Naaktgeboren?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Met mijn achternaam worden eigenlijk alleen maar grappen mee gemaakt. Het is dan ook een makkelijk slachtoffer
Om de Duitse invloeden een beetje tegen te gaan.quote:
heel mijn naam vroegerquote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Met mijn achternaam worden eigenlijk alleen maar grappen mee gemaakt. Het is dan ook een makkelijk slachtoffer
Oh my.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan mijn achternaam niet goed uit spreken
Heel dat topic is één grote grammar-nazi-alertquote:
Ik heb op dat gebied ook niet de meest ideale naam.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
ach ik ben 1.69, het magquote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
dus shorty zou een goed koosnaampje voor je zijn
Gebit indoen, dan gaat het een stuk beterquote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan mijn achternaam niet goed uit spreken
Oke, dankjequote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Om de Duitse invloeden een beetje tegen te gaan.
quote:
Bazennaam.quote:
Is toch leukquote:
En nou in combinatie met mijn voornaam...quote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is toch leuk
''Ik ben stapel op je''
Dat heb ik als ik mijn naam hier noemquote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
of mensen verstaan me altijd verkeerd
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is toch leuk
''Ik ben stapel op je''
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Je stapelt edit op edit Benny, whats going on?
O jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
En nou in combinatie met mijn voornaam...
kan me der wat bij voorstellenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
En nou in combinatie met mijn voornaam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |