Wie zegt er dat ik niets koop? Ga eens gewoon inhoudelijk in op mijn vraag en loop niet de ongelovelijke stoere gozer uit te hangen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:17 schreef Skv het volgende:
Betaal dan voor je zooi en hou op met janken als je gratis prut niet goed werkt.
ok thanks,quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, je zult het gewoon moeten kopen. Net als de rest. Dat krijg je als je met illegaal gedoe bezig bent en niet wilt luisteren.
Overigens zit een jailbreak voor 4.1 er wel aan te komen, maar je zult toch even zonder moeten
Je hebt het over Installous. Iedereen hier weet wat Installous betekent, en ik denk niet dat jij een van de weinigen bent die Installous gebruikt zoals ik het gebruik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:22 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik niets koop? Ga eens gewoon inhoudelijk in op mijn vraag en loop niet de ongelovelijke stoere gozer uit te hangen.
Mail Apple support als je gekochte apps niet meer werken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:22 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ik niets koop? Ga eens gewoon inhoudelijk in op mijn vraag en loop niet de ongelovelijke stoere gozer uit te hangen.
als je gewoon leest kneus, zie je dat mijn gewone apps nog doen. ik had alleen de vraag: of ik het kon oplossen. een simpele Nee, was genoeg geweest.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zou ik in willen gaan op je vraag? Je verneukt het zelf. Al je gekochte spul zou nog gewoon moeten werken,
Inderdaad. Daadwerkelijk inhoudelijke vragen over het gebruik van de iPhone horen niet thuis in een iPhone-topic. Dit topic is alleen bedoeld voor talloze "ik heb mijn iPhone nu ook!"- en "hoe lang duurde de levering bij jou?"-reacties. Als mensen dat nou eens door zouden krijgen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Gewoon even algemeen ga alvorens hier te vragen even googelen of kijk op iphoneclub.nl voor antwoorden.
Wordt knotsgek om steeds dezelfde vraag voorbij zien te komen.
Onzin. Het loopt hier nu vol met dom volk die geen reet begrijpt van die hele telefoon en dus maar stomme vragen gaat spammen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Inderdaad. Daadwerkelijk inhoudelijke vragen over het gebruik van de iPhone horen niet thuis in een iPhone-topic. Dit topic is alleen bedoeld voor talloze "ik heb mijn iPhone nu ook!"- en "hoe lang duurde de levering bij jou?"-reacties. Als mensen dat nou eens door zouden krijgen.
Sure, er zitten soms domme vragen bij. Maar om dan meteen zo elitair te gaan doen..quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Onzin. Het loopt hier nu vol met dom volk die geen reet begrijpt van die hele telefoon en dus maar stomme vragen gaat spammen.
Ik had er misschien bij moeten posten zonder JB. Maar goed, ik moet eerlijk zeggen dat ik zonder Flash prima vooruit kan op de iPhone.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je kunt al gewoon Frash (lees Flash) downloaden op je iPhone... en je kunt gewoon flash applicaties online draaien....
Nou ja, je mag zelf ook wel even toegeven dat het een niet al te snuggere actie van je was.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Want SKV weet alles, hij is namelijkde alwetende Iphone GOD.
Echt waar ......
quote:
Jij moet niet zeiken. Het is je meerdere keren verteld dat je NIET moet updaten omdat je dan je jailbreak kwijt bent. Als je dan toch update en vervolgens gaat vragen of je alsnog kunt jailbreaken, is dit gewoon een domme vraag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Want SKV weet alles, hij is namelijkde alwetende Iphone GOD.
Echt waar ......
Nee, mijn vraag was niet, of ik alsnog kan Jailbreaken. dat er (nog) geen jb is voor 4.1, weet ik ook wel. En ik was me er ook heel goed van bewust dat ik die zou verliezen, het ging me daar dan ook niet om. Ik had alleen verwacht dat die apps (dmv van appsync) zouden blijven werken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij moet niet zeiken. Het is je meerdere keren verteld dat je NIET moet updaten omdat je dan je jailbreak kwijt bent. Als je dan toch update en vervolgens gaat vragen of je alsnog kunt jailbreaken, is dit gewoon een domme vraag.
restoren met je shsh naar 4.0 en jailbreaken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Nee, mijn vraag was niet, of ik alsnog kan Jailbreaken. dat er (nog) geen jb is voor 4.1, weet ik ook wel. En ik was me er ook heel goed van bewust dat ik die zou verliezen, het ging me daar dan ook niet om. Ik had alleen verwacht dat die apps (dmv van appsync) zouden blijven werken.
Vraag was (wellicht wat slecht geformuleerd okee) dan ook of ik weer terug kon naar 4.01 door een of andere Itunes backup of restore ofzo.
- edit: zie reden hierboven.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn 3G had enorm veel moeite met iOS4, is het nu met 4.1 beter geworden voor de 3G?
Als je nou even terug leest zijn er mensen die hun 3G inderdaad beter vinden werken sinds de update.quote:
Ik denk niet dat hij weet wat shsh isquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:05 schreef Skv het volgende:
[..]
restoren met je shsh naar 4.0 en jailbreaken.
Toch wel.... Ga het vanavond proberen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij weet wat shsh is
Ziet er goed uit! Alleen jammer dat de fit niet helemaal netjes is. Dat werd in de review ook vermeld, maar die gast had hem er ook wel belachelijk scheef opgeplakt. Die uitsnede van de camera is wel een stuk ruimer dan ik verwacht had.. Hoe is de dikte? Is dat een beetje vergelijkbaar met een Invisible Shield, of aanzienlijk dikker?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die nog een kleine fotoimpressie wilde van de SGP Deep Black Leather Skinguard. (Ja ik weet dat iPhoneclub een review gedaan heeft)
Verpakking:
[ afbeelding ]
Inhoud:
[ afbeelding ]
Resultaat zonder bumper:
[ afbeelding ]
Resultaat met bumper #1:
[ afbeelding ]
Resultaat met bumper #2:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet zit de achterkant eigenlijk overal wel prima behalve een de onderkant, daar sluit hij dus niet naadloos op aan, dat was ook bij degene die de review had gedaan op iPhoneclub.nl. Het Apple-logo op de achterkant was mijn focuspunt om vandaaruit de skin goed erop te plakken, maar na 3x proberen had ik ook zoiets van dat extra stukje kan ik er niet bij toveren. Terwijl de voorkant wel gewoon prima is. Verder vind ik het wel een mooie skin voor op de achterkant, maar het is helaas niet perfect fit. Ik zal de fabrikant er nog wel even over mailen, ik vind ¤20 euro nog wel veel voor een skin die niet helemaal past.
Overigens is het ook zo dat ik erachter kom dat ik nu telkens met m'n wijsvinger in dat gat van dat Apple-logo zit bij wijze van grip ofzo.Dan zie je dus elke keer een besmeurd Apple-logo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |