Herkenbaar!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat ik nog écht mis is een lijst waar hij de woorden opslaat die hij automatisch verbetert. Ik heb mijn iPhone nu bijna een jaar en hij verbetert nog steeds elke keer 'the' als 'THE'. Zelfs als ik de 'typ-taal' verander..
Geld.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort naar Belgie om daar de iPhone 4 te halen. Nog belangrijke dingen die ik niet moet vergeten als ik daar m'n toestel aanschaf?
Mwah, je kunt toch gewoon pinnen in België toch?quote:
Ja, maar ik vind het nu juist lekker dat hij muziek langsgaat die ik niet ken.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef n8n het volgende:
[..]
MoodAgent doet hetzelfde met de muziek die reeds op je iApparaat aanwezig is
On-fucking-begrijpelijk, die verbeteringquote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat ik nog écht mis is een lijst waar hij de woorden opslaat die hij automatisch verbetert. Ik heb mijn iPhone nu bijna een jaar en hij verbetert nog steeds elke keer 'the' als 'THE'. Zelfs als ik de 'typ-taal' verander..
Dat komt goed uit, heb nog een berg Belgische Franks liggen.quote:
Mmm dat is best wel gaar dan. Ik zal toch maar eens moeten gaan googlen voor een oplossing.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef n8n het volgende:
[..]
Als je mams een 'grote' simkaart extra besteld en jij de mini-versie (of knipt), dan kan het.
Dat ís de simpelste oplossing.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mmm dat is best wel gaar dan. Ik zal toch maar eens moeten gaan googlen voor een oplossing.
Tja, het was eigenlijk een soort van tvpquote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In het kader van;
[ afbeelding ]
Nee, in de iPhone 4 gaat een microsimkaart. Je moeder krijgt die microsim, die in jou 3G(S) gaat, jij moet een microsim aanvragen voor de iPhone 4. Loop even langs de T-Mobile winkel, mijn simkaart werd gratis omgeruild voor een microsimkaart.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mmm dat is best wel gaar dan. Ik zal toch maar eens moeten gaan googlen voor een oplossing.
Niet overal. Ik heb regelmatig voor lul gestaan met m'n "hollandse kaart"quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mwah, je kunt toch gewoon pinnen in België toch?
Mijn grootste ergernis inderdaad. Strontvervelendquote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan een microsim ook in een 3GS dan? Past ie wel in het houdertje?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, in de iPhone 4 gaat een microsimkaart. Je moeder krijgt die microsim, die in jou 3G(S) gaat, jij moet een microsim aanvragen voor de iPhone 4. Loop even langs de T-Mobile winkel, mijn simkaart werd gratis omgeruild voor een microsimkaart.
Met een plakbandje wel. Anders kun je voor een euro een adapter bestellen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41355quote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kan een microsim ook in een 3GS dan? Past ie wel in het houdertje?
Neen, maar een microsim wordt als het ware als normale simkaart geleverd. Doe het nou maar gewoon, dan zie je wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kan een microsim ook in een 3GS dan? Past ie wel in het houdertje?
Bespeur ik hier sarcasme? Ik vind het echt vervelend hoor!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
On-fucking-begrijpelijk, die verbetering.
Oke thanks binnenkort even bestellen danquote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neen, maar een microsim wordt als het ware als normale simkaart geleverd. Doe het nou maar gewoon, dan zie je wat ik bedoel.
Nee, ik snap gewoon echt niet waarom hij er THE van blijft maken. Volgens mij neemt hij veelgebruikte woorden en verbeteringen gewoon op in z'n woordenboek, maar THE blijft THE. Ik weet niet of het een gevoelsmatig iets is, maar ik heb ook het idee dat m'n 3G beter op mijn typen ingespeeld was dan m'n 4 nu nog is.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bespeur ik hier sarcasme? Ik vind het echt vervelend hoor!
Waarschijnlijk omdat HDR drie keer zeer kort achter elkaar een foto moet maken en drie keer snel achter elkaar flitsen niet gaat.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm....als HDR aan staat, kun je de flitser niet gebruiken.....
Taalcorrectie zuigt.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan taalcorrectie ook uitzetten, persoonlijk vind ik het nog steeds kut werken op de iPhone..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |