Wat is Google?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Voor vragen eerst Googelen alstublieft en dan pas hier vragen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef n8n het volgende:
Al Game Center-ondersteuning in het wild gesignaleerd?
Jouw ma krijgt de microsimkaart en jij moet jouw simkaart verknippen?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik heb een vraag waar ik het antwoord denk ik al op weet maar iemand die dit kan bevestigen?
Ik heb iPhone 3GS incl T-Mobile abbo.
Mijn moeder bestelt iPhone 4 incl. T-Mobile abbo.
Mijn moeders simkaart gaat in 3GS.
Mijn huidige simkaart gaat in 4.
Ik heb iPhone 4 mijn moeder iPhone 3gs?
Dit werkt toch prima? Of zie ik iets heel belanrijks over het hoofd.
ik heb helaas geen google dus kan niet googlen![]()
Als je mams een 'grote' simkaart extra besteld en jij de mini-versie (of knipt), dan kan het.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik heb een vraag waar ik het antwoord denk ik al op weet maar iemand die dit kan bevestigen?
Ik heb iPhone 3GS incl T-Mobile abbo.
Mijn moeder bestelt iPhone 4 incl. T-Mobile abbo.
Mijn moeders simkaart gaat in 3GS.
Mijn huidige simkaart gaat in 4.
Ik heb iPhone 4 mijn moeder iPhone 3gs?
Dit werkt toch prima? Of zie ik iets heel belanrijks over het hoofd.
ik heb helaas geen google dus kan niet googlen![]()
MoodAgent doet hetzelfde met de muziek die reeds op je iApparaat aanwezig isquote:Op woensdag 8 september 2010 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Apptoptip: musicovery. Je stelt in in welke mood je bent, en het ding vindt muziek voor je. Werkt best lekker! Alleen jammer dat het multitasken nog niet ondersteunt.
Herkenbaar!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat ik nog écht mis is een lijst waar hij de woorden opslaat die hij automatisch verbetert. Ik heb mijn iPhone nu bijna een jaar en hij verbetert nog steeds elke keer 'the' als 'THE'. Zelfs als ik de 'typ-taal' verander..
Geld.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort naar Belgie om daar de iPhone 4 te halen. Nog belangrijke dingen die ik niet moet vergeten als ik daar m'n toestel aanschaf?
Mwah, je kunt toch gewoon pinnen in België toch?quote:
Ja, maar ik vind het nu juist lekker dat hij muziek langsgaat die ik niet ken.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef n8n het volgende:
[..]
MoodAgent doet hetzelfde met de muziek die reeds op je iApparaat aanwezig is
On-fucking-begrijpelijk, die verbeteringquote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat ik nog écht mis is een lijst waar hij de woorden opslaat die hij automatisch verbetert. Ik heb mijn iPhone nu bijna een jaar en hij verbetert nog steeds elke keer 'the' als 'THE'. Zelfs als ik de 'typ-taal' verander..
Dat komt goed uit, heb nog een berg Belgische Franks liggen.quote:
Mmm dat is best wel gaar dan. Ik zal toch maar eens moeten gaan googlen voor een oplossing.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef n8n het volgende:
[..]
Als je mams een 'grote' simkaart extra besteld en jij de mini-versie (of knipt), dan kan het.
Dat ís de simpelste oplossing.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mmm dat is best wel gaar dan. Ik zal toch maar eens moeten gaan googlen voor een oplossing.
Tja, het was eigenlijk een soort van tvpquote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In het kader van;
[ afbeelding ]
Nee, in de iPhone 4 gaat een microsimkaart. Je moeder krijgt die microsim, die in jou 3G(S) gaat, jij moet een microsim aanvragen voor de iPhone 4. Loop even langs de T-Mobile winkel, mijn simkaart werd gratis omgeruild voor een microsimkaart.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mmm dat is best wel gaar dan. Ik zal toch maar eens moeten gaan googlen voor een oplossing.
Niet overal. Ik heb regelmatig voor lul gestaan met m'n "hollandse kaart"quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mwah, je kunt toch gewoon pinnen in België toch?
Mijn grootste ergernis inderdaad. Strontvervelendquote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan een microsim ook in een 3GS dan? Past ie wel in het houdertje?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, in de iPhone 4 gaat een microsimkaart. Je moeder krijgt die microsim, die in jou 3G(S) gaat, jij moet een microsim aanvragen voor de iPhone 4. Loop even langs de T-Mobile winkel, mijn simkaart werd gratis omgeruild voor een microsimkaart.
Met een plakbandje wel. Anders kun je voor een euro een adapter bestellen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41355quote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kan een microsim ook in een 3GS dan? Past ie wel in het houdertje?
Neen, maar een microsim wordt als het ware als normale simkaart geleverd. Doe het nou maar gewoon, dan zie je wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kan een microsim ook in een 3GS dan? Past ie wel in het houdertje?
Bespeur ik hier sarcasme? Ik vind het echt vervelend hoor!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
On-fucking-begrijpelijk, die verbetering.
Oke thanks binnenkort even bestellen danquote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neen, maar een microsim wordt als het ware als normale simkaart geleverd. Doe het nou maar gewoon, dan zie je wat ik bedoel.
Nee, ik snap gewoon echt niet waarom hij er THE van blijft maken. Volgens mij neemt hij veelgebruikte woorden en verbeteringen gewoon op in z'n woordenboek, maar THE blijft THE. Ik weet niet of het een gevoelsmatig iets is, maar ik heb ook het idee dat m'n 3G beter op mijn typen ingespeeld was dan m'n 4 nu nog is.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bespeur ik hier sarcasme? Ik vind het echt vervelend hoor!
Waarschijnlijk omdat HDR drie keer zeer kort achter elkaar een foto moet maken en drie keer snel achter elkaar flitsen niet gaat.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm....als HDR aan staat, kun je de flitser niet gebruiken.....
Taalcorrectie zuigt.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan taalcorrectie ook uitzetten, persoonlijk vind ik het nog steeds kut werken op de iPhone..
Eigenlijk maak je normaal bij HDR-fotografie nooit gebruik van flits. Het verneukt gewoon je foto's, er zitten altijd afwijkingen in de belichting dan en als je dat ook nog combineert met de Auto Bracketing feature, dan klopt er geen snars meer van, dus het is goed dat je niet kan flitsen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat HDR drie keer zeer kort achter elkaar een foto moet maken en drie keer snel achter elkaar flitsen niet gaat.
Merk je het verschil echt?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Adelante het volgende:
Mijn oude 3G is blij met 4.1, eindelijk weer wat snelheid
Zou het dan aan de hardware kunnen liggen? Ik heb nergens last van. Had ik ook in 4.0 niet...quote:Op woensdag 8 september 2010 23:32 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik druk tijdens het bellen nog steeds met mn wang de muteknop in. Het is dus nog niet gefixt, echt schijtvervelend.
Ik wacht nog even de reacties andere mensen af, anders er ff mee terug naar de winkel.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zou het dan aan de hardware kunnen liggen? Ik heb nergens last van. Had ik ook in 4.0 niet...
Fieldrunners en Enigmo verschenen nog in m'n updatelijstje maar van de update van Fieldrunners heb ik al spijt. Het laat de game crashen bij het openingsscherm op m'n iPod Touch en op de iPhone 4 presteert ie ook kut...quote:Op donderdag 9 september 2010 02:58 schreef Remzibi het volgende:
Soepele update, iemand al wat game center spellen ontdekt? tot nu toe alleen flight control kunnen vinden..
Ik zou ermee naar de winkel gaan. Die komt door een overgevoelige proximity sensor. Is een bekend probleem, dus je krijgt gewoon een nieuwe iPhone.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:58 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de reacties andere mensen af, anders er ff mee terug naar de winkel.
Vreemd, mijn Franse iPhone werkte met zowel mijn belgische prepaid als mijn vodafone kaartje.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, heb nog een berg Belgische Franks liggen.
Maar ik hoef geen problemen te verwachten met activeren? Een collega heeft een iPhone 4 uit de UK en die had in eerste instantie een simkaart uit de UK nodig.
Apple had toch aangegeven dat ze weten dat er een probleem mee is maar dat het pas tijdens de volgende software update opgelost zou zijn? Ik heb er zelf ook last van.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zou ermee naar de winkel gaan. Die komt door een overgevoelige proximity sensor. Is een bekend probleem, dus je krijgt gewoon een nieuwe iPhone.
Helemaal mee eens, gaat echt weer een stuk rapperquote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Adelante het volgende:
Mijn oude 3G is blij met 4.1, eindelijk weer wat snelheid
Ja. Eerder bevroor hij op willekeurige momenten gedurende een seconde of tien, dat is nu weg.quote:
Nee natuurlijk niet. Die kun je alleen syncen als je appsync geïnstalleerd hebt, waarvoor je cydia, en dus jailbreak, nodig hebt. Als je met illegale Apps bezig bent, gaat Apple je daarin niet faciliteren door cydia er bij de update op te laten staan.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:20 schreef AskBrad het volgende:
Draai nu 4.0.1 met JB. als ik wil updaten naar 4.1, dan raak ik toch al m'n apps kwijt?
Backup maken is mogelijk(kan dat trouwens gewoon via itunes?), maar hou ik dan wel m'n apps die ik via installous heb?
Sorry voor mijn domheidquote:Op donderdag 9 september 2010 09:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Die kun je alleen syncen als je appsync geïnstalleerd hebt, waarvoor je cydia, en dus jailbreak, nodig hebt. Als je met illegale Apps bezig bent, gaat Apple je daarin niet faciliteren door cydia er bij de update op te laten staan.
Nee, als je appsync installeert in Cydia, herkent iTunes je apps als 'gekochte' apps, en kun je alle geïnstalleerde apps kopiëren.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:56 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Sorry voor mijn domheid. Appsync kan ik gewoon via Cydia downloaden en de rest wijst zich vanzelf?
Laat maar, google hielp me al. ik begrijp dus dat ik al m'n apps opnieuw moet downloaden(want ik heb al die download files weg gedaan) en naar m'n pc moet zetten met appsync.![]()
Instellingen > Algemeen > Toetsenbord en Autocorrectie uitzetten, was voor mij iig heel onhandig.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn iPhone zet als ik "Ja" typ het automatisch op in "Na". Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen? Ik word er een beetje gek van.
Ik vind de correctie vaak wel fijn. Die correctie moet alleen wat beter!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Instellingen > Algemeen > Toetsenbord en Autocorrectie uitzetten, was voor mij iig heel onhandig.
Ja begrijpelijk maar ben er achter gekomen dat ik sneller typ zonderquote:Op donderdag 9 september 2010 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind de correctie vaak wel fijn. Die correctie moet alleen wat beter!
Dit is de normaalste zaak van de wereld als er een pincode op je simkaart zit hoor. Stel je voor dat je je iPhone kwijt raakt. Wil je dan dat mensen gewoon kunnen bellen en smsen op jouw kosten, of dat ze je pincode niet kunnen raden en een waardeloze telefoon hebben?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:54 schreef Jappe90 het volgende:
Zo moet ik ook elke keer als ik mijn toestel aan en uit zet, de pincode van mijn simkaart invoeren, omdat er elke keer "simlock" staat.
Ja, bij Mobistar en Phonehouse is de policy dat ze niet aan Nederlanders verkopen. Belgen hebben daar voorrang. Of je moet naar Zuid-Belgie rijden, wellicht dat ze het daar wel doen, omdat daar minder Nederlanders komen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort naar Belgie om daar de iPhone 4 te halen. Nog belangrijke dingen die ik niet moet vergeten als ik daar m'n toestel aanschaf?
Dit kan je uitzetten in Instellingen > Telefoon > Simpincode.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:54 schreef Jappe90 het volgende:
Zo moet ik ook elke keer als ik mijn toestel aan en uit zet, de pincode van mijn simkaart invoeren, omdat er elke keer "simlock" staat.
Ja natuurlijk, aangezien je abonnement nog niet is ingegaan......quote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Proz het volgende:
Yeah heb nu ook een iphone!
Ik zit alleen met een dingetje, mijn abonnement gaat pas 30 september in, is het dan normaal dat hij elke keer dat ik hem aan doet zegt "wachten op activering" en daarna niks kan vinden?
Hij geeft linksbovenin ook Geen service aan
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Proz het volgende:
Ik zit alleen met een dingetje, mijn abonnement gaat pas 30 september in, is het dan normaal dat hij elke keer dat ik hem aan doet zegt "wachten op activering" en daarna niks kan vinden?
En dan maar zeggen dat de iPhone niet echt kan multitaskenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh. Het nabijheidsprobleem is minder, maar nog niet opgelost. Ik heb zojuist een sms verzonden tijdens het bellen.
ff in het licht houden, bij de geluidsuitgang voor als je belt zit een zwart dingo nder het glas.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zit die sensor eigenlijk ergens? Ik zie een front cam, speaker bovenin en 2 microfoon/speakers onderin. Maar die proximitysensor kan ik niet met het blote oog zien?
Bellen of ze er 1 op voorraad hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sorry ik moest hardop lachen!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Proz het volgende:
quote:Je kunt er niets anders mee dan kijken hoe goed je gsm-ontvangst is. De weergave is nauwkeuriger dan het kijken naar aantal signaalstreepjes. Je activeert Field Test Mode door het volgende in je telefoonapplicatie in te voeren: *3001#12345#*
Even langs de PhoneHouse rijden en er één ophalen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Vervoersbedrijf van T-Mobile.Heb ik zo pas geleden mijn smsje gekregen dat hij er is, moet ik nog dik 2 weken wachten omdat ze dan pas op een dag dat ik kan kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |