oh dat boeit me dan weer nietquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als mensen me bij mijn achternaam noemen, vind ik zo onbeleefd.
klinkt als een maffiabaasquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Scarabee, dat is een nickname toch?
Ik ook, nog erger als ze m'n voor -en achternaam zeggenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat het hippe van het programma? Als naam je nickname?quote:
Makkelijk, ik had de eerste keer al 18000nogwat.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb zojuist een score van 15007 behaald, met de TROS Timboektoe game! Denk je dat je me kan verbeteren? http://www.tros.nl/timboektoe
Sjeuzes... dat mens kijkt scheelquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/Jan/siepie.aspx
Dat was m'n eerste gedachtequote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/Jan/siepie.aspx
Geen idee, mijn vader vond me waarschijnlijk op een erpel lijken toen ik een babby was.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo heb je die bijnaam gekregen dan![]()
Doen al m'n IRL vrienden welquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
je pakte de bal en verstopte die in je holquote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n speelstijl heeft wat weg van de karaktereigenschappen van het dier.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, mijn vader vond me waarschijnlijk op een erpel lijken toen ik een babby was.
Ohw je wordt door je ouders zo genoemdquote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, mijn vader vond me waarschijnlijk op een erpel lijken toen ik een babby was.
Ik vind dat wel stoer voelen. Gelukkig maar, anders had ik een lastig leven.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deden mijn leraren altijd, klinkt zo gay.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ook, nog erger als ze m'n voor -en achternaam zeggen
M'n vriendin doet het altijd als ze boos op me isquote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deden mijn leraren altijd, klinkt zo gay.
Bij mannen vind ik het ook niet zo erg, maar bij vrouwen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat wel stoer voelen. Gelukkig maar, anders had ik een lastig leven.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Avey het volgende:
[..]
M'n vriendin doet het altijd als ze boos op me is
dus shorty zou een goed koosnaampje voor je zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
Ik werd altijd bij mijn achternaam genoemd door de vrienden van mijn broer, maar dan met kleine ervoor
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
__!! Heb je ook nog middelnamen want dat zou het afmaken.
Naaktgeboren?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Met mijn achternaam worden eigenlijk alleen maar grappen mee gemaakt. Het is dan ook een makkelijk slachtoffer
Om de Duitse invloeden een beetje tegen te gaan.quote:
heel mijn naam vroegerquote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Met mijn achternaam worden eigenlijk alleen maar grappen mee gemaakt. Het is dan ook een makkelijk slachtoffer
Oh my.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan mijn achternaam niet goed uit spreken
Heel dat topic is één grote grammar-nazi-alertquote:
Ik heb op dat gebied ook niet de meest ideale naam.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
ach ik ben 1.69, het magquote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
dus shorty zou een goed koosnaampje voor je zijn
Gebit indoen, dan gaat het een stuk beterquote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan mijn achternaam niet goed uit spreken
Oke, dankjequote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Om de Duitse invloeden een beetje tegen te gaan.
quote:
Bazennaam.quote:
Is toch leukquote:
En nou in combinatie met mijn voornaam...quote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is toch leuk
''Ik ben stapel op je''
Dat heb ik als ik mijn naam hier noemquote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
of mensen verstaan me altijd verkeerd
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is toch leuk
''Ik ben stapel op je''
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Je stapelt edit op edit Benny, whats going on?
O jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
En nou in combinatie met mijn voornaam...
kan me der wat bij voorstellenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
als jij terugkomt zijn wij al een topic verderquote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Efkes douchen.
Doe het maar even rustig aan.
Kutwijf?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef Avey het volgende:
Als ik eens een soort koude opmerking maak wordt er ook meteen weer een vergelijking getrokken met mijn achternaam
Is dit een hint naar je achternaam?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef Avey het volgende:
Als ik eens een soort koude opmerking maak wordt er ook meteen weer een vergelijking getrokken met mijn achternaam
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Close but no cigarquote:
Sopzequote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Efkes douchen.
Doe het maar even rustig aan.
Jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dit een hint naar je achternaam?
Huub ?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Collega van mij heeft dezelfde achternaam
Sarcasmolesbo?quote:
quote:
Alleen hoe het geschreven wordt, denk ik?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef Laysa het volgende:
Ik heb nooit problemen met mn voor en/of achternaam
Omdat googlequote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
quote:
Gewoon tuinbroek aan doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel willen, zou me een hoop kopzorgen besparen. Soms ben ik geneigd om gewoon een post-it met daarop 'Gay' op m'n hoofd te plakken
zowel mijn voor als achternaam wordt door zowat niemand goed uitgesproken....DK zei van de week nog: goh je moeder zegt altijd ....., ja zei ik want zo spreek je me naam ook echt uitquote:Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen hoe het geschreven wordt, denk ik?
quote:
Ja zeg ik wil ook niet voor gek lopenquote:
whehehequote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
zowel mijn voor als achternaam wordt door zowat niemand goed uitgesproken....DK zei van de week nog: goh je moeder zegt altijd ....., ja zei ik want zo spreek je me naam ook echt uit
Hallo Ceequote:Op woensdag 8 september 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
Hoi.
Ik heb problemen met m'n voornaam hier. En met m'n achternaam in het buitenland.
Jippieeeeeee.
Is toch wel een redelijk normale naamquote:Op woensdag 8 september 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel blij met mijn voornaam, en mijn achternaam iets minder.
Lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanavond nog een wijntje opentrekken met mijn huisgenoot.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
zowel mijn voor als achternaam wordt door zowat niemand goed uitgesproken....DK zei van de week nog: goh je moeder zegt altijd ....., ja zei ik want zo spreek je me naam ook echt uit
Bellatrix Obama?!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zelfde achternaam als iemand best beroemd dus elke keer: OO?? FAMILIE!!!!![]()
![]()
![]()
Nee dus.
Ik kan voor jou wel een post-itje maken met 'geen familie van'?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zelfde achternaam als iemand best beroemd dus elke keer: OO?? FAMILIE!!!!![]()
![]()
![]()
Nee dus.
Goeiedag wat een dramaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Meid van 30, ziet eruit als eind 30
Ik ook, vroeger vroegen ze "Oh! Familie?" en dan zei ik ja want m'n neef heeft de zelfde voornaam als die beroemdheid.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
Nee dus.
Ja, nou, ja eigenlijk ook welquote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is toch wel een redelijk normale naam
Mijn voornaam gaat ook zelden goedquote:Op woensdag 8 september 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
Hoi.
Ik heb problemen met m'n voornaam hier. En met m'n achternaam in het buitenland.
Jippieeeeeee.
Dat heb ik dus idd ook met Huubquote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
Nee dus.
Ik ga ook gewoon een keer zeggen dat ik wél familie ben.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, vroeger vroegen ze "Oh! Familie?" en dan zei ik ja want m'n neef heeft de zelfde voornaam als die beroemdheid.Maar dat was eind jaren '80.
mezelf natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja, ik heb veul post-its nodig.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik kan voor jou wel een post-itje maken met 'geen familie van'?
Ik pak net een wijntje, Proostquote:
Als je met 30 jaar eruit ziet als 40 vind ik dat wel shocking hoorquote:
Dan maar hopen dat ze later niet beledigd zijn als iemand vraagt of ze familie van je zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga de eerste worden van mijn lijn die beroemd wordt, zodat men later aan andere met mijn achternaam kan vragen of het familie is.
Wat voor boek schrijf je eigenlijk?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga de eerste worden van mijn lijn die beroemd wordt, zodat men later aan andere met mijn achternaam kan vragen of het familie is.
Jij bent dankzij je username altijd 29quote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je met 30 jaar eruit ziet als 40 vind ik dat wel shocking hoorIk ben zelf 30 dus ik wist niet wat ik zag
Succes.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet heel veel huiswerk maken![]()
![]()
![]()
Fijne avond nog en Kally nog een fijne verjaardag
Succes Miauwquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Succes met je huiswerk Poezelquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Dank je mopquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Een literaire romanquote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat voor boek schrijf je eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |