Ja, maar die ga ik hier niet opnoemenquote:
Ik moet meteen aan een klein lief konijntje denken bij de naam Siepiequote:Op woensdag 8 september 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Siepie maar dat is gewoon van mijn naam
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaje hebt wangzakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
Bij take me out staat een vent tussen de dames
ja hèquote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
Bij take me out staat een vent tussen de dames
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor vaak m'n achternaam. Op school was dat altijd zo, bij de voetbalclub ook. Als ik poker ben ik 'de valk'.
That's all folks!
misschien verzamelt ie wel eikelsquote:
Als je siep intikt op google krijg je allemaal katten te zienquote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan een klein lief konijntje denken bij de naam Siepie
Oja, mijn achternaam op de middelbare schoolquote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoor vaak m'n achternaam. Op school was dat altijd zo, bij de voetbalclub ook. Als ik poker ben ik 'de valk'.
Verschrikkelijk als mensen me bij mijn achternaam noemen, vind ik zo onbeleefd.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Erpel, klinkt bijzonder.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Erpel en nog wat verkleinwoordjes.
Dat is een aardappelquote:
Brabants voor aardappel.quote:
Joahquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Scarabee, dat is een nickname toch?
oh dat boeit me dan weer nietquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als mensen me bij mijn achternaam noemen, vind ik zo onbeleefd.
klinkt als een maffiabaasquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Scarabee, dat is een nickname toch?
Ik ook, nog erger als ze m'n voor -en achternaam zeggenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat het hippe van het programma? Als naam je nickname?quote:
Makkelijk, ik had de eerste keer al 18000nogwat.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb zojuist een score van 15007 behaald, met de TROS Timboektoe game! Denk je dat je me kan verbeteren? http://www.tros.nl/timboektoe
Sjeuzes... dat mens kijkt scheelquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/Jan/siepie.aspx
Dat was m'n eerste gedachtequote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2007/Jan/siepie.aspx
Geen idee, mijn vader vond me waarschijnlijk op een erpel lijken toen ik een babby was.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo heb je die bijnaam gekregen dan![]()
Doen al m'n IRL vrienden welquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
je pakte de bal en verstopte die in je holquote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n speelstijl heeft wat weg van de karaktereigenschappen van het dier.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, mijn vader vond me waarschijnlijk op een erpel lijken toen ik een babby was.
Ohw je wordt door je ouders zo genoemdquote:Op woensdag 8 september 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, mijn vader vond me waarschijnlijk op een erpel lijken toen ik een babby was.
Ik vind dat wel stoer voelen. Gelukkig maar, anders had ik een lastig leven.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deden mijn leraren altijd, klinkt zo gay.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ook, nog erger als ze m'n voor -en achternaam zeggen
M'n vriendin doet het altijd als ze boos op me isquote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat deden mijn leraren altijd, klinkt zo gay.
Bij mannen vind ik het ook niet zo erg, maar bij vrouwen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind dat wel stoer voelen. Gelukkig maar, anders had ik een lastig leven.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Avey het volgende:
[..]
M'n vriendin doet het altijd als ze boos op me is
dus shorty zou een goed koosnaampje voor je zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
Ik werd altijd bij mijn achternaam genoemd door de vrienden van mijn broer, maar dan met kleine ervoor
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
__!! Heb je ook nog middelnamen want dat zou het afmaken.
Naaktgeboren?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Met mijn achternaam worden eigenlijk alleen maar grappen mee gemaakt. Het is dan ook een makkelijk slachtoffer
Om de Duitse invloeden een beetje tegen te gaan.quote:
heel mijn naam vroegerquote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Met mijn achternaam worden eigenlijk alleen maar grappen mee gemaakt. Het is dan ook een makkelijk slachtoffer
Oh my.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan mijn achternaam niet goed uit spreken
Heel dat topic is één grote grammar-nazi-alertquote:
Ik heb op dat gebied ook niet de meest ideale naam.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
ach ik ben 1.69, het magquote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef crv het volgende:
[..]
dus shorty zou een goed koosnaampje voor je zijn
Gebit indoen, dan gaat het een stuk beterquote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan mijn achternaam niet goed uit spreken
Oke, dankjequote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Om de Duitse invloeden een beetje tegen te gaan.
quote:
Bazennaam.quote:
Is toch leukquote:
En nou in combinatie met mijn voornaam...quote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is toch leuk
''Ik ben stapel op je''
Dat heb ik als ik mijn naam hier noemquote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
of mensen verstaan me altijd verkeerd
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is toch leuk
''Ik ben stapel op je''
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Je stapelt edit op edit Benny, whats going on?
O jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
En nou in combinatie met mijn voornaam...
kan me der wat bij voorstellenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
als jij terugkomt zijn wij al een topic verderquote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Efkes douchen.
Doe het maar even rustig aan.
Kutwijf?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef Avey het volgende:
Als ik eens een soort koude opmerking maak wordt er ook meteen weer een vergelijking getrokken met mijn achternaam
Is dit een hint naar je achternaam?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef Avey het volgende:
Als ik eens een soort koude opmerking maak wordt er ook meteen weer een vergelijking getrokken met mijn achternaam
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Close but no cigarquote:
Sopzequote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Efkes douchen.
Doe het maar even rustig aan.
Jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dit een hint naar je achternaam?
Huub ?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Collega van mij heeft dezelfde achternaam
Sarcasmolesbo?quote:
quote:
Alleen hoe het geschreven wordt, denk ik?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef Laysa het volgende:
Ik heb nooit problemen met mn voor en/of achternaam
Omdat googlequote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
quote:
Gewoon tuinbroek aan doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel willen, zou me een hoop kopzorgen besparen. Soms ben ik geneigd om gewoon een post-it met daarop 'Gay' op m'n hoofd te plakken
zowel mijn voor als achternaam wordt door zowat niemand goed uitgesproken....DK zei van de week nog: goh je moeder zegt altijd ....., ja zei ik want zo spreek je me naam ook echt uitquote:Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen hoe het geschreven wordt, denk ik?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |