Ik heb ook donkere wenkbrauwen trouwens en ik ben toch echt wel blond van mezelf ookquote:Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft zwart gekozen, daarom hoeven ze niet dik, ze zijn duidelijk genoeg![]()
![]()
Ja maar je hebt geen zwarte stift gebruiktquote:Op woensdag 8 september 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook donkere wenkbrauwen trouwens en ik ben toch echt wel blond van mezelf ook
Ja, ik doe alleen een paar potloodstreepjesquote:Op woensdag 8 september 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een beetje bijwerken is niks mis, maar dit is gewoon een kaal voorhoofd bijgetekend met een stift
FAK!![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zal maar haar op je voorhoofd hebben.
Uhm nee gewoon van mijquote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt geen zwarte stift gebruikt![]()
Toch?
zegt een knijnquote:Op woensdag 8 september 2010 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Joah das andersquote:
Hij noemt Barbie Sterretjequote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
Legt deze man nou de klemtoon op de verkeerde plek, of ligt dat aan mij?
Jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah das anders
Als ik t.o iemand in de trein kom te zitten kan ik echt een half uur kijken en bedenken hoe ik iemand op zou maken, als er een exemplaar barbie voor me zit met dikke krijtstrepen
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik veeg ze dan ook in m'n hoofd uit, die strepenquote:
Wenkbrauwenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar hebben jullie het in godesnaam over??
Bijna nooit grappig.quote:
Oh oh Cherso op Nederland 3(DWDD)quote:Op woensdag 8 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Met harde halenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik veeg ze dan ook in m'n hoofd uit, die strepen
Haar op je voorhoofdquote:Op woensdag 8 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha dan lijk je op die ene uit Sesamstraatquote:Op woensdag 8 september 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik veeg ze dan ook in m'n hoofd uit, die strepen
Haar van boven en van voorquote:Op woensdag 8 september 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
voor katten is haar op het voorhoofd normaal hoorquote:
Haar op je voorhuidquote:
Nee dat was Elize, die is nog enigzins normaalquote:Op woensdag 8 september 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb duidelijk een andere chick gezien op 4 bij het programma dat na het 6 uur nieuws komt, want daar zat een blondje met redelijk blond haar, maar dat is Barbie dus niet. Dacht dat ze nu wat subtieler blond was
Oh zit die in het publiek naast het meisje met donker haar? Die ziet er wel leuk uitquote:Op woensdag 8 september 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat was Elize, die is nog enigzins normaal
Welkom in Den Haagquote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef crv het volgende:
waar gaat dit in godsnaam over
Hebben ze iedereen die gezakt is voor de kleuterschool opgeroepen of zo
werkt nietquote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb zojuist een score van 15007 behaald, met de TROS Timboektoe game! Denk je dat je me kan verbeteren? http://www.tros.nl/timboektoe
Niet een tandje erger nog?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
Barbie is echt een standaard domme blonde doos
dus ik heb gelijkquote:
Nee erger nogquote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
nou zacht uitgedruktquote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
Ik lig dubbel, hoe ergquote:
Omdat hij zo grappig isquote:
Kijk in de spiegelquote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ie gestoord is, doet alles, helemaal gek joh, gooi 5 kaarten op tafeltje pak er een af en je houdt er 4 over, ja toch, helemaal gek,quote:
Heul welquote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geniaal is misschien net even niet de goede woordkeuze
Gelukkig zijn er ook normale mensen in Den Haagquote:Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
En het erge is dus dat dit echt meer dan genoeg rondloopt in Den Haag en ScheveningenAls ik ging stappen in Den Haag was dit ook zo'n beetje het halve volk
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ie gestoord is, doet alles, helemaal gek joh, gooi 5 kaarten op tafeltje pak er een af en je houdt er 4 over, ja toch, helemaal gek,
Kom jij uit Den Haag Kally?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook normale mensen in Den Haag
Ja Torrio, maar die post haast niet meerquote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten hier in TAL eigenlijk Hagenezen?
Neuhhhhhquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ie gestoord is, doet alles, helemaal gek joh, gooi 5 kaarten op tafeltje pak er een af en je houdt er 4 over, ja toch, helemaal gek,
Wil er wel naar toe verhuizenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten hier in TAL eigenlijk Hagenezen?
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
zou je denkenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zal iig beter zijn dan wat Jaap tot nu toe heeft gepresteerdquote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan ze dus zien op de plaatselijke braderie.
Ik ken er genoeg in Den Haag en die zijn niet het produkt van inteeltquote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef crv het volgende:
[..]
zou je denken
Volgens mij is dit gewoon het resultaat van haagse inteelt
Ja waar is die aap eigenlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zal iig beter zijn dan wat Jaap tot nu toe heeft gepresteerd
Ja het is ook maar een bepaald deel, maar je komt ze ook maar echt voornamelijk daar tegen, net als de Haagse humor.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
ja maar jij komt uit amsterdam, dus naar den haag zou een verbetering zijnquote:
Een album opnemen en schnabbelenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja waar is die aap eigenlijk.
Ja Siepie maar dat is gewoon van mijn naamquote:
dat is dan importquote:Op woensdag 8 september 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg in Den Haag en die zijn niet het produkt van inteelt
Jaquote:
Amsterdam.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:23 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar jij komt uit amsterdam, dus naar den haag zou een verbetering zijn
Kon het niet meer met je eens zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is ook maar een bepaald deel, maar je komt ze ook maar echt voornamelijk daar tegen, net als de Haagse humor.
Ik moet er altijd wel om lachen, maar dit is dan weer net een niveau omhoog, of is het omlaag
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja waar is die aap eigenlijk.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
JaHoezo dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm alleen afgeleiden van mijn voornaam
Erpel en nog wat verkleinwoordjes.quote:
Ja, maar die ga ik hier niet opnoemenquote:
Ik moet meteen aan een klein lief konijntje denken bij de naam Siepiequote:Op woensdag 8 september 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Siepie maar dat is gewoon van mijn naam
[..]
Jaje hebt wangzakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
Bij take me out staat een vent tussen de dames
ja hèquote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
Bij take me out staat een vent tussen de dames
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor vaak m'n achternaam. Op school was dat altijd zo, bij de voetbalclub ook. Als ik poker ben ik 'de valk'.
That's all folks!
misschien verzamelt ie wel eikelsquote:
Als je siep intikt op google krijg je allemaal katten te zienquote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan een klein lief konijntje denken bij de naam Siepie
Oja, mijn achternaam op de middelbare schoolquote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoor vaak m'n achternaam. Op school was dat altijd zo, bij de voetbalclub ook. Als ik poker ben ik 'de valk'.
Verschrikkelijk als mensen me bij mijn achternaam noemen, vind ik zo onbeleefd.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Erpel, klinkt bijzonder.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Erpel en nog wat verkleinwoordjes.
Dat is een aardappelquote:
Brabants voor aardappel.quote:
Joahquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Scarabee, dat is een nickname toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |