die heb ik ook wel op 7" maar om dat nou rap te noemen... nou ja feitelijk wel natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
'Wordy Rappinghood' van de Tom Tom Club, 'Rapture' van Blondie
Ze zeggen het zelf toch in de titel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:47 schreef ranja het volgende:
[..]
die heb ik ook wel op 7" maar om dat nou rap te noemen... nou ja feitelijk wel natuurlijk
Britney Spears zingt ook dat ze van rock'n'roll houdt maar die geloof ik echt nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Ze zeggen het zelf toch in de titel?
Skinhead, dus meer oiquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Britney Spears zingt ook dat ze van rock'n'roll houdt maar die geloof ik echt niet
Heb jij de versie van de Damrakkertjes?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:34 schreef Pink_Floyd het volgende:
slaap kindje slaap - damrakkertjes
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:33 schreef belsen het volgende:
• The Pretenders - I go to sleep
• Eva de Roovere & Diggy Dex - Slaap lekker
• Doe Maar - Nooit meer slapen
• Dandy Warhols - Sleep
• Roxette - Sleeping in my car
• De Leidse Sleuteltjes - Slaap kindje slaap
• The Kinks - Sleep walker
• Neerlands Hoop - Slaapliedje
• Boudewijn de Groot - De slaap
• The Gasoline Brothers - Sleeping pills & asteroids
zwakstroom?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:41 schreef belsen het volgende:
Wie gingen er schuil achter de rapgroep V*M*B*O?
quote:Afgelopen woensdag werd de nieuwe single 'Bloemenbuurt' van de nederhopformatie V*M*B*O gepresenteerd. Een rapgroep waarvan de leden Def Radbout, Double U-Jay en MC-Arjan afkomstig zijn uit Aerdenhout. Volgens het trio moge het duidelijk zijn dat het rapt zonder spelfouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |