quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Je stapelt edit op edit Benny, whats going on?
als jij terugkomt zijn wij al een topic verderquote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Efkes douchen.
Doe het maar even rustig aan.
Kutwijf?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef Avey het volgende:
Als ik eens een soort koude opmerking maak wordt er ook meteen weer een vergelijking getrokken met mijn achternaam
Is dit een hint naar je achternaam?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef Avey het volgende:
Als ik eens een soort koude opmerking maak wordt er ook meteen weer een vergelijking getrokken met mijn achternaam
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
En nou in combinatie met mijn voornaam...
Close but no cigarquote:
Sopzequote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Efkes douchen.
Doe het maar even rustig aan.
Jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dit een hint naar je achternaam?
Huub ?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Collega van mij heeft dezelfde achternaam
Sarcasmolesbo?quote:
quote:
Alleen hoe het geschreven wordt, denk ik?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef Laysa het volgende:
Ik heb nooit problemen met mn voor en/of achternaam
Omdat googlequote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Je stapelt edit op edit Benny, whats going on?
quote:
quote:
Gewoon tuinbroek aan doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel willen, zou me een hoop kopzorgen besparen. Soms ben ik geneigd om gewoon een post-it met daarop 'Gay' op m'n hoofd te plakken
zowel mijn voor als achternaam wordt door zowat niemand goed uitgesproken....DK zei van de week nog: goh je moeder zegt altijd ....., ja zei ik want zo spreek je me naam ook echt uitquote:Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen hoe het geschreven wordt, denk ik?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |