Ja, maar die ga ik hier niet opnoemenquote:
Ik moet meteen aan een klein lief konijntje denken bij de naam Siepiequote:Op woensdag 8 september 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Siepie maar dat is gewoon van mijn naam
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaje hebt wangzakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
Bij take me out staat een vent tussen de dames
ja hèquote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
Bij take me out staat een vent tussen de dames
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor vaak m'n achternaam. Op school was dat altijd zo, bij de voetbalclub ook. Als ik poker ben ik 'de valk'.
That's all folks!
misschien verzamelt ie wel eikelsquote:
Als je siep intikt op google krijg je allemaal katten te zienquote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan een klein lief konijntje denken bij de naam Siepie
Oja, mijn achternaam op de middelbare schoolquote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoor vaak m'n achternaam. Op school was dat altijd zo, bij de voetbalclub ook. Als ik poker ben ik 'de valk'.
Verschrikkelijk als mensen me bij mijn achternaam noemen, vind ik zo onbeleefd.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Erpel, klinkt bijzonder.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Erpel en nog wat verkleinwoordjes.
Dat is een aardappelquote:
Brabants voor aardappel.quote:
Joahquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Scarabee, dat is een nickname toch?
oh dat boeit me dan weer nietquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als mensen me bij mijn achternaam noemen, vind ik zo onbeleefd.
klinkt als een maffiabaasquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Scarabee, dat is een nickname toch?
Ik ook, nog erger als ze m'n voor -en achternaam zeggenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als mensen me bij mijn achternaam noemen, vind ik zo onbeleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |