quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
Om het feest compleet te maken, doe mij dan maar 10 songs met 'baklava' in de titel...
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
Om het feest compleet te maken, doe mij dan maar 10 songs met 'baklava' in de titel...
Wat van wie?quote:Let me hear you
Go ahead, jump in the air, come on!
Can't hear you
Een bak lava...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
Dan weet je er al meer dan ik...quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet er alleen eentje van Kinderen voor Kinderen.
![]()
Genesis - Dance On A Vulcanoquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef Burnett het volgende:
[..]
Een bak lava...
De Dijk - Dansen op de vulkaan
Damien Rice - Vulcano
Van Halen - Eruption
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan weet je er al meer dan ik...
Allah Akbar nog aan toe, weet Geert dit...quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_Kinderen__.htmlquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Allah Akbar nog aan toe, weet Geert dit...
Ik een compleet album!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb een nummer genaamd Baklava in de kast staan
Deze?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb een nummer genaamd Baklava in de kast staan
Within temptation - Ice queen - in de live versie?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef MadMaster het volgende:
Let me hear you
Go ahead, jump in the air, come on!
Can't hear you
OK, hint dan maar...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Within temptation - Ice queen - in de live versie?
quote:Hey DJ!
Hey DJ!
Give me a fat beat!
Give me a fat beat!
Tuurlijk, het is immers feest...quote:
Als er nu, in combinatie met de vorige vragen, echt bij niemand een muntje valt, dan kan de vraag de parkeerkelder in...quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:24 schreef ranja het volgende:
Ok, de hint is dus G'race. Voor wie daar mee verder kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |