en wat singles van Beastie Boys en Sal-n-pepaOja, Judgement Night de soundtrack natuurlijk ook.
quote:Not so much a band as a long, strange trip, the chaotic avant pop prankstersformed in Buffalo, NY, in the late '80s. Originally comprised of -bandleden- the sextet — always rife with personality conflicts — interacted with one another infrequently, and their first recordings evolved simply as a means of creating soundtracks for the members' experimental student films as well as for Howard Nelson's Lite-Brite and Marco Fogg's Sugardaddy Sea.
die heb ik ook wel op 7" maar om dat nou rap te noemen... nou ja feitelijk wel natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
'Wordy Rappinghood' van de Tom Tom Club, 'Rapture' van Blondie
Ze zeggen het zelf toch in de titel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:47 schreef ranja het volgende:
[..]
die heb ik ook wel op 7" maar om dat nou rap te noemen... nou ja feitelijk wel natuurlijk
Britney Spears zingt ook dat ze van rock'n'roll houdt maar die geloof ik echt nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Ze zeggen het zelf toch in de titel?
Skinhead, dus meer oiquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Britney Spears zingt ook dat ze van rock'n'roll houdt maar die geloof ik echt niet
Heb jij de versie van de Damrakkertjes?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:34 schreef Pink_Floyd het volgende:
slaap kindje slaap - damrakkertjes
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:33 schreef belsen het volgende:
• The Pretenders - I go to sleep
• Eva de Roovere & Diggy Dex - Slaap lekker
• Doe Maar - Nooit meer slapen
• Dandy Warhols - Sleep
• Roxette - Sleeping in my car
• De Leidse Sleuteltjes - Slaap kindje slaap
• The Kinks - Sleep walker
• Neerlands Hoop - Slaapliedje
• Boudewijn de Groot - De slaap
• The Gasoline Brothers - Sleeping pills & asteroids
zwakstroom?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:41 schreef belsen het volgende:
Wie gingen er schuil achter de rapgroep V*M*B*O?
quote:Afgelopen woensdag werd de nieuwe single 'Bloemenbuurt' van de nederhopformatie V*M*B*O gepresenteerd. Een rapgroep waarvan de leden Def Radbout, Double U-Jay en MC-Arjan afkomstig zijn uit Aerdenhout. Volgens het trio moge het duidelijk zijn dat het rapt zonder spelfouten.
Verleidelijk Meesterlijk Briljant Onweerstaanbaarquote:
n00biedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Long Live Love, Life is a rock...Tracey Ullman?
Ken het alleen nog maar van 'horen zeggen', met ook enthousiaste geluiden. Zal eens kijken wat er zoal te doen is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:29 schreef ranja het volgende:
MadMaster ken jij OT301 in Amsterdam (overtoom)? Gave tent is dat, daar was ik gister. Niet aan te raden als je met ov wilt komen maar gelukkig was ik met de auto... was pas om 1 uur afgelopen
Helaas daarna nog een uur op de A10 stilgestaan omdat er - op de snelweg - een brug open was
Ik heb geen idee of ik nog thuiskom vanaf 1 uur op Overtoom met het ov... sowieso weet ik niet hoe lang je onderweg bent van Overtoom naar een treinstation en welk treinstation dan het handigst is vanaf Utrecht... met de auto is het binnen 45 minuten te rijden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:35 schreef MadMaster het volgende:
Overtoom is op zich toch niet zo moeilijk bereikbaar met het OV? Naar Tivoli pak ik de auto ook niet. Maar om 1 uur, tsja...
Nee, denk niet dat je het in dit geval met het OV gered had. Daarom had ik er ook 'Maar om 1 uur, tsja...' er bij gezet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik nog thuiskom vanaf 1 uur op Overtoom met het ov... sowieso weet ik niet hoe lang je onderweg bent van Overtoom naar een treinstation en welk treinstation dan het handigst is vanaf Utrecht... met de auto is het binnen 45 minuten te rijden.
bij Tivoli weet je dat het rond 11 uur afgelopen is dus dan haal je altijd de trein nog wel. Bij Tivoli De Helling is dat al wat spannender (maar beide Tivolis kan ik al een paar jaar op de fiets doen)
Ik weet alleen dat het een bewerkte foto is van Gnarls Barkley (Cee-Lo staat rechts). Die dame die haar hoofd over dat van Danger Mouse heeft geplakt heeft de zoveelste cover gedaan van 'Crazy' zeker? (je wil niet weten hoeveel singersongwriters denken 'origineel' te zijn door dat nummer akoestisch te spelenquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's duo Fuck You, Lily Allen en Cee Lo.
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
![]()
Als je tenminste bedoelt dat ze allebei een nummer hebben uitgebracht dat 'Fuck You' heet, want zo'n duo bestaat uiteraard niet. (in het geval van een onwaarschijnlijke google fail)
Ik ben schuldig aan quick en dirty Photoshoppen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's duo Fuck You, Lily Allen en Cee Lo.
Eerst denken wie het kan zijn op basis van vervolgvraag en dan kijken of de foto er bij pastquote:
En ELO was het zeker niet...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Eerst denken wie het kan zijn op basis van vervolgvraag en dan kijken of de foto er bij past![]()
Dat het niet J-Lo is zag ik vrij snel
echt suiker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
letterlijk suiker of mag zoet ook?
verrassende keuzequote:Lou Bandy - Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan
prima lijstje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ladytron - sugar
system of a down - sugar
lynsey de paul - sugar me
archies - sugar sugar
rolling stones - brown sugar
dángelo - brown sugar
flo rida - sugar
rubettes - sugar baby love
sneaker pimps - spin spin sugar
four tops - i can't help myself (sugar pie, honey bunch)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
Om het feest compleet te maken, doe mij dan maar 10 songs met 'baklava' in de titel...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
Om het feest compleet te maken, doe mij dan maar 10 songs met 'baklava' in de titel...
Wat van wie?quote:Let me hear you
Go ahead, jump in the air, come on!
Can't hear you
Een bak lava...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
Dan weet je er al meer dan ik...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet er alleen eentje van Kinderen voor Kinderen.
![]()
Genesis - Dance On A Vulcanoquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef Burnett het volgende:
[..]
Een bak lava...
De Dijk - Dansen op de vulkaan
Damien Rice - Vulcano
Van Halen - Eruption
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan weet je er al meer dan ik...
Allah Akbar nog aan toe, weet Geert dit...quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_Kinderen__.htmlquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Allah Akbar nog aan toe, weet Geert dit...
Ik een compleet album!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb een nummer genaamd Baklava in de kast staan
Deze?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb een nummer genaamd Baklava in de kast staan
Within temptation - Ice queen - in de live versie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Let me hear you
Go ahead, jump in the air, come on!
Can't hear you
OK, hint dan maar...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Within temptation - Ice queen - in de live versie?
quote:Hey DJ!
Hey DJ!
Give me a fat beat!
Give me a fat beat!
Tuurlijk, het is immers feest...quote:
Als er nu, in combinatie met de vorige vragen, echt bij niemand een muntje valt, dan kan de vraag de parkeerkelder in...quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:24 schreef ranja het volgende:
Ok, de hint is dus G'race. Voor wie daar mee verder kan
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef schaap001 het volgende:
ik kan er nog geen chocola van maken
Denk in de reeks 'sugar', 'sweet' en zelfs 'baklava'. Welk woord ontbreekt er in die reeks?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:01 schreef ranja het volgende:
Rappers delight - sugar hill gang
rapper, ok... sugar, ok... grace
De plaat is natuurlijk allaaaaaaaaaaaaaaaamg niet now playng meer, maar goed....quote:is the seventh studio album by the rock band
and the first to feature
as full-time lead vocalist following the departure of original vocalist
. It was released in February 1976.
zekers!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:32 schreef Pink_Floyd het volgende:Mogguh
Genesis - A trick of the tail
quote:was formed in the San Francisco Bay Area in 1983 by guitarist Eric Peterson and his cousin, Derrick Ramirez, also a guitarist, originally using the name Legacy.
's first album, The Legacy, was released in 1987 on Megaforce Records.
Their most recent album, the 2008 The Formation of Damnation entered the Top 20 in Germany at #15.
dit neigt naar het goede antwoord: noem eens een naam aubquote:
Ja, ik denk met deze hint kunnen ze wel uit de voeten, maar eh...quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:05 schreef schaap001 het volgende:
Geen Nazareth, geen Pantera, geen Styx
[..]
dit neigt naar het goede antwoord: noem eens een naam aub
... maar nee , hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, ik denk met deze hint kunnen ze wel uit de voeten, maar eh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Artiest is goed, titel is ook een bewerking van het origineel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef Grobbel het volgende:
Dan vast iets van Dr. Hook.
Waar ik geen nummers van ken.
Ik weet wat m'n nieuwe ringtone gaat wordenquote:
Bij mij is het Stretch met Why did you do it geworden. Oldschoolquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:03 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik weet wat m'n nieuwe ringtone gaat worden
Dit is de mijne:quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bij mij is het Stretch met Why did you do it geworden. Oldschool
Hehe. Zal me niet zo snel gebeuren. Mijn vorige ringtone wasquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dat je je ringtone niet TE goed moet kiezen, anders krijg je dit soor taferelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |