Omdat ik zelf wil bepalen met welke telco ik belquote:Op maandag 13 september 2010 10:01 schreef Symn het volgende:
[..]
waarom heb je hem zonder abbo gekocht, als ik vragen mag?
ben je dan niet veel duurder uit als je prepaid belt?quote:Op maandag 13 september 2010 10:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ik zelf wil bepalen met welke telco ik bel. Was (en ben) tevreden over Vodafone
. En dus geen geneuzel met unlocken etc.
Hij kan toch ook een Vodafone abonnement hebben? Mijn man heeft ook een iPhone zonder simlock gekocht omdat hij ook geen zin had om over te stappen van Vodafone naar T-Mobile. Hij heeft een microsim bij Vodafone aangevraagd en gebruikt dus gewoon zijn oude abonnement.quote:Op maandag 13 september 2010 10:15 schreef Symn het volgende:
[..]
ben je dan niet veel duurder uit als je prepaid belt?
ok... ik ben een totale noob op het gebied van mobiele telefonie, sorry....quote:Op maandag 13 september 2010 10:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hij kan toch ook een Vodafone abonnement hebben? Mijn man heeft ook een iPhone zonder simlock gekocht omdat hij ook geen zin had om over te stappen van Vodafone naar T-Mobile. Hij heeft een microsim bij Vodafone aangevraagd en gebruikt dus gewoon zijn oude abonnement.
Is 640 euro uitgeven voor een iPhone dan wel zo'n goed idee? Voor 100 euro minder heb je de nieuwste 32GB iPod Touch én een HTC Wildfire, beiden nieuw uit de winkel en je hoeft er niet voor naar België te rijden. Voor iemand die toch weinig tot geen ervaring heeft met smarphones lijkt dit mij alleen maar voordelen hebben tov een iPhone 4 halen:quote:Op maandag 13 september 2010 10:20 schreef Symn het volgende:
ok... ik ben een totale noob op het gebied van mobiele telefonie, sorry....
mja.. maar ik wil 'm oa voor op reis. Het liefst heb ik gewoon alles in 1.quote:Op maandag 13 september 2010 10:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Is 640 euro uitgeven voor een iPhone dan wel zo'n goed idee? Voor 100 euro minder heb je de nieuwste 32GB iPod Touch én een HTC Wildfire, beiden nieuw uit de winkel en je hoeft er niet voor naar België te rijden. Voor iemand die toch weinig tot geen ervaring heeft met smarphones lijkt dit mij alleen maar voordelen hebben tov een iPhone 4 halen:
- Je hebt twee toestellen, waarvan je waarschijnlijk de iPod Touch het meest zal gebruiken voor multimedia gebruik, dus gaat je Wildfire iets langer mee
- Je kunt met de iPod Touch alles wat je met een iPhone 4 ook zou kunnen, minus het bellen, smsen en navigeren, maar dat kun je dan op de Wildfire doen.
- Je kunt ook Android uitproberen, wat een erg interessant smartphone OS is. En alles wat je daarop mist, kun je op de iPod Touch doen dan.
- Je hebt veel meer geheugen: een voor die 640 koop je een iPhone 4 met maar 16GB geheugen, wat heel snel te weinig wordt. Voor 300 euro heb je een iPod Touch met 32GB geheugen, en voor iets meer dan 200 euro heb je een Wildfire met uitbreidbaar geheugen.
Lijkt mij een veel betere deal, zeker als je nieuw bent en toch niet veel ervaring met smartphones hebt. En als je je iPod niet nodig hebt, kun je deze gewoon thuislaten en heb je met de Wildfire toch een capabele smartphone die klein is, maar wel een mooi design en een kwalitatief goede afwerking heeft.
Minder groot, de Appstore van Apple is de grootste en meest veelzijdige.quote:Op maandag 13 september 2010 10:53 schreef Symn het volgende:
mja.. maar ik wil 'm oa voor op reis. Het liefst heb ik gewoon alles in 1.
iPod, GPS, telefoon, spelletjes/apps in 1, geen gedoe met camera's telefoons laptops en ipods (en alle opladers) op reis, en aangezien ik weinig bel wil ik geen abbo
vraag me alleen of of deze 3 punten het verschil in prijs waard zijn:
-GPS,
-bellen en SMSen
-camerafunctie
idaarnaast vraag ik me ook af hoe groot de appcommunity voor andere smart-toestellen is.
ik weet het niet meer.quote:Op maandag 13 september 2010 10:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Minder groot, de Appstore van Apple is de grootste en meest veelzijdige.
Voor de camerafunctie zal ik het niet doen. De iPhone heeft een leuke camera voor een telefoon, maar het is geen vervanger voor een echte camera. Je zegt dat je geen meerdere toestellen wilt meenemen, maar een echte camera is geen overbodige luxe, zeker niet als je meer wilt dan af en toe een snapshot maken. Qua videofunctie zijn de iPod Touch en iPhone 4 gelijk.
GPS is handig, maar zuigt wel je accu belachelijk snel leeg.
Bellen en SMSen kun je op goedkopere smartphones net zo goed als op de iPhone. Als je niet teveel waarde hecht aan het iPod aspect en de vele kwaliteitsspellen van de Appstore, zou je ook naar een HTC Desire kunnen kijken. Die kost los 200 euro minder dan de iPhone en is nog steeds een hele goede allround smartphone.
gewoon voice recorder gebruikenquote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef Skv het volgende:
Ik wordt zometeen geïnterviewd op de radio en wil dit graag opnemen. Iemand een idee hoe ik dit kan doen met de iPhone?
Je kunt het heel simpel zelf maken, op internet staan genoeg handleidingen om je scherm te vervangen. En dan op ebay een scherm bestellen, ben je voor +/- 15 euro kwijt i.p.v. 250.quote:Op zondag 12 september 2010 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zonde vinden. Je kunt het misschien nog laten maken ofzo, maar ik ben dat gedoe liever voor.
Dat vind ik dus te veel gedoequote:Op maandag 13 september 2010 11:53 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Je kunt het heel simpel zelf maken, op internet staan genoeg handleidingen om je scherm te vervangen. En dan op ebay een scherm bestellen, ben je voor +/- 15 euro kwijt i.p.v. 250.
Ik had mijn 3G en 3GS ook zonder abbo gekocht, ik kwam maandelijks goedkoper uit met Telfort (ivm aanbiedingen)quote:Op maandag 13 september 2010 10:01 schreef Symn het volgende:
[..]
waarom heb je hem zonder abbo gekocht, als ik vragen mag?
en was it worth it?
Valt wel mee, je kan beter het zelf (of iemand laten doen)doen dan je telefoon 2 weken kwijt te zijn. Tenminste als het niet binnen garantie of wat dan ook valt.quote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik dus te veel gedoe
Die stopt met opnemen als je de telefoon start.quote:
App: Ringtone Designer Proquote:Op maandag 13 september 2010 12:53 schreef -Dries- het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik liedjes die op mijn iphone staan als beltoon gebruiken? Want ik heb geen zin om beltonen van nummers te moeten kopen als ik de CD al heb..
Bedankt alvast!
http://www.iringer.net/quote:Op maandag 13 september 2010 12:53 schreef -Dries- het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik liedjes die op mijn iphone staan als beltoon gebruiken? Want ik heb geen zin om beltonen van nummers te moeten kopen als ik de CD al heb..
Bedankt alvast!
quote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef Skv het volgende:
Ik wordt zometeen geïnterviewd op de radio en wil dit graag opnemen. Iemand een idee hoe ik dit kan doen met de iPhone?
Bodyguardz is perfect, je krijgt bovendien 2 stuks.quote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Welke had jij ook alweer? Die van bestskinsever of een ander merkje? Had wat reviews gelezen over die van bodyguardz, iemand ervaring met die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |