Wat leer ik toch een hoop hier...quote:Op donderdag 9 september 2010 22:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
Brainpower denk ik, daar had/heeft(?) hij altijd een beef mee
Dat trivia en triviaal zoveel op elkaar lijken is uiteraard geen toeval.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat leer ik toch een hoop hier...
Had pas die To Tall als gast in het het restaurant waar ik werk. De heel lange kerel die altijd met brainpower stond mee te "rappen".quote:Op donderdag 9 september 2010 22:45 schreef Pink_Floyd het volgende:
Brainpower denk ik, daar had/heeft(?) hij altijd een beef mee
quote:Who you tryin' to get crazy with ese?
Don't you know I'm loco?
To the one on the flam,
boy you temper, just toss that ham
In the fryin' pan
Like spam
Feel done when I come in slam
Damn
I feel like the son of sam
Vooruit, Insane in the Brain is het eigenlijk, maar een nieuwe vraag is welkom gok ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:05 schreef bigshadow het volgende:
Cypress Hill - Insane in the bad brain
Als IT'ers zingen wij hier altijd Insane in the mainframequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:10 schreef schaap001 het volgende:
bad brain is alleen niet correct: het juiste woord ga ik hier niet roepen, want dat zou een afpak-punt van jewelste zijn![]()
... alhoewel ik zelf altijd het woord midbrain (wat dat ook zou mogen zijn, want dat bestaat niet eens) verstond: wat dus ook niet juist is
Jij doelt op Membrane gok ik, maar brain is de officiële titel, maar dan zonder badquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:10 schreef schaap001 het volgende:
bad brain is alleen niet correct: het juiste woord ga ik hier niet roepen, want dat zou een afpak-punt van jewelste zijn![]()
... alhoewel ik zelf altijd het woord midbrain (wat dat ook zou mogen zijn, want dat bestaat niet eens) verstond: wat dus ook niet juist is
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:10 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Vooruit, Insane in the Brain is het eigenlijk, maar een nieuwe vraag is welkom gok ik
bigshadow +1
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:13 schreef Pink_Floyd het volgende:
Jij doelt op Membrane gok ik, maar brain is de officiële titel, maar dan zonder bad
wat veelquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:16 schreef schaap001 het volgende:
Ik ben de trotse bezitter van slechts 2 rap-albums:
Ik heb er ook 1quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef ranja het volgende:
Oja, Judgement Night de soundtrack natuurlijk ook.
... en ik heb nog een 12" van Walk This Way, maar de puristen zullen dat niet eens scharen onder rap, denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef ranja het volgende:
[..]
wat veel
ik kom niet verder dan een ep van Osdorp Posse (hardcore leeft) en wat singles van Beastie Boys en Sal-n-pepaOja, Judgement Night de soundtrack natuurlijk ook.
quote:Not so much a band as a long, strange trip, the chaotic avant pop prankstersformed in Buffalo, NY, in the late '80s. Originally comprised of -bandleden- the sextet — always rife with personality conflicts — interacted with one another infrequently, and their first recordings evolved simply as a means of creating soundtracks for the members' experimental student films as well as for Howard Nelson's Lite-Brite and Marco Fogg's Sugardaddy Sea.
die heb ik ook wel op 7" maar om dat nou rap te noemen... nou ja feitelijk wel natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:32 schreef MadMaster het volgende:
'Wordy Rappinghood' van de Tom Tom Club, 'Rapture' van Blondie
Ze zeggen het zelf toch in de titel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:47 schreef ranja het volgende:
[..]
die heb ik ook wel op 7" maar om dat nou rap te noemen... nou ja feitelijk wel natuurlijk
Britney Spears zingt ook dat ze van rock'n'roll houdt maar die geloof ik echt nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Ze zeggen het zelf toch in de titel?
Skinhead, dus meer oiquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Britney Spears zingt ook dat ze van rock'n'roll houdt maar die geloof ik echt niet
Heb jij de versie van de Damrakkertjes?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:34 schreef Pink_Floyd het volgende:
slaap kindje slaap - damrakkertjes
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:33 schreef belsen het volgende:
• The Pretenders - I go to sleep
• Eva de Roovere & Diggy Dex - Slaap lekker
• Doe Maar - Nooit meer slapen
• Dandy Warhols - Sleep
• Roxette - Sleeping in my car
• De Leidse Sleuteltjes - Slaap kindje slaap
• The Kinks - Sleep walker
• Neerlands Hoop - Slaapliedje
• Boudewijn de Groot - De slaap
• The Gasoline Brothers - Sleeping pills & asteroids
zwakstroom?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:41 schreef belsen het volgende:
Wie gingen er schuil achter de rapgroep V*M*B*O?
quote:Afgelopen woensdag werd de nieuwe single 'Bloemenbuurt' van de nederhopformatie V*M*B*O gepresenteerd. Een rapgroep waarvan de leden Def Radbout, Double U-Jay en MC-Arjan afkomstig zijn uit Aerdenhout. Volgens het trio moge het duidelijk zijn dat het rapt zonder spelfouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |