Ja, bij Mobistar en Phonehouse is de policy dat ze niet aan Nederlanders verkopen. Belgen hebben daar voorrang. Of je moet naar Zuid-Belgie rijden, wellicht dat ze het daar wel doen, omdat daar minder Nederlanders komen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort naar Belgie om daar de iPhone 4 te halen. Nog belangrijke dingen die ik niet moet vergeten als ik daar m'n toestel aanschaf?
Dit kan je uitzetten in Instellingen > Telefoon > Simpincode.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:54 schreef Jappe90 het volgende:
Zo moet ik ook elke keer als ik mijn toestel aan en uit zet, de pincode van mijn simkaart invoeren, omdat er elke keer "simlock" staat.
Ja natuurlijk, aangezien je abonnement nog niet is ingegaan......quote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Proz het volgende:
Yeah heb nu ook een iphone!
Ik zit alleen met een dingetje, mijn abonnement gaat pas 30 september in, is het dan normaal dat hij elke keer dat ik hem aan doet zegt "wachten op activering" en daarna niks kan vinden?
Hij geeft linksbovenin ook Geen service aan
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Proz het volgende:
Ik zit alleen met een dingetje, mijn abonnement gaat pas 30 september in, is het dan normaal dat hij elke keer dat ik hem aan doet zegt "wachten op activering" en daarna niks kan vinden?
En dan maar zeggen dat de iPhone niet echt kan multitaskenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh. Het nabijheidsprobleem is minder, maar nog niet opgelost. Ik heb zojuist een sms verzonden tijdens het bellen.
ff in het licht houden, bij de geluidsuitgang voor als je belt zit een zwart dingo nder het glas.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar zit die sensor eigenlijk ergens? Ik zie een front cam, speaker bovenin en 2 microfoon/speakers onderin. Maar die proximitysensor kan ik niet met het blote oog zien?
Bellen of ze er 1 op voorraad hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort naar Belgie om daar de iPhone 4 te halen. Nog belangrijke dingen die ik niet moet vergeten als ik daar m'n toestel aanschaf?
Sorry ik moest hardop lachen!quote:Op donderdag 9 september 2010 17:04 schreef Proz het volgende:
quote:Je kunt er niets anders mee dan kijken hoe goed je gsm-ontvangst is. De weergave is nauwkeuriger dan het kijken naar aantal signaalstreepjes. Je activeert Field Test Mode door het volgende in je telefoonapplicatie in te voeren: *3001#12345#*
Even langs de PhoneHouse rijden en er één ophalen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Vervoersbedrijf van T-Mobile.Heb ik zo pas geleden mijn smsje gekregen dat hij er is, moet ik nog dik 2 weken wachten omdat ze dan pas op een dag dat ik kan kunnen.
Jep, en de eerste kwaliteitsapp is al opgedoken: http://itunes.apple.com/nl/app/phillygeekcentral/id357413307?mt=8quote:Op vrijdag 10 september 2010 03:02 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Was dit al bekend hier?
Apple komt terug van Flash-verbod
De titel is wat misleidend, Flash komt niet terug op een iOS apparaat, enkel zal men nu die 3rd party tools mogen gebruiken om flashapplicaties te converteren naar iOS applicaties, wat ruwweg gewoon porten van Apps betekend, zonder optimalisatie. Resulteert dus in slechte ondermaats presterende applicaties, wat ook weer negatieve gevolgen heeft voor je accuduur.quote:Op vrijdag 10 september 2010 03:02 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Was dit al bekend hier?
Apple komt terug van Flash-verbod
Geen voorraad, heb de mijne vquote:Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Bellen of ze er 1 op voorraad hebben
Wacht even, welke Firmware heb je er nou op? 4.1.2?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef AskBrad het volgende:
Gisteren m'n Iphone 4.01 met JB (wel appsync geinstalleerd) geupdate naar 4.1. Nu staan m'n JB apps er nog wel op maar kan ze niet meer opstarten.
Is er een mogelijkheid om dit nog weer te fixen?
Sorry, 4.1quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wacht even, welke Firmware heb je er nou op? 4.1.2?
je kunt al gewoon Frash (lees Flash) downloaden op je iPhone... en je kunt gewoon flash applicaties online draaien....quote:Op vrijdag 10 september 2010 03:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De titel is wat misleidend, Flash komt niet terug op een iOS apparaat, enkel zal men nu die 3rd party tools mogen gebruiken om flashapplicaties te converteren naar iOS applicaties, wat ruwweg gewoon porten van Apps betekend, zonder optimalisatie. Resulteert dus in slechte ondermaats presterende applicaties, wat ook weer negatieve gevolgen heeft voor je accuduur.
nope....quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Crashen al de normale apps ook?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef AskBrad het volgende:
Gisteren m'n Iphone 4.01 met JB (wel appsync geinstalleerd) geupdate naar 4.1. Nu staan m'n JB apps er nog wel op maar kan ze niet meer opstarten.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef AskBrad het volgende:
Ja, dat weet ik nu ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
![]()
Wat had ik je nou gezegd? NIET updaten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |