Nr. 3 ookquote:Op maandag 26 april 2010 20:52 schreef peaceman het volgende:
*meldt zich
Ik denk niet dat de inschrijving voor augustus begint, dus denk om je vingerquote:Op zondag 25 april 2010 22:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Inschrijven kan schijnbaar nog niet, maar we F5'en.
http://www.denationalepopquiz.nl/
Vlgens mj begnt mjn tetsenbrd het k te begeven...quote:Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de inschrijving voor augustus begint, dus denk om je vinger
Zo te zien is dat gelukt.quote:Op zondag 25 april 2010 23:49 schreef bukgeit het volgende:
Hee, eindelijk de landelijke, da's mooi. Bukgeit doet 12 juni weer een gooi naar lokale roem. Alhier
Ben zelf ook op LL, dus maandag is vroeg genoeg :-)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ronald van der Vaart komt ook nog wel eens op Lowlands, dus ik zou er niet al te hard op rekenen. Maar het zal niet lang duren idd.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Komt er nog een tweede fok-team? Fok me Amadeus ofzo?
Die is wel goed, ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Beter dan Fok me Amadeus? Kan niet
Schud ik gewoon zo uit mn mouw hequote:
Fok around the clock is misschien beterquote:
Dacht 'laat ik dat Rock eens intact houden'...quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Fok around the clock is misschien beter
quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, Team Koffietafel is er ook weer bij.
We zijn weer van de partij!! 1 mutatie in de gelederen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:35 schreef cafca het volgende:
[..]Weer voor de hoofdprijs dit jaar?
Doen Burnett en WeezerButler ook mee? En misschien nog meer Fok! teams?
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 07:11 schreef belsen het volgende:
Heeft er al iemand een bevestiging gehad???
Ja hee. Daar ga ik heen voor muziek. Plus. Fokkers zijn engquote:Op woensdag 8 september 2010 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bitterzoet is toch ook geen probleem voor je. Smoesjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |