Ja, ik heb veul post-its nodig.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik kan voor jou wel een post-itje maken met 'geen familie van'?
Ik pak net een wijntje, Proostquote:
Als je met 30 jaar eruit ziet als 40 vind ik dat wel shocking hoorquote:
Dan maar hopen dat ze later niet beledigd zijn als iemand vraagt of ze familie van je zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga de eerste worden van mijn lijn die beroemd wordt, zodat men later aan andere met mijn achternaam kan vragen of het familie is.
Wat voor boek schrijf je eigenlijk?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga de eerste worden van mijn lijn die beroemd wordt, zodat men later aan andere met mijn achternaam kan vragen of het familie is.
Jij bent dankzij je username altijd 29quote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je met 30 jaar eruit ziet als 40 vind ik dat wel shocking hoorIk ben zelf 30 dus ik wist niet wat ik zag
Succes.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet heel veel huiswerk maken![]()
![]()
![]()
Fijne avond nog en Kally nog een fijne verjaardag
Succes Miauwquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Succes met je huiswerk Poezelquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Dank je mopquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Een literaire romanquote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat voor boek schrijf je eigenlijk?
Bier dan he. Wijn kun je beter bewaren om iemand anders mee zat te voeren en dan richtig zu bumsenquote:
doei Miauwquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Hehe jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent dankzij je username altijd 29.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bier dan he. Wijn kun je beter bewaren om iemand anders mee zat te voeren en dan richtig zu bumsen
VRAAG HET MIJ DAN NIETquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef crv het volgende:
Het is rode wijn geworden [ afbeelding ]
Ik ben benieuwd Erikquote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een literaire roman. Die de boeken ingaat als briljant.
Okequote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb zo'n 300 flessen wijn in me kelder, hoe dronken wil je ze hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bier dan he. Wijn kun je beter bewaren om iemand anders mee zat te voeren en dan richtig zu bumsen
CHEERSquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef crv het volgende:
Het is rode wijn geworden [ afbeelding ]
Heb je in grote lijnen al idee van plot?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |