als de vraag nog open staat wordt die meestal in de 2e post gezet, maar dat was nu al niet meer nodig.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef FreezePop het volgende:
Is het niet slim als de TS de vorige vraag in de OP zet? Dan hoef ik telkens zo terug te zoeken
Krek, je was iets te snel.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef ranja het volgende:
[..]
als de vraag nog open staat wordt die meestal in de 2e post gezet, maar dat was nu al niet meer nodig.
quote:
Ach, wat. Het is ook lullig als er straks iemand met het punt vandoor gaat.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:34 schreef ranja het volgende:
Ik heb me een aantal vrijheden verooloofd...
Duran Duran
Fun Fun
Talk Talk
The The
Xiu Xiu
Sing-Sing
Mr. Mister
Ting Tings
Duran Duran Duran
Go Go's
Fun Fun had ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 09:10 schreef cafca het volgende:
Ach, wat. Het is ook lullig als er straks iemand met het punt vandoor gaat.
Ik had nog: Medium Medium, Le Le, Fun Fun, Piu Piu
ranja +1
Grobbel +1quote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Grobbel het volgende:
Geen plaat van Nederlands bodem op nummer 1 heeft gestaan?
dat is geen top 40quote:Op donderdag 9 september 2010 09:58 schreef schaap001 het volgende:
In het jaar van Roelvink was die gedachte natuurlijk te mooi om waar te zijn...
Laatst een 'docu' over Arno gezien en wat waren die fragmenten van TC Matic nog ijzersterk!quote:
ook gezien: op Canvas. Was mooi!quote:Op donderdag 9 september 2010 10:18 schreef Burnett het volgende:
[..]
Laatst een 'docu' over Arno gezien en wat waren die fragmenten van TC Matic nog ijzersterk!
Now playing "Choco".
Grobbel +1quote:Op donderdag 9 september 2010 12:59 schreef Grobbel het volgende:
Alice
Mule Variations
Blood Money
Orphans: brawlers, bawlers & bastards
Swordfishtrombone
Frank's Wild Years
Bone Machine
Closing Time
Rain Dogs
Real Gone
Mja, maar ik had toch wel gehoopt dat er meer mensen zouden zijn die deze konden beantwoorden. Ik kan ze zelf ook allemaal opdreunen geloof ik.quote:
Als jij 10 albums (bijna alle, dusquote:Op donderdag 9 september 2010 14:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik dit topic dan wel eens m'n eerste punt in maanden scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |