Wat is Google?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Voor vragen eerst Googelen alstublieft en dan pas hier vragen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef n8n het volgende:
Al Game Center-ondersteuning in het wild gesignaleerd?
Jouw ma krijgt de microsimkaart en jij moet jouw simkaart verknippen?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik heb een vraag waar ik het antwoord denk ik al op weet maar iemand die dit kan bevestigen?
Ik heb iPhone 3GS incl T-Mobile abbo.
Mijn moeder bestelt iPhone 4 incl. T-Mobile abbo.
Mijn moeders simkaart gaat in 3GS.
Mijn huidige simkaart gaat in 4.
Ik heb iPhone 4 mijn moeder iPhone 3gs?
Dit werkt toch prima? Of zie ik iets heel belanrijks over het hoofd.
ik heb helaas geen google dus kan niet googlen![]()
Als je mams een 'grote' simkaart extra besteld en jij de mini-versie (of knipt), dan kan het.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik heb een vraag waar ik het antwoord denk ik al op weet maar iemand die dit kan bevestigen?
Ik heb iPhone 3GS incl T-Mobile abbo.
Mijn moeder bestelt iPhone 4 incl. T-Mobile abbo.
Mijn moeders simkaart gaat in 3GS.
Mijn huidige simkaart gaat in 4.
Ik heb iPhone 4 mijn moeder iPhone 3gs?
Dit werkt toch prima? Of zie ik iets heel belanrijks over het hoofd.
ik heb helaas geen google dus kan niet googlen![]()
MoodAgent doet hetzelfde met de muziek die reeds op je iApparaat aanwezig isquote:Op woensdag 8 september 2010 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Apptoptip: musicovery. Je stelt in in welke mood je bent, en het ding vindt muziek voor je. Werkt best lekker! Alleen jammer dat het multitasken nog niet ondersteunt.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat ik nog écht mis is een lijst waar hij de woorden opslaat die hij automatisch verbetert. Ik heb mijn iPhone nu bijna een jaar en hij verbetert nog steeds elke keer 'the' als 'THE'. Zelfs als ik de 'typ-taal' verander..
Geld.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort naar Belgie om daar de iPhone 4 te halen. Nog belangrijke dingen die ik niet moet vergeten als ik daar m'n toestel aanschaf?
Mwah, je kunt toch gewoon pinnen in België toch?quote:
Ja, maar ik vind het nu juist lekker dat hij muziek langsgaat die ik niet ken.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef n8n het volgende:
[..]
MoodAgent doet hetzelfde met de muziek die reeds op je iApparaat aanwezig is
On-fucking-begrijpelijk, die verbeteringquote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat ik nog écht mis is een lijst waar hij de woorden opslaat die hij automatisch verbetert. Ik heb mijn iPhone nu bijna een jaar en hij verbetert nog steeds elke keer 'the' als 'THE'. Zelfs als ik de 'typ-taal' verander..
Dat komt goed uit, heb nog een berg Belgische Franks liggen.quote:
Mmm dat is best wel gaar dan. Ik zal toch maar eens moeten gaan googlen voor een oplossing.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef n8n het volgende:
[..]
Als je mams een 'grote' simkaart extra besteld en jij de mini-versie (of knipt), dan kan het.
Dat ís de simpelste oplossing.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mmm dat is best wel gaar dan. Ik zal toch maar eens moeten gaan googlen voor een oplossing.
Tja, het was eigenlijk een soort van tvpquote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In het kader van;
[ afbeelding ]
Nee, in de iPhone 4 gaat een microsimkaart. Je moeder krijgt die microsim, die in jou 3G(S) gaat, jij moet een microsim aanvragen voor de iPhone 4. Loop even langs de T-Mobile winkel, mijn simkaart werd gratis omgeruild voor een microsimkaart.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mmm dat is best wel gaar dan. Ik zal toch maar eens moeten gaan googlen voor een oplossing.
Niet overal. Ik heb regelmatig voor lul gestaan met m'n "hollandse kaart"quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mwah, je kunt toch gewoon pinnen in België toch?
Mijn grootste ergernis inderdaad. Strontvervelendquote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan een microsim ook in een 3GS dan? Past ie wel in het houdertje?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, in de iPhone 4 gaat een microsimkaart. Je moeder krijgt die microsim, die in jou 3G(S) gaat, jij moet een microsim aanvragen voor de iPhone 4. Loop even langs de T-Mobile winkel, mijn simkaart werd gratis omgeruild voor een microsimkaart.
Met een plakbandje wel. Anders kun je voor een euro een adapter bestellen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41355quote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kan een microsim ook in een 3GS dan? Past ie wel in het houdertje?
Neen, maar een microsim wordt als het ware als normale simkaart geleverd. Doe het nou maar gewoon, dan zie je wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kan een microsim ook in een 3GS dan? Past ie wel in het houdertje?
Bespeur ik hier sarcasme? Ik vind het echt vervelend hoor!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
On-fucking-begrijpelijk, die verbetering.
Oke thanks binnenkort even bestellen danquote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neen, maar een microsim wordt als het ware als normale simkaart geleverd. Doe het nou maar gewoon, dan zie je wat ik bedoel.
Nee, ik snap gewoon echt niet waarom hij er THE van blijft maken. Volgens mij neemt hij veelgebruikte woorden en verbeteringen gewoon op in z'n woordenboek, maar THE blijft THE. Ik weet niet of het een gevoelsmatig iets is, maar ik heb ook het idee dat m'n 3G beter op mijn typen ingespeeld was dan m'n 4 nu nog is.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bespeur ik hier sarcasme? Ik vind het echt vervelend hoor!
Waarschijnlijk omdat HDR drie keer zeer kort achter elkaar een foto moet maken en drie keer snel achter elkaar flitsen niet gaat.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm....als HDR aan staat, kun je de flitser niet gebruiken.....
Taalcorrectie zuigt.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan taalcorrectie ook uitzetten, persoonlijk vind ik het nog steeds kut werken op de iPhone..
Eigenlijk maak je normaal bij HDR-fotografie nooit gebruik van flits. Het verneukt gewoon je foto's, er zitten altijd afwijkingen in de belichting dan en als je dat ook nog combineert met de Auto Bracketing feature, dan klopt er geen snars meer van, dus het is goed dat je niet kan flitsen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat HDR drie keer zeer kort achter elkaar een foto moet maken en drie keer snel achter elkaar flitsen niet gaat.
Merk je het verschil echt?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Adelante het volgende:
Mijn oude 3G is blij met 4.1, eindelijk weer wat snelheid
Zou het dan aan de hardware kunnen liggen? Ik heb nergens last van. Had ik ook in 4.0 niet...quote:Op woensdag 8 september 2010 23:32 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik druk tijdens het bellen nog steeds met mn wang de muteknop in. Het is dus nog niet gefixt, echt schijtvervelend.
Ik wacht nog even de reacties andere mensen af, anders er ff mee terug naar de winkel.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zou het dan aan de hardware kunnen liggen? Ik heb nergens last van. Had ik ook in 4.0 niet...
Fieldrunners en Enigmo verschenen nog in m'n updatelijstje maar van de update van Fieldrunners heb ik al spijt. Het laat de game crashen bij het openingsscherm op m'n iPod Touch en op de iPhone 4 presteert ie ook kut...quote:Op donderdag 9 september 2010 02:58 schreef Remzibi het volgende:
Soepele update, iemand al wat game center spellen ontdekt? tot nu toe alleen flight control kunnen vinden..
Ik zou ermee naar de winkel gaan. Die komt door een overgevoelige proximity sensor. Is een bekend probleem, dus je krijgt gewoon een nieuwe iPhone.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:58 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de reacties andere mensen af, anders er ff mee terug naar de winkel.
Vreemd, mijn Franse iPhone werkte met zowel mijn belgische prepaid als mijn vodafone kaartje.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, heb nog een berg Belgische Franks liggen.
Maar ik hoef geen problemen te verwachten met activeren? Een collega heeft een iPhone 4 uit de UK en die had in eerste instantie een simkaart uit de UK nodig.
Apple had toch aangegeven dat ze weten dat er een probleem mee is maar dat het pas tijdens de volgende software update opgelost zou zijn? Ik heb er zelf ook last van.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zou ermee naar de winkel gaan. Die komt door een overgevoelige proximity sensor. Is een bekend probleem, dus je krijgt gewoon een nieuwe iPhone.
Helemaal mee eens, gaat echt weer een stuk rapperquote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Adelante het volgende:
Mijn oude 3G is blij met 4.1, eindelijk weer wat snelheid
Ja. Eerder bevroor hij op willekeurige momenten gedurende een seconde of tien, dat is nu weg.quote:
Nee natuurlijk niet. Die kun je alleen syncen als je appsync geïnstalleerd hebt, waarvoor je cydia, en dus jailbreak, nodig hebt. Als je met illegale Apps bezig bent, gaat Apple je daarin niet faciliteren door cydia er bij de update op te laten staan.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:20 schreef AskBrad het volgende:
Draai nu 4.0.1 met JB. als ik wil updaten naar 4.1, dan raak ik toch al m'n apps kwijt?
Backup maken is mogelijk(kan dat trouwens gewoon via itunes?), maar hou ik dan wel m'n apps die ik via installous heb?
Sorry voor mijn domheidquote:Op donderdag 9 september 2010 09:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Die kun je alleen syncen als je appsync geïnstalleerd hebt, waarvoor je cydia, en dus jailbreak, nodig hebt. Als je met illegale Apps bezig bent, gaat Apple je daarin niet faciliteren door cydia er bij de update op te laten staan.
Nee, als je appsync installeert in Cydia, herkent iTunes je apps als 'gekochte' apps, en kun je alle geïnstalleerde apps kopiëren.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:56 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Sorry voor mijn domheid. Appsync kan ik gewoon via Cydia downloaden en de rest wijst zich vanzelf?
Laat maar, google hielp me al. ik begrijp dus dat ik al m'n apps opnieuw moet downloaden(want ik heb al die download files weg gedaan) en naar m'n pc moet zetten met appsync.![]()
Instellingen > Algemeen > Toetsenbord en Autocorrectie uitzetten, was voor mij iig heel onhandig.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn iPhone zet als ik "Ja" typ het automatisch op in "Na". Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen? Ik word er een beetje gek van.
Ik vind de correctie vaak wel fijn. Die correctie moet alleen wat beter!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Instellingen > Algemeen > Toetsenbord en Autocorrectie uitzetten, was voor mij iig heel onhandig.
Ja begrijpelijk maar ben er achter gekomen dat ik sneller typ zonderquote:Op donderdag 9 september 2010 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind de correctie vaak wel fijn. Die correctie moet alleen wat beter!
Dit is de normaalste zaak van de wereld als er een pincode op je simkaart zit hoor. Stel je voor dat je je iPhone kwijt raakt. Wil je dan dat mensen gewoon kunnen bellen en smsen op jouw kosten, of dat ze je pincode niet kunnen raden en een waardeloze telefoon hebben?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:54 schreef Jappe90 het volgende:
Zo moet ik ook elke keer als ik mijn toestel aan en uit zet, de pincode van mijn simkaart invoeren, omdat er elke keer "simlock" staat.
Ja, bij Mobistar en Phonehouse is de policy dat ze niet aan Nederlanders verkopen. Belgen hebben daar voorrang. Of je moet naar Zuid-Belgie rijden, wellicht dat ze het daar wel doen, omdat daar minder Nederlanders komen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort naar Belgie om daar de iPhone 4 te halen. Nog belangrijke dingen die ik niet moet vergeten als ik daar m'n toestel aanschaf?
Dit kan je uitzetten in Instellingen > Telefoon > Simpincode.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:54 schreef Jappe90 het volgende:
Zo moet ik ook elke keer als ik mijn toestel aan en uit zet, de pincode van mijn simkaart invoeren, omdat er elke keer "simlock" staat.
Ja natuurlijk, aangezien je abonnement nog niet is ingegaan......quote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Proz het volgende:
Yeah heb nu ook een iphone!
Ik zit alleen met een dingetje, mijn abonnement gaat pas 30 september in, is het dan normaal dat hij elke keer dat ik hem aan doet zegt "wachten op activering" en daarna niks kan vinden?
Hij geeft linksbovenin ook Geen service aan
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Proz het volgende:
Ik zit alleen met een dingetje, mijn abonnement gaat pas 30 september in, is het dan normaal dat hij elke keer dat ik hem aan doet zegt "wachten op activering" en daarna niks kan vinden?
En dan maar zeggen dat de iPhone niet echt kan multitaskenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh. Het nabijheidsprobleem is minder, maar nog niet opgelost. Ik heb zojuist een sms verzonden tijdens het bellen.
ff in het licht houden, bij de geluidsuitgang voor als je belt zit een zwart dingo nder het glas.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zit die sensor eigenlijk ergens? Ik zie een front cam, speaker bovenin en 2 microfoon/speakers onderin. Maar die proximitysensor kan ik niet met het blote oog zien?
Bellen of ze er 1 op voorraad hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sorry ik moest hardop lachen!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Proz het volgende:
quote:Je kunt er niets anders mee dan kijken hoe goed je gsm-ontvangst is. De weergave is nauwkeuriger dan het kijken naar aantal signaalstreepjes. Je activeert Field Test Mode door het volgende in je telefoonapplicatie in te voeren: *3001#12345#*
Even langs de PhoneHouse rijden en er één ophalen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Vervoersbedrijf van T-Mobile.Heb ik zo pas geleden mijn smsje gekregen dat hij er is, moet ik nog dik 2 weken wachten omdat ze dan pas op een dag dat ik kan kunnen.
Jep, en de eerste kwaliteitsapp is al opgedoken: http://itunes.apple.com/nl/app/phillygeekcentral/id357413307?mt=8quote:Op vrijdag 10 september 2010 03:02 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Was dit al bekend hier?
Apple komt terug van Flash-verbod
De titel is wat misleidend, Flash komt niet terug op een iOS apparaat, enkel zal men nu die 3rd party tools mogen gebruiken om flashapplicaties te converteren naar iOS applicaties, wat ruwweg gewoon porten van Apps betekend, zonder optimalisatie. Resulteert dus in slechte ondermaats presterende applicaties, wat ook weer negatieve gevolgen heeft voor je accuduur.quote:Op vrijdag 10 september 2010 03:02 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Was dit al bekend hier?
Apple komt terug van Flash-verbod
Geen voorraad, heb de mijne vquote:Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Bellen of ze er 1 op voorraad hebben
Wacht even, welke Firmware heb je er nou op? 4.1.2?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef AskBrad het volgende:
Gisteren m'n Iphone 4.01 met JB (wel appsync geinstalleerd) geupdate naar 4.1. Nu staan m'n JB apps er nog wel op maar kan ze niet meer opstarten.
Is er een mogelijkheid om dit nog weer te fixen?
Sorry, 4.1quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wacht even, welke Firmware heb je er nou op? 4.1.2?
je kunt al gewoon Frash (lees Flash) downloaden op je iPhone... en je kunt gewoon flash applicaties online draaien....quote:Op vrijdag 10 september 2010 03:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De titel is wat misleidend, Flash komt niet terug op een iOS apparaat, enkel zal men nu die 3rd party tools mogen gebruiken om flashapplicaties te converteren naar iOS applicaties, wat ruwweg gewoon porten van Apps betekend, zonder optimalisatie. Resulteert dus in slechte ondermaats presterende applicaties, wat ook weer negatieve gevolgen heeft voor je accuduur.
nope....quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Crashen al de normale apps ook?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef AskBrad het volgende:
Gisteren m'n Iphone 4.01 met JB (wel appsync geinstalleerd) geupdate naar 4.1. Nu staan m'n JB apps er nog wel op maar kan ze niet meer opstarten.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef AskBrad het volgende:
Ja, dat weet ik nu ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
![]()
Wat had ik je nou gezegd? NIET updaten!
Ja, door ze te kopen jn de AppStore.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:10 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu ook.
Vandaar dus ook de vraag: is het nog weer te fixen?
Nee, je zult het gewoon moeten kopen. Net als de rest. Dat krijg je als je met illegaal gedoe bezig bent en niet wilt luisteren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:10 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nu ook.
Vandaar dus ook de vraag: is het nog weer te fixen?
Wie zegt er dat ik niets koop? Ga eens gewoon inhoudelijk in op mijn vraag en loop niet de ongelovelijke stoere gozer uit te hangen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:17 schreef Skv het volgende:
Betaal dan voor je zooi en hou op met janken als je gratis prut niet goed werkt.
ok thanks,quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, je zult het gewoon moeten kopen. Net als de rest. Dat krijg je als je met illegaal gedoe bezig bent en niet wilt luisteren.
Overigens zit een jailbreak voor 4.1 er wel aan te komen, maar je zult toch even zonder moeten
Je hebt het over Installous. Iedereen hier weet wat Installous betekent, en ik denk niet dat jij een van de weinigen bent die Installous gebruikt zoals ik het gebruik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:22 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik niets koop? Ga eens gewoon inhoudelijk in op mijn vraag en loop niet de ongelovelijke stoere gozer uit te hangen.
Mail Apple support als je gekochte apps niet meer werken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:22 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik niets koop? Ga eens gewoon inhoudelijk in op mijn vraag en loop niet de ongelovelijke stoere gozer uit te hangen.
als je gewoon leest kneus, zie je dat mijn gewone apps nog doen. ik had alleen de vraag: of ik het kon oplossen. een simpele Nee, was genoeg geweest.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zou ik in willen gaan op je vraag? Je verneukt het zelf. Al je gekochte spul zou nog gewoon moeten werken,
Inderdaad. Daadwerkelijk inhoudelijke vragen over het gebruik van de iPhone horen niet thuis in een iPhone-topic. Dit topic is alleen bedoeld voor talloze "ik heb mijn iPhone nu ook!"- en "hoe lang duurde de levering bij jou?"-reacties. Als mensen dat nou eens door zouden krijgen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Gewoon even algemeen ga alvorens hier te vragen even googelen of kijk op iphoneclub.nl voor antwoorden.
Wordt knotsgek om steeds dezelfde vraag voorbij zien te komen.
Onzin. Het loopt hier nu vol met dom volk die geen reet begrijpt van die hele telefoon en dus maar stomme vragen gaat spammen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Inderdaad. Daadwerkelijk inhoudelijke vragen over het gebruik van de iPhone horen niet thuis in een iPhone-topic. Dit topic is alleen bedoeld voor talloze "ik heb mijn iPhone nu ook!"- en "hoe lang duurde de levering bij jou?"-reacties. Als mensen dat nou eens door zouden krijgen.
Sure, er zitten soms domme vragen bij. Maar om dan meteen zo elitair te gaan doen..quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Onzin. Het loopt hier nu vol met dom volk die geen reet begrijpt van die hele telefoon en dus maar stomme vragen gaat spammen.
Ik had er misschien bij moeten posten zonder JB. Maar goed, ik moet eerlijk zeggen dat ik zonder Flash prima vooruit kan op de iPhone.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je kunt al gewoon Frash (lees Flash) downloaden op je iPhone... en je kunt gewoon flash applicaties online draaien....
Nou ja, je mag zelf ook wel even toegeven dat het een niet al te snuggere actie van je was.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Want SKV weet alles, hij is namelijkde alwetende Iphone GOD.
Echt waar ......
quote:
Jij moet niet zeiken. Het is je meerdere keren verteld dat je NIET moet updaten omdat je dan je jailbreak kwijt bent. Als je dan toch update en vervolgens gaat vragen of je alsnog kunt jailbreaken, is dit gewoon een domme vraag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Want SKV weet alles, hij is namelijkde alwetende Iphone GOD.
Echt waar ......
Nee, mijn vraag was niet, of ik alsnog kan Jailbreaken. dat er (nog) geen jb is voor 4.1, weet ik ook wel. En ik was me er ook heel goed van bewust dat ik die zou verliezen, het ging me daar dan ook niet om. Ik had alleen verwacht dat die apps (dmv van appsync) zouden blijven werken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij moet niet zeiken. Het is je meerdere keren verteld dat je NIET moet updaten omdat je dan je jailbreak kwijt bent. Als je dan toch update en vervolgens gaat vragen of je alsnog kunt jailbreaken, is dit gewoon een domme vraag.
restoren met je shsh naar 4.0 en jailbreaken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Nee, mijn vraag was niet, of ik alsnog kan Jailbreaken. dat er (nog) geen jb is voor 4.1, weet ik ook wel. En ik was me er ook heel goed van bewust dat ik die zou verliezen, het ging me daar dan ook niet om. Ik had alleen verwacht dat die apps (dmv van appsync) zouden blijven werken.
Vraag was (wellicht wat slecht geformuleerd okee) dan ook of ik weer terug kon naar 4.01 door een of andere Itunes backup of restore ofzo.
- edit: zie reden hierboven.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn 3G had enorm veel moeite met iOS4, is het nu met 4.1 beter geworden voor de 3G?
Als je nou even terug leest zijn er mensen die hun 3G inderdaad beter vinden werken sinds de update.quote:
Ik denk niet dat hij weet wat shsh isquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:05 schreef Skv het volgende:
[..]
restoren met je shsh naar 4.0 en jailbreaken.
Toch wel.... Ga het vanavond proberen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij weet wat shsh is
Ziet er goed uit! Alleen jammer dat de fit niet helemaal netjes is. Dat werd in de review ook vermeld, maar die gast had hem er ook wel belachelijk scheef opgeplakt. Die uitsnede van de camera is wel een stuk ruimer dan ik verwacht had.. Hoe is de dikte? Is dat een beetje vergelijkbaar met een Invisible Shield, of aanzienlijk dikker?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die nog een kleine fotoimpressie wilde van de SGP Deep Black Leather Skinguard. (Ja ik weet dat iPhoneclub een review gedaan heeft)
Verpakking:
[ afbeelding ]
Inhoud:
[ afbeelding ]
Resultaat zonder bumper:
[ afbeelding ]
Resultaat met bumper #1:
[ afbeelding ]
Resultaat met bumper #2:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet zit de achterkant eigenlijk overal wel prima behalve een de onderkant, daar sluit hij dus niet naadloos op aan, dat was ook bij degene die de review had gedaan op iPhoneclub.nl. Het Apple-logo op de achterkant was mijn focuspunt om vandaaruit de skin goed erop te plakken, maar na 3x proberen had ik ook zoiets van dat extra stukje kan ik er niet bij toveren. Terwijl de voorkant wel gewoon prima is. Verder vind ik het wel een mooie skin voor op de achterkant, maar het is helaas niet perfect fit. Ik zal de fabrikant er nog wel even over mailen, ik vind ¤20 euro nog wel veel voor een skin die niet helemaal past.
Overigens is het ook zo dat ik erachter kom dat ik nu telkens met m'n wijsvinger in dat gat van dat Apple-logo zit bij wijze van grip ofzo.Dan zie je dus elke keer een besmeurd Apple-logo..
Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat iemand er zoiets opplakt. Iedereen probeert de iphone maar in te pakken terwijl de iphone van zichzelf al heel sterk is. 2 jaar iphone 3g gehad zonder enige bescherming en er zit nog geen enkele kras op. Ligt er dus gewoon helemaal aan hoe de persoon er mee omgaat en niet aan de breekbaarheid van de iphone zelf.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die nog een kleine fotoimpressie wilde van de SGP Deep Black Leather Skinguard. (Ja ik weet dat iPhoneclub een review gedaan heeft)
Het ging me niet eens om de breekbaarheid, glas is sowieso breekbaar, ik vond het op de plaatjes er wel mooi uit zien en het is toch weer net iets anders dan waar de rest mee rondloopt. Nu zie je alleen maar iPhone 4's met zwarte bumpers rondgaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat iemand er zoiets opplakt. Iedereen probeert de iphone maar in te pakken terwijl de iphone van zichzelf al heel sterk is. 2 jaar iphone 3g gehad zonder enige bescherming en er zit nog geen enkele kras op. Ligt er dus gewoon helemaal aan hoe de persoon er mee omgaat en niet aan de breekbaarheid van de iphone zelf.
Geen enkele kras? Ook niet op de achterkant? Zonder enige bescherming vind ik dat moeilijk te geloven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat iemand er zoiets opplakt. Iedereen probeert de iphone maar in te pakken terwijl de iphone van zichzelf al heel sterk is. 2 jaar iphone 3g gehad zonder enige bescherming en er zit nog geen enkele kras op. Ligt er dus gewoon helemaal aan hoe de persoon er mee omgaat en niet aan de breekbaarheid van de iphone zelf.
Dan snap ik het gedoe met hoesjes al helemaal niet, ik heb 1 zichtbaar krasje op m'n 3GS en dat is op de chromen randquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Het moet wel gezegd worden dat de 4 echt aanzienlijk krasbestendiger is dan de 3G(s).
Knap. Ik had in week 2 dat ik m'n 3G ha al tig kraakte in het Apple logo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Dan snap ik het gedoe met hoesjes al helemaal niet, ik heb 1 zichtbaar krasje op m'n 3GS en dat is op de chromen rand
Ja of is het GPRS?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat is 3G geloof ik. Dat bolletje had ik gisteren ook de hele dag toen hij liep te klooien.
Klopt, bolletje is GPRSquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja of is het GPRS?Omdat ik op alle screenshots gewoon '3G' zie staan
Airlplane knop?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar ik merk wel dat ie Wifi als prio heeft, GPRS data is echt binnen 1 sec. weg zodra ik em uit Lock Screen mode haal. Wat op zich ook een goed punt is natuurlijk, maar ik twijfelde nog even omdat ik dus niet wist wat dat bolletje was..
Overigens merk ik wel meteen 1 nadeel van die bumper, ik kan niet normaal bij m'n Airplane-mode knop komen, tenzij ik weer lange nagels ga groeien..
jep. airplane mode zet je aan in preferencesquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:04 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Airlplane knop?
IS dat niet de "Stil" mode?
Je telefoongesprekken ga niet over wifi hoor. GPRS blijft aan. WiFi wordt automatisch uitgeschakeld na 15 seconden in stand-by. Als je je scherm dan weer aan doet verbind hij weer. Je bent dus nog steeds verbonden met GSM.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar ik merk wel dat ie Wifi als prio heeft, GPRS data is echt binnen 1 sec. weg zodra ik em uit Lock Screen mode haal. Wat op zich ook een goed punt is natuurlijk, maar ik twijfelde nog even omdat ik dus niet wist wat dat bolletje was..
Overigens merk ik wel meteen 1 nadeel van die bumper, ik kan niet normaal bij m'n Airplane-mode knop komen, tenzij ik weer lange nagels ga groeien..
Ik wil serieus wel een foto voor je maken, want tis toch echt zo. Er zitten natuurlijk wel een aantal kleine krasjes op (die je alleen ziet als je er een lamp opzet). De telefoon heeft ook helemaal niks te leiden gehad in de afgelopen 2 jaar. Ik heb echter wel 2 haarscheuren op mijn iphone 3G.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geen enkele kras? Ook niet op de achterkant? Zonder enige bescherming vind ik dat moeilijk te geloven.
Ik ook niet. Daarom zou ik er graag voor willen zorgen dat hij zo mooi blijft. Vandaar de bestskinsever eropquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik wil serieus wel een foto voor je maken, want tis toch echt zo. Er zitten natuurlijk wel een aantal kleine krasjes op (die je alleen ziet als je er een lamp opzet). De telefoon heeft ook helemaal niks te leiden gehad in de afgelopen 2 jaar. Ik heb echter wel 2 haarscheuren op mijn iphone 3G.
En zeg nu zelf.. de iphone4 is toch de geilste telefoon om te zien? Ik kan geen mooiere telefoon bedenken.
Ja, al gereboot. En ik heb er wel geprobeerd op de googlelen, maar dat leverde alleen wat algemene info op, wat niet werkte..quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Al je iPhone een keer harde reboot gegeven? Soms wil de simpelste dingen nog helpen.
Al gegoogeled?
Dat vraag ik me ook altijd af.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef fyah het volgende:
Waar staat dat plusje naast de prijs in de app store voor?
Werkt zowel op de iPad als de iPhonequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef fyah het volgende:
1 Ook al harde reboot gedaan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, al gereboot. En ik heb er wel geprobeerd op de googlelen, maar dat leverde alleen wat algemene info op, wat niet werkte..
Zie hem nergensquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij kun je dat gewoon in opties aanvinken welke icoontjes op de board wil. Daar staat ook Flightmodus bij.
1. Jupquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
1 Ook al harde reboot gedaan?
2 Verder dit al geprobeerd? Settings > Wi-Fi > [Netwerk Namam] > Vergeet dit Netwerk.
3 Of is je router gelocked met een MAC adres? Anders moet je die ook toevoegen?
4 Router geresetted? (Dus alle stekkers uittrekken, iphone Wifi uitschakelen en stekkers inschakelen, iphone starten + WIFI aanzetten
5 Wifi wachtwoord veranderden
* retorbrapi gooit computer uit raamquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef GeneraalUli het volgende:
Net als je dacht dat het niet erger kon...
http://www.engadget.com/2(...)-funeral-parade-for/
Die Thriller dans en Vader.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef GeneraalUli het volgende:
Net als je dacht dat het niet erger kon...
http://www.engadget.com/2(...)-funeral-parade-for/
Dat betekend dat de app <20 mb is zodat je geen wifi nodig hebt om deze te installeren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef fyah het volgende:
Onzin.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:47 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Dat betekend dat de app <20 mb is zodat je geen wifi nodig hebt om deze te installeren.
Hihi.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:47 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Dat betekend dat de app <20 mb is zodat je geen wifi nodig hebt om deze te installeren.
En dat haal je allemaal uit een nietszeggende plusje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:47 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
AHHH eindelijk iemand met hetzelfde probleem!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:24 schreef AskBrad het volgende:
Zijn er meer mensen hier die last hebben (gehad) met hun Click&Buy account? Ik kan opeens niets meer kopen. net TapTrace Pro gekocht, niets aan de hand wil ik een kwartier later een andere App kopen, weigert itunes/C&B de betaling op de een of andere manier.
Heb al geprobeerd om het account opnieuw te activeren via itunes store, maar dat helpt ook niets. Itunes zegt: creditcard geweigerd.
Die heb ik niet zelf.. daarnaast klik ik gewoon op het bolletje van C&B, waar ook mijn accountnummer onder staat..quote:
Zelf heb ik ook geen cc. Tot gisteren deed het ook gewoon met c&b. Nu kan ik er niks meer mee.. Wil ik een keer wat kopen, mag het nietquote:
Je kunt ook gewoon bij de Appie een Apple tegoedkaart kopen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:22 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook geen cc. Tot gisteren deed het ook gewoon met c&b. Nu kan ik er niks meer mee.. Wil ik een keer wat kopen, mag het niet
Apps die worden geupdate kan je gewoon gratis downloaden. Koop je bijvoorbeeld Game Y, en game Y krijgt een week later een update met nieuwe functies dan kan jij daar ook gewoon gebruik van maken - gratis.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:03 schreef fyah het volgende:
Is het eigenlijk verstandig om nu de tomtom app aan te schaffen met een nieuwe versie op komst, of kan dit nog wel even duren?
Ok dankjequote:Op zaterdag 11 september 2010 17:12 schreef WSquater het volgende:
[..]
Apps die worden geupdate kan je gewoon gratis downloaden. Koop je bijvoorbeeld Game Y, en game Y krijgt een week later een update met nieuwe functies dan kan jij daar ook gewoon gebruik van maken - gratis.
Dat weet ik niet. Ik gebruikte meestal Google Maps als ik even de weg moest weten. Als je trouwens T-Mobile klant bent kan je gratis Navigon downloaden (dan heb je navigatie, die geen gebruik maakt van internet, in heel Nederland). En voor 10 of 20 euro extra kan je heel Europa ofzo erbij.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:34 schreef fyah het volgende:
[..]
Ok dankjeIs het trouwens nog steeds zo dat navigon een streepje voor heeft op tomtom of zijn oude reviews uit 2009 niet meer zo relevant?
Wauw, dat hebben jullie dan mooi meegenomenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik gebruikte meestal Google Maps als ik even de weg moest weten. Als je trouwens T-Mobile klant bent kan je gratis Navigon downloaden (dan heb je navigatie, die geen gebruik maakt van internet, in heel Nederland). En voor 10 of 20 euro extra kan je heel Europa ofzo erbij.
Zoek op "navigon select" in de App Store. Kan je gratis downloaden.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:49 schreef fyah het volgende:
[..]
Wauw, dat hebben jullie dan mooi meegenomenIk woon in Belgie dus ik mag alles los kopen
Ja precies. Ik heb een limiet van 750 MB per maand op 3G dus ik moet het wel even tactisch doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:52 schreef WSquater het volgende:
[..]Ach ja, Google Maps is zo slecht nog niet. Grote nadeel is gewoon de data verbinding. Ik hoop voor je dat je nog wat goeds vindt
Oh ja, da's wel een nadeel ja. Maar 750 mb? Ik raak daar soms ruim overheenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb een limiet van 750 MB per maand op 3G dus ik moet het wel even tactisch doen
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:05 schreef WSquater het volgende:
[..]
Oh ja, da's wel een nadeel ja. Maar 750 mb? Ik raak daar soms ruim overheenBen ik toch even blij dat ik onbeperkt heb
Wat doe jij d'r mee dan? want ik heb dat nog niet gebruikt in 1 jaar. Moet wel toegeven dat ik geen youtube kijk in de trein of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:05 schreef WSquater het volgende:
[..]
Oh ja, da's wel een nadeel ja. Maar 750 mb? Ik raak daar soms ruim overheenBen ik toch even blij dat ik onbeperkt heb
Ik zit na 4 weken op 153 MB up en 1,3 GB down over 3G.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Wat doe jij d'r mee dan? want ik heb dat nog niet gebruikt in 1 jaar. Moet wel toegeven dat ik geen youtube kijk in de trein of iets dergelijks.
Gewoon veel internet, radio stream ook wel veel high quality youtube filmpjes. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:37 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Wat doe jij d'r mee dan? want ik heb dat nog niet gebruikt in 1 jaar. Moet wel toegeven dat ik geen youtube kijk in de trein of iets dergelijks.
Kijk in je garantie boekje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb gewoon een dode (rode) pixel op mijn nieuwe iphone 4...
Iemand ervaring of ze hem nu omruilen ofzo?
Ti's zaterdagavond, ik wil gewoon een pasklaar antwoord voor ik de stad in ga!quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kijk in je garantie boekje?Of bel even
.
Ze zijn hier nog steeds niet te krijgen. Wachtlijsten zijn wel gekrompen naar 10-20 mensen per winkel, dus nog 2 weken en het is al minder onzekerquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:09 schreef -Menn0- het volgende:
Woensdag maar eens een poging België doen
Dode pixels laten geen kleur zien (oftewel: die zijn zwart). Misschien even zo'n scherm flikker testje doen. Dat-ie tussen allerlei kleuren flikkert.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:06 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb gewoon een dode (rode) pixel op mijn nieuwe iphone 4...
Iemand ervaring of ze hem nu omruilen ofzo?
Heb ik ook... ipv mijn eigen dorp vult hij nu een locatie dicht in de buurt in. Klopt ook wel, want het weerstation staat niet bij ons in het dorp, maar de locatie die hij nu aangeeft.quote:Op zondag 12 september 2010 02:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godver, die standaard weather app begint steeds nuttelozer te worden, ik had mooi een rijtje van 4 plaatsen erin staan. Vervolgens veranderen 3 van de 4 plaatsnamen van locatie. Enige die het goed blijft doen is Rotterdam. Maar dingen zoals Den Bosch, Rosmalen en Den Haag herkend ie gewoon niet meer en vult daar een willekeurige andere plaats voor in...
Ik neem aan dat je wel snapt waarom dat is!?quote:Op zondag 12 september 2010 08:36 schreef fransbreda het volgende:
IK heb ook maar 14 Gb beschikbaar van de 16.....
Dat ios was toch nooit zo groot?quote:Op zondag 12 september 2010 09:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel snapt waarom dat is!?
Wordt steeds groter. En 16gb is geen 16gb he. Kijk maar op een sd kaart.quote:Op zondag 12 september 2010 10:03 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Dat ios was toch nooit zo groot?
Weet ik allemaal wel, maar vind 2 Gb toch alwel vrij groot.quote:Op zondag 12 september 2010 10:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wordt steeds groter. En 16gb is geen 16gb he. Kijk maar op een sd kaart.
17 GB bestaat toch niet?quote:Op zondag 12 september 2010 10:11 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Weet ik allemaal wel, maar vind 2 Gb toch alwel vrij groot.
Dan moeten ze er maar een gig bijzetten voor het OS.
Nog niet nee, maar de mail aan steve staat al klaar dus zal over een maandje wel wereldnieuws worden.quote:
Dan hebben we straks een 32gb waarvan er 14gb verstopt zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 10:16 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar de mail aan steve staat al klaar dus zal over een maandje wel wereldnieuws worden.
Er is geen JB nog voor 4.0.2 of 4.1. Je kan nu wel 4.0.1 jailbreaken, waar ik nu ook op draai. Ik zou als ik jou was wachten tot 4.1 jailbreak beschikbaar is, dat zal vast niet lang duren aangezien er een exploit al gevonden is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:27 schreef Saninl het volgende:
Hmm, even bijpraten aub![]()
Ik heb mijn 3.1.3. nog met heerlijke apps zoals SbSettings (Jailbreak)
Kan ik al upgraden naar 4.1/2 oid?
Of is daar nog geen jailbreak voor mogelijk?
En nog andere dingen waar ik op moet letten?
Oke, Dankjewel. Ik hoor van vrienden dat IOS 4.1 (zonder jailbreak) gewoon goed draait op 3GS is dat ook zo?quote:Op zondag 12 september 2010 11:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Er is geen JB nog voor 4.0.2 of 4.1. Je kan nu wel 4.0.1 jailbreaken, waar ik nu ook op draai. Ik zou als ik jou was wachten tot 4.1 jailbreak beschikbaar is, dat zal vast niet lang duren aangezien er een exploit al gevonden.
Uit eigen ervaring draaien de 3G en 3GS inderdaad veel soepeler. Het verschil merk je vooral wanneer je de 3G hebt gehad op 4.01 en 4.1.quote:Op zondag 12 september 2010 11:24 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oke, Dankjewel. Ik hoor van vrienden dat IOS 4.1 (zonder jailbreak) gewoon goed draait op 3GS is dat ook zo?
Dat van het geluid klopt. De linker is voor de microfoon volgens mij.quote:Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Ik heb een nudecase (zo een plastic doorzichtige) maar het lijkt alsof er allemaal zand tussen de case en de ijzeren rand komt, kan dit gaan krassen?![]()
En onder aan de telefoon zitten twee speakergaten, komt er bij jullie ook maar uit een geluid? (als ik mn vinger op de rechter houdt dan valt het geluid weg, bij de linker niet, dus komt ook niets uit).
Eentje is een mic jaquote:Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Ik heb een nudecase (zo een plastic doorzichtige) maar het lijkt alsof er allemaal zand tussen de case en de ijzeren rand komt, kan dit gaan krassen?![]()
En onder aan de telefoon zitten twee speakergaten, komt er bij jullie ook maar uit een geluid? (als ik mn vinger op de rechter houdt dan valt het geluid weg, bij de linker niet, dus komt ook niets uit).
Is dit niet wat: http://www.mophie.com/mop(...)se-p/1145_jpaxp4.htmquote:Op zondag 12 september 2010 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand ervaring met de Just Mobile Gum Plus als externe batterij voor de iPhone? http://store.apple.com/nl/product/H0364ZM/A Ben op zoek naar zoiets waarmee je je iPhone een keer of 3/4 kunt opladen
Ik heb dezequote:Op zondag 12 september 2010 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand ervaring met de Just Mobile Gum Plus als externe batterij voor de iPhone? http://store.apple.com/nl/product/H0364ZM/A Ben op zoek naar zoiets waarmee je je iPhone een keer of 3/4 kunt opladen
ik heb er alleen eentje op de achterkant geplakt, aangezien ik verschillende verhalen had gehoord dat er allerlei krassen opkwamenquote:Op zondag 12 september 2010 17:57 schreef StefanKollaart het volgende:
Die irritante klotescreenprotectors waar altijd een belletje of haartjes achter blijven zitten..
De achterkant is inderdaad plat, maar de voorkant moet er precies opzitten, vanwege de randen..quote:Op zondag 12 september 2010 18:10 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
ik heb er alleen eentje op de achterkant geplakt, aangezien ik verschillende verhalen had gehoord dat er allerlei krassen opkwamen. het plakken van de iPhone 4 ging erg makkelijk, omdat het een platte surface heeft, geen enkel bubbeltje te bekennen
. overigens heb ik een sticker van bestskinsever.
Had ik ook gezien, maar wil liever zo een als die andere waarmee je meerdere keren je iPhone kunt opladen (omdat m'n vriendin ook een iPhone heeft).quote:Op zondag 12 september 2010 16:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Is dit niet wat: http://www.mophie.com/mop(...)se-p/1145_jpaxp4.htm
Mijn voorkant zit 100 procent goed, geen stipje of belletje te bekennen.. Achterkant alleen het randje onderaan dat iets uitsteekt. Gewoon even de tijd er voor nemen om op te plakken!quote:Op zondag 12 september 2010 17:57 schreef StefanKollaart het volgende:
Die irritante klotescreenprotectors waar altijd een belletje of haartjes achter blijven zitten..
Welke had jij ook alweer? Die van bestskinsever of een ander merkje? Had wat reviews gelezen over die van bodyguardz, iemand ervaring met die?quote:Op zondag 12 september 2010 18:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn voorkant zit 100 procent goed, geen stipje of belletje te bekennen.. Achterkant alleen het randje onderaan dat iets uitsteekt. Gewoon even de tijd er voor nemen om op te plakken!
Ja, op de 3G had ik die. Op zich prima, maar ik vind bestskinsever beter. Die Bodyguards verkleurden geel en kosten drie tot vier keer zoveel als de bestskinsever.quote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Welke had jij ook alweer? Die van bestskinsever of een ander merkje? Had wat reviews gelezen over die van bodyguardz, iemand ervaring met die?
SwitchEasy.quote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Welke had jij ook alweer? Die van bestskinsever of een ander merkje? Had wat reviews gelezen over die van bodyguardz, iemand ervaring met die?
Je ziet er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef WSquater het volgende:
Ben ik dan echt de enige die het scherm bijvoorbeeld er veel minder mooi uit vind zien als er een screenprotector opzit?
bang voor beschadigingen op een gebruiksvoorwerp..quote:Op zondag 12 september 2010 21:10 schreef Saninl het volgende:
Ik wil voor de 3GS de Juice Pack Air zo graag, maar heb nu altijd een hoesje om mijn iphone heen. En ik ben bang op beschadigingen op mijn iPhone doordat mijn scherm dan onbeschermd is...
Ik dus absoluut wel. Hou maar eens een iPhone 4 zonder screenprotector naast een iPhone 4 met screenprotector. Dan zie je het zelf ookquote:
Ja, daluk opeens een gebroken glas.. Dag 700,-quote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
bang voor beschadigingen op een gebruiksvoorwerp..
come on....
quote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, daluk opeens een gebroken glas.. Dag 700,-
Het is echt onzin om te denken dat je scherm dan meteen naar de klote is of zoquote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook een screen protector op m'n tweedehands 3gIk ben er gewoon heel zuinig mee, ik moet er niet aan denken dat ik hem een keer bij m'n sleutels in de tas gooi en RATSSJ.
Ik zou het gewoon zonde vinden. Je kunt het misschien nog laten maken ofzo, maar ik ben dat gedoe liever voor.quote:Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Het is echt onzin om te denken dat je scherm dan meteen naar de klote is of zo
Er valt niks te maken. Ik heb mijn oude iphone ontelbare keren samen met mn sleutels in één broekzak gehad, en op gebruikerssporen na zit er echt geen significante schade op het schermquote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zonde vinden. Je kunt het misschien nog laten maken ofzo, maar ik ben dat gedoe liever voor.
quote:Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik zou 'm in het doosje laten zitten.
Je weet het zeker als je je screenprotector eraf haalt (en dan een nieuwe erop plakt). Er kunnen trouwens wel krasjes komen met een screenprotector. Alleen die zitten dan op de screenprotector zelf (waardoor het dus weer krasloos is als je het eraf haalt).quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Ik heb een klein 'krasje; (terwijl er zo een screen protexctor van SwitchEasy omheen zit), in dit krasje lijkt het beeld uit maar een paar primaire kleuren te bestaan (alsof er een druppeltje op je lcd zit) is dit wel een kras, en zit ie alleen in de protector of ook in mijn scherm?
Ja, twee keer. M'n 3Gs in België, dus simlockvrij.quote:Op maandag 13 september 2010 09:49 schreef Symn het volgende:
heeft er hier iemand een iPhone zonder abbo gekocht? Ik zit te denken om mijn iPod touch te cancellen en maar voor een iPhone te gaan maar... het is wel een enorm bedrag voor een telefoon....
waarom heb je hem zonder abbo gekocht, als ik vragen mag?quote:Op maandag 13 september 2010 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, twee keer. M'n 3Gs in België, dus simlockvrij.
Omdat ik zelf wil bepalen met welke telco ik belquote:Op maandag 13 september 2010 10:01 schreef Symn het volgende:
[..]
waarom heb je hem zonder abbo gekocht, als ik vragen mag?
ben je dan niet veel duurder uit als je prepaid belt?quote:Op maandag 13 september 2010 10:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ik zelf wil bepalen met welke telco ik bel. Was (en ben) tevreden over Vodafone
. En dus geen geneuzel met unlocken etc.
Hij kan toch ook een Vodafone abonnement hebben? Mijn man heeft ook een iPhone zonder simlock gekocht omdat hij ook geen zin had om over te stappen van Vodafone naar T-Mobile. Hij heeft een microsim bij Vodafone aangevraagd en gebruikt dus gewoon zijn oude abonnement.quote:Op maandag 13 september 2010 10:15 schreef Symn het volgende:
[..]
ben je dan niet veel duurder uit als je prepaid belt?
ok... ik ben een totale noob op het gebied van mobiele telefonie, sorry....quote:Op maandag 13 september 2010 10:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hij kan toch ook een Vodafone abonnement hebben? Mijn man heeft ook een iPhone zonder simlock gekocht omdat hij ook geen zin had om over te stappen van Vodafone naar T-Mobile. Hij heeft een microsim bij Vodafone aangevraagd en gebruikt dus gewoon zijn oude abonnement.
Is 640 euro uitgeven voor een iPhone dan wel zo'n goed idee? Voor 100 euro minder heb je de nieuwste 32GB iPod Touch én een HTC Wildfire, beiden nieuw uit de winkel en je hoeft er niet voor naar België te rijden. Voor iemand die toch weinig tot geen ervaring heeft met smarphones lijkt dit mij alleen maar voordelen hebben tov een iPhone 4 halen:quote:Op maandag 13 september 2010 10:20 schreef Symn het volgende:
ok... ik ben een totale noob op het gebied van mobiele telefonie, sorry....
mja.. maar ik wil 'm oa voor op reis. Het liefst heb ik gewoon alles in 1.quote:Op maandag 13 september 2010 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Is 640 euro uitgeven voor een iPhone dan wel zo'n goed idee? Voor 100 euro minder heb je de nieuwste 32GB iPod Touch én een HTC Wildfire, beiden nieuw uit de winkel en je hoeft er niet voor naar België te rijden. Voor iemand die toch weinig tot geen ervaring heeft met smarphones lijkt dit mij alleen maar voordelen hebben tov een iPhone 4 halen:
- Je hebt twee toestellen, waarvan je waarschijnlijk de iPod Touch het meest zal gebruiken voor multimedia gebruik, dus gaat je Wildfire iets langer mee
- Je kunt met de iPod Touch alles wat je met een iPhone 4 ook zou kunnen, minus het bellen, smsen en navigeren, maar dat kun je dan op de Wildfire doen.
- Je kunt ook Android uitproberen, wat een erg interessant smartphone OS is. En alles wat je daarop mist, kun je op de iPod Touch doen dan.
- Je hebt veel meer geheugen: een voor die 640 koop je een iPhone 4 met maar 16GB geheugen, wat heel snel te weinig wordt. Voor 300 euro heb je een iPod Touch met 32GB geheugen, en voor iets meer dan 200 euro heb je een Wildfire met uitbreidbaar geheugen.
Lijkt mij een veel betere deal, zeker als je nieuw bent en toch niet veel ervaring met smartphones hebt. En als je je iPod niet nodig hebt, kun je deze gewoon thuislaten en heb je met de Wildfire toch een capabele smartphone die klein is, maar wel een mooi design en een kwalitatief goede afwerking heeft.
Minder groot, de Appstore van Apple is de grootste en meest veelzijdige.quote:Op maandag 13 september 2010 10:53 schreef Symn het volgende:
mja.. maar ik wil 'm oa voor op reis. Het liefst heb ik gewoon alles in 1.
iPod, GPS, telefoon, spelletjes/apps in 1, geen gedoe met camera's telefoons laptops en ipods (en alle opladers) op reis, en aangezien ik weinig bel wil ik geen abbo
vraag me alleen of of deze 3 punten het verschil in prijs waard zijn:
-GPS,
-bellen en SMSen
-camerafunctie
idaarnaast vraag ik me ook af hoe groot de appcommunity voor andere smart-toestellen is.
ik weet het niet meer.quote:Op maandag 13 september 2010 10:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Minder groot, de Appstore van Apple is de grootste en meest veelzijdige.
Voor de camerafunctie zal ik het niet doen. De iPhone heeft een leuke camera voor een telefoon, maar het is geen vervanger voor een echte camera. Je zegt dat je geen meerdere toestellen wilt meenemen, maar een echte camera is geen overbodige luxe, zeker niet als je meer wilt dan af en toe een snapshot maken. Qua videofunctie zijn de iPod Touch en iPhone 4 gelijk.
GPS is handig, maar zuigt wel je accu belachelijk snel leeg.
Bellen en SMSen kun je op goedkopere smartphones net zo goed als op de iPhone. Als je niet teveel waarde hecht aan het iPod aspect en de vele kwaliteitsspellen van de Appstore, zou je ook naar een HTC Desire kunnen kijken. Die kost los 200 euro minder dan de iPhone en is nog steeds een hele goede allround smartphone.
gewoon voice recorder gebruikenquote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef Skv het volgende:
Ik wordt zometeen geïnterviewd op de radio en wil dit graag opnemen. Iemand een idee hoe ik dit kan doen met de iPhone?
Je kunt het heel simpel zelf maken, op internet staan genoeg handleidingen om je scherm te vervangen. En dan op ebay een scherm bestellen, ben je voor +/- 15 euro kwijt i.p.v. 250.quote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zonde vinden. Je kunt het misschien nog laten maken ofzo, maar ik ben dat gedoe liever voor.
Dat vind ik dus te veel gedoequote:Op maandag 13 september 2010 11:53 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Je kunt het heel simpel zelf maken, op internet staan genoeg handleidingen om je scherm te vervangen. En dan op ebay een scherm bestellen, ben je voor +/- 15 euro kwijt i.p.v. 250.
Ik had mijn 3G en 3GS ook zonder abbo gekocht, ik kwam maandelijks goedkoper uit met Telfort (ivm aanbiedingen)quote:Op maandag 13 september 2010 10:01 schreef Symn het volgende:
[..]
waarom heb je hem zonder abbo gekocht, als ik vragen mag?
en was it worth it?
Valt wel mee, je kan beter het zelf (of iemand laten doen)doen dan je telefoon 2 weken kwijt te zijn. Tenminste als het niet binnen garantie of wat dan ook valt.quote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik dus te veel gedoe
Die stopt met opnemen als je de telefoon start.quote:
App: Ringtone Designer Proquote:Op maandag 13 september 2010 12:53 schreef -Dries- het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik liedjes die op mijn iphone staan als beltoon gebruiken? Want ik heb geen zin om beltonen van nummers te moeten kopen als ik de CD al heb..
Bedankt alvast!
http://www.iringer.net/quote:Op maandag 13 september 2010 12:53 schreef -Dries- het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik liedjes die op mijn iphone staan als beltoon gebruiken? Want ik heb geen zin om beltonen van nummers te moeten kopen als ik de CD al heb..
Bedankt alvast!
quote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef Skv het volgende:
Ik wordt zometeen geïnterviewd op de radio en wil dit graag opnemen. Iemand een idee hoe ik dit kan doen met de iPhone?
Bodyguardz is perfect, je krijgt bovendien 2 stuks.quote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef AskBrad het volgende:
[..]
En kan dat door een screenprotector heen komen? ik bedoel, ik ben altijd heel zuinig geweest. een keer in dezelfde broekzak als sleutels, maar toen stierf ik ook bijna.quote:Op zondag 12 september 2010 23:15 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je weet het zeker als je je screenprotector eraf haalt (en dan een nieuwe erop plakt). Er kunnen trouwens wel krasjes komen met een screenprotector. Alleen die zitten dan op de screenprotector zelf (waardoor het dus weer krasloos is als je het eraf haalt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |