Eigenlijk maak je normaal bij HDR-fotografie nooit gebruik van flits. Het verneukt gewoon je foto's, er zitten altijd afwijkingen in de belichting dan en als je dat ook nog combineert met de Auto Bracketing feature, dan klopt er geen snars meer van, dus het is goed dat je niet kan flitsen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat HDR drie keer zeer kort achter elkaar een foto moet maken en drie keer snel achter elkaar flitsen niet gaat.
Merk je het verschil echt?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Adelante het volgende:
Mijn oude 3G is blij met 4.1, eindelijk weer wat snelheid
Zou het dan aan de hardware kunnen liggen? Ik heb nergens last van. Had ik ook in 4.0 niet...quote:Op woensdag 8 september 2010 23:32 schreef Bafrokapper het volgende:
Ik druk tijdens het bellen nog steeds met mn wang de muteknop in. Het is dus nog niet gefixt, echt schijtvervelend.
Ik wacht nog even de reacties andere mensen af, anders er ff mee terug naar de winkel.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zou het dan aan de hardware kunnen liggen? Ik heb nergens last van. Had ik ook in 4.0 niet...
Fieldrunners en Enigmo verschenen nog in m'n updatelijstje maar van de update van Fieldrunners heb ik al spijt. Het laat de game crashen bij het openingsscherm op m'n iPod Touch en op de iPhone 4 presteert ie ook kut...quote:Op donderdag 9 september 2010 02:58 schreef Remzibi het volgende:
Soepele update, iemand al wat game center spellen ontdekt? tot nu toe alleen flight control kunnen vinden..
Ik zou ermee naar de winkel gaan. Die komt door een overgevoelige proximity sensor. Is een bekend probleem, dus je krijgt gewoon een nieuwe iPhone.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:58 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Ik wacht nog even de reacties andere mensen af, anders er ff mee terug naar de winkel.
Vreemd, mijn Franse iPhone werkte met zowel mijn belgische prepaid als mijn vodafone kaartje.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, heb nog een berg Belgische Franks liggen.
Maar ik hoef geen problemen te verwachten met activeren? Een collega heeft een iPhone 4 uit de UK en die had in eerste instantie een simkaart uit de UK nodig.
Apple had toch aangegeven dat ze weten dat er een probleem mee is maar dat het pas tijdens de volgende software update opgelost zou zijn? Ik heb er zelf ook last van.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zou ermee naar de winkel gaan. Die komt door een overgevoelige proximity sensor. Is een bekend probleem, dus je krijgt gewoon een nieuwe iPhone.
Helemaal mee eens, gaat echt weer een stuk rapperquote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Adelante het volgende:
Mijn oude 3G is blij met 4.1, eindelijk weer wat snelheid
Ja. Eerder bevroor hij op willekeurige momenten gedurende een seconde of tien, dat is nu weg.quote:
Nee natuurlijk niet. Die kun je alleen syncen als je appsync geïnstalleerd hebt, waarvoor je cydia, en dus jailbreak, nodig hebt. Als je met illegale Apps bezig bent, gaat Apple je daarin niet faciliteren door cydia er bij de update op te laten staan.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:20 schreef AskBrad het volgende:
Draai nu 4.0.1 met JB. als ik wil updaten naar 4.1, dan raak ik toch al m'n apps kwijt?
Backup maken is mogelijk(kan dat trouwens gewoon via itunes?), maar hou ik dan wel m'n apps die ik via installous heb?
Sorry voor mijn domheidquote:Op donderdag 9 september 2010 09:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Die kun je alleen syncen als je appsync geïnstalleerd hebt, waarvoor je cydia, en dus jailbreak, nodig hebt. Als je met illegale Apps bezig bent, gaat Apple je daarin niet faciliteren door cydia er bij de update op te laten staan.
Nee, als je appsync installeert in Cydia, herkent iTunes je apps als 'gekochte' apps, en kun je alle geïnstalleerde apps kopiëren.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:56 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Sorry voor mijn domheid. Appsync kan ik gewoon via Cydia downloaden en de rest wijst zich vanzelf?
Laat maar, google hielp me al. ik begrijp dus dat ik al m'n apps opnieuw moet downloaden(want ik heb al die download files weg gedaan) en naar m'n pc moet zetten met appsync.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |