Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat iemand er zoiets opplakt. Iedereen probeert de iphone maar in te pakken terwijl de iphone van zichzelf al heel sterk is. 2 jaar iphone 3g gehad zonder enige bescherming en er zit nog geen enkele kras op. Ligt er dus gewoon helemaal aan hoe de persoon er mee omgaat en niet aan de breekbaarheid van de iphone zelf.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die nog een kleine fotoimpressie wilde van de SGP Deep Black Leather Skinguard. (Ja ik weet dat iPhoneclub een review gedaan heeft)
Het ging me niet eens om de breekbaarheid, glas is sowieso breekbaar, ik vond het op de plaatjes er wel mooi uit zien en het is toch weer net iets anders dan waar de rest mee rondloopt. Nu zie je alleen maar iPhone 4's met zwarte bumpers rondgaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat iemand er zoiets opplakt. Iedereen probeert de iphone maar in te pakken terwijl de iphone van zichzelf al heel sterk is. 2 jaar iphone 3g gehad zonder enige bescherming en er zit nog geen enkele kras op. Ligt er dus gewoon helemaal aan hoe de persoon er mee omgaat en niet aan de breekbaarheid van de iphone zelf.
Geen enkele kras? Ook niet op de achterkant? Zonder enige bescherming vind ik dat moeilijk te geloven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat iemand er zoiets opplakt. Iedereen probeert de iphone maar in te pakken terwijl de iphone van zichzelf al heel sterk is. 2 jaar iphone 3g gehad zonder enige bescherming en er zit nog geen enkele kras op. Ligt er dus gewoon helemaal aan hoe de persoon er mee omgaat en niet aan de breekbaarheid van de iphone zelf.
Dan snap ik het gedoe met hoesjes al helemaal niet, ik heb 1 zichtbaar krasje op m'n 3GS en dat is op de chromen randquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Het moet wel gezegd worden dat de 4 echt aanzienlijk krasbestendiger is dan de 3G(s).
Knap. Ik had in week 2 dat ik m'n 3G ha al tig kraakte in het Apple logo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Dan snap ik het gedoe met hoesjes al helemaal niet, ik heb 1 zichtbaar krasje op m'n 3GS en dat is op de chromen rand
Ja of is het GPRS?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat is 3G geloof ik. Dat bolletje had ik gisteren ook de hele dag toen hij liep te klooien.
Klopt, bolletje is GPRSquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja of is het GPRS?Omdat ik op alle screenshots gewoon '3G' zie staan
Airlplane knop?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar ik merk wel dat ie Wifi als prio heeft, GPRS data is echt binnen 1 sec. weg zodra ik em uit Lock Screen mode haal. Wat op zich ook een goed punt is natuurlijk, maar ik twijfelde nog even omdat ik dus niet wist wat dat bolletje was..
Overigens merk ik wel meteen 1 nadeel van die bumper, ik kan niet normaal bij m'n Airplane-mode knop komen, tenzij ik weer lange nagels ga groeien..
jep. airplane mode zet je aan in preferencesquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:04 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Airlplane knop?
IS dat niet de "Stil" mode?
Je telefoongesprekken ga niet over wifi hoor. GPRS blijft aan. WiFi wordt automatisch uitgeschakeld na 15 seconden in stand-by. Als je je scherm dan weer aan doet verbind hij weer. Je bent dus nog steeds verbonden met GSM.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar ik merk wel dat ie Wifi als prio heeft, GPRS data is echt binnen 1 sec. weg zodra ik em uit Lock Screen mode haal. Wat op zich ook een goed punt is natuurlijk, maar ik twijfelde nog even omdat ik dus niet wist wat dat bolletje was..
Overigens merk ik wel meteen 1 nadeel van die bumper, ik kan niet normaal bij m'n Airplane-mode knop komen, tenzij ik weer lange nagels ga groeien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |