Ja of is het GPRS?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Dat is 3G geloof ik. Dat bolletje had ik gisteren ook de hele dag toen hij liep te klooien.
Klopt, bolletje is GPRSquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja of is het GPRS?Omdat ik op alle screenshots gewoon '3G' zie staan
Airlplane knop?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar ik merk wel dat ie Wifi als prio heeft, GPRS data is echt binnen 1 sec. weg zodra ik em uit Lock Screen mode haal. Wat op zich ook een goed punt is natuurlijk, maar ik twijfelde nog even omdat ik dus niet wist wat dat bolletje was..
Overigens merk ik wel meteen 1 nadeel van die bumper, ik kan niet normaal bij m'n Airplane-mode knop komen, tenzij ik weer lange nagels ga groeien..
jep. airplane mode zet je aan in preferencesquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:04 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Airlplane knop?
IS dat niet de "Stil" mode?
Je telefoongesprekken ga niet over wifi hoor. GPRS blijft aan. WiFi wordt automatisch uitgeschakeld na 15 seconden in stand-by. Als je je scherm dan weer aan doet verbind hij weer. Je bent dus nog steeds verbonden met GSM.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar ik merk wel dat ie Wifi als prio heeft, GPRS data is echt binnen 1 sec. weg zodra ik em uit Lock Screen mode haal. Wat op zich ook een goed punt is natuurlijk, maar ik twijfelde nog even omdat ik dus niet wist wat dat bolletje was..
Overigens merk ik wel meteen 1 nadeel van die bumper, ik kan niet normaal bij m'n Airplane-mode knop komen, tenzij ik weer lange nagels ga groeien..
Ik wil serieus wel een foto voor je maken, want tis toch echt zo. Er zitten natuurlijk wel een aantal kleine krasjes op (die je alleen ziet als je er een lamp opzet). De telefoon heeft ook helemaal niks te leiden gehad in de afgelopen 2 jaar. Ik heb echter wel 2 haarscheuren op mijn iphone 3G.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geen enkele kras? Ook niet op de achterkant? Zonder enige bescherming vind ik dat moeilijk te geloven.
Ik ook niet. Daarom zou ik er graag voor willen zorgen dat hij zo mooi blijft. Vandaar de bestskinsever eropquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik wil serieus wel een foto voor je maken, want tis toch echt zo. Er zitten natuurlijk wel een aantal kleine krasjes op (die je alleen ziet als je er een lamp opzet). De telefoon heeft ook helemaal niks te leiden gehad in de afgelopen 2 jaar. Ik heb echter wel 2 haarscheuren op mijn iphone 3G.
En zeg nu zelf.. de iphone4 is toch de geilste telefoon om te zien? Ik kan geen mooiere telefoon bedenken.
Ja, al gereboot. En ik heb er wel geprobeerd op de googlelen, maar dat leverde alleen wat algemene info op, wat niet werkte..quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Al je iPhone een keer harde reboot gegeven? Soms wil de simpelste dingen nog helpen.
Al gegoogeled?
Dat vraag ik me ook altijd af.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef fyah het volgende:
Waar staat dat plusje naast de prijs in de app store voor?
Werkt zowel op de iPad als de iPhonequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef fyah het volgende:
1 Ook al harde reboot gedaan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, al gereboot. En ik heb er wel geprobeerd op de googlelen, maar dat leverde alleen wat algemene info op, wat niet werkte..
Zie hem nergensquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij kun je dat gewoon in opties aanvinken welke icoontjes op de board wil. Daar staat ook Flightmodus bij.
1. Jupquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
1 Ook al harde reboot gedaan?
2 Verder dit al geprobeerd? Settings > Wi-Fi > [Netwerk Namam] > Vergeet dit Netwerk.
3 Of is je router gelocked met een MAC adres? Anders moet je die ook toevoegen?
4 Router geresetted? (Dus alle stekkers uittrekken, iphone Wifi uitschakelen en stekkers inschakelen, iphone starten + WIFI aanzetten
5 Wifi wachtwoord veranderden
* retorbrapi gooit computer uit raamquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef GeneraalUli het volgende:
Net als je dacht dat het niet erger kon...
http://www.engadget.com/2(...)-funeral-parade-for/
Die Thriller dans en Vader.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:46 schreef GeneraalUli het volgende:
Net als je dacht dat het niet erger kon...
http://www.engadget.com/2(...)-funeral-parade-for/
Dat betekend dat de app <20 mb is zodat je geen wifi nodig hebt om deze te installeren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef fyah het volgende:
Onzin.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:47 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Dat betekend dat de app <20 mb is zodat je geen wifi nodig hebt om deze te installeren.
Hihi.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:47 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Dat betekend dat de app <20 mb is zodat je geen wifi nodig hebt om deze te installeren.
En dat haal je allemaal uit een nietszeggende plusje?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:47 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |