abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86275097
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die nog een kleine fotoimpressie wilde van de SGP Deep Black Leather Skinguard. (Ja ik weet dat iPhoneclub een review gedaan heeft)

Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat iemand er zoiets opplakt. Iedereen probeert de iphone maar in te pakken terwijl de iphone van zichzelf al heel sterk is. 2 jaar iphone 3g gehad zonder enige bescherming en er zit nog geen enkele kras op. Ligt er dus gewoon helemaal aan hoe de persoon er mee omgaat en niet aan de breekbaarheid van de iphone zelf.
Dit keer zonder signature
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:17:03 #152
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_86275420
Waarom is dat hoerige itunes zo traag! :(
  Redactie Games vrijdag 10 september 2010 @ 13:22:43 #153
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86275670
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:06 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat iemand er zoiets opplakt. Iedereen probeert de iphone maar in te pakken terwijl de iphone van zichzelf al heel sterk is. 2 jaar iphone 3g gehad zonder enige bescherming en er zit nog geen enkele kras op. Ligt er dus gewoon helemaal aan hoe de persoon er mee omgaat en niet aan de breekbaarheid van de iphone zelf.
Het ging me niet eens om de breekbaarheid, glas is sowieso breekbaar, ik vond het op de plaatjes er wel mooi uit zien en het is toch weer net iets anders dan waar de rest mee rondloopt. Nu zie je alleen maar iPhone 4's met zwarte bumpers rondgaan.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_86276643
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:06 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Geen enkele kras? Ook niet op de achterkant? Zonder enige bescherming vind ik dat moeilijk te geloven.

En waarom is het jammer als mensen hun iPhone netjes proberen te houden? Ik ben ook geen fan van sillicone hoesjes waardoor het mooie uiterlijk verloren gaat, maar een Invisible Shield oid is geen overbodige luxe. Je ziet er werkelijk niets van en beschermt je iPhone toch net even iets beter.

Wat het hoesje van hierboven betreft zie ik ook wel een meerwaarde, omdat het er mooi uitziet, en je dan niet hetzelfde hebt als iedereen.
pi_86277640
Het moet wel gezegd worden dat de 4 echt aanzienlijk krasbestendiger is dan de 3G(s).
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:17:51 #156
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86277705
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Het moet wel gezegd worden dat de 4 echt aanzienlijk krasbestendiger is dan de 3G(s).
Dan snap ik het gedoe met hoesjes al helemaal niet, ik heb 1 zichtbaar krasje op m'n 3GS en dat is op de chromen rand
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_86277923
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef n8n het volgende:

[..]

Dan snap ik het gedoe met hoesjes al helemaal niet, ik heb 1 zichtbaar krasje op m'n 3GS en dat is op de chromen rand
Knap. Ik had in week 2 dat ik m'n 3G ha al tig kraakte in het Apple logo.
pi_86278434
Eerste post vanaf mijn iphone. God dat klinkt corny maar wel fijn toestel O+
graag verwijderen
pi_86278518
Het is een telefoon, een gebruiksvoorwerp, lekker boeiend als er wat krasjes in de achterkant komen :')
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_86278947
Ik heb al een deukje onderin de metalen rondom mijn iPhone 4.. :+
Maar voor de rest lijkt hij inderdaad wel krasbestendiger dan de 3G. Die was er bij mij na 2 jaar dan ook vrij slecht aan toe. Werkte overigens nog prima, maar hij zag er zeker niet netjes uit. Had ook flink wat krasjes op het onkrasbare scherm.
pi_86279057
Ik heb ook een klein krasje in het metaal, en boeie.

Ik vind een bumper lelijker dan een paar onopvallende krasjes.
pi_86279690
Tering als je een poos naar het scherm van die iphone 4 kijkt en dan terug op je imac ziet mer dat er toch best slecht uit zeg :')
graag verwijderen
pi_86280551
godverdegodver

Ik krijg mijn oude click and buy account maar niet werkend in de Itunes store. Als ik hem toe wil voegen zegt Itunes steeds; Uw CC wordt geweigerd etc. Terwijl ik gewoon mijn C&B-account aanvink..
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_86280691
Als ik op mobiel internet zit krijg ik ipv het wifi driehoekje zo'n blauw bolletje. Is dat 3G of doe ik iets fout? :@
graag verwijderen
pi_86280788
Dat is 3G geloof ik. Dat bolletje had ik gisteren ook de hele dag toen hij liep te klooien.
Tap tap tap
pi_86280859
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat is 3G geloof ik. Dat bolletje had ik gisteren ook de hele dag toen hij liep te klooien.
Ja of is het GPRS? :o Omdat ik op alle screenshots gewoon '3G' zie staan
graag verwijderen
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:46:46 #167
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86280904
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:45 schreef fyah het volgende:

[..]

Ja of is het GPRS? :o Omdat ik op alle screenshots gewoon '3G' zie staan
Klopt, bolletje is GPRS
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_86281545
bij 3g staat er gewoon 3g inderdaad. Als jij een bolletje hebt staan, woon je in een gebied waar 3g-coverage minimaal is of 3g staat uit bij de instellingen
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  Redactie Games vrijdag 10 september 2010 @ 16:22:09 #169
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86282256
Maar ik merk wel dat ie Wifi als prio heeft, GPRS data is echt binnen 1 sec. weg zodra ik em uit Lock Screen mode haal. Wat op zich ook een goed punt is natuurlijk, maar ik twijfelde nog even omdat ik dus niet wist wat dat bolletje was.. :')

Overigens merk ik wel meteen 1 nadeel van die bumper, ik kan niet normaal bij m'n Airplane-mode knop komen, tenzij ik weer lange nagels ga groeien.. :')
pi_86283180
Angry birds is zo verslavend.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86283594
Is er een manier om alle mail als gelezen te markeren? Ik heb weinig zin om er 150 om de beurt te gaan selecteren :')
graag verwijderen
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:04:55 #172
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_86283776
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar ik merk wel dat ie Wifi als prio heeft, GPRS data is echt binnen 1 sec. weg zodra ik em uit Lock Screen mode haal. Wat op zich ook een goed punt is natuurlijk, maar ik twijfelde nog even omdat ik dus niet wist wat dat bolletje was.. :')

Overigens merk ik wel meteen 1 nadeel van die bumper, ik kan niet normaal bij m'n Airplane-mode knop komen, tenzij ik weer lange nagels ga groeien.. :')
Airlplane knop?

IS dat niet de "Stil" mode?
Jonge, ik bin op de weaze
pi_86283804
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:04 schreef Stevennn het volgende:

[..]

Airlplane knop?

IS dat niet de "Stil" mode?
jep. airplane mode zet je aan in preferences :P
graag verwijderen
  Redactie Games vrijdag 10 september 2010 @ 17:11:22 #174
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86283981
Zo TapTrace Pro ook maar geïnstalleerd. Mooie app, heb ik tenminste nog een kleine kans om m'n iPhone terug te vinden, als ie gejat wordt..
pi_86285035
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:

Je telefoongesprekken ga niet over wifi hoor. GPRS blijft aan. WiFi wordt automatisch uitgeschakeld na 15 seconden in stand-by. Als je je scherm dan weer aan doet verbind hij weer. Je bent dus nog steeds verbonden met GSM.

Als je op 3G zit staat er "3G" in het blauw, en is het internet uiteraard bijna zo snel (of bij sommige mensen) sneller dan wifi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')