Verleidelijk Meesterlijk Briljant Onweerstaanbaarquote:
n00biedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Long Live Love, Life is a rock...Tracey Ullman?
Ken het alleen nog maar van 'horen zeggen', met ook enthousiaste geluiden. Zal eens kijken wat er zoal te doen is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:29 schreef ranja het volgende:
MadMaster ken jij OT301 in Amsterdam (overtoom)? Gave tent is dat, daar was ik gister. Niet aan te raden als je met ov wilt komen maar gelukkig was ik met de auto... was pas om 1 uur afgelopen
Helaas daarna nog een uur op de A10 stilgestaan omdat er - op de snelweg - een brug open was
Ik heb geen idee of ik nog thuiskom vanaf 1 uur op Overtoom met het ov... sowieso weet ik niet hoe lang je onderweg bent van Overtoom naar een treinstation en welk treinstation dan het handigst is vanaf Utrecht... met de auto is het binnen 45 minuten te rijden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:35 schreef MadMaster het volgende:
Overtoom is op zich toch niet zo moeilijk bereikbaar met het OV? Naar Tivoli pak ik de auto ook niet. Maar om 1 uur, tsja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |