werkt nietquote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb zojuist een score van 15007 behaald, met de TROS Timboektoe game! Denk je dat je me kan verbeteren? http://www.tros.nl/timboektoe
Niet een tandje erger nog?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
Barbie is echt een standaard domme blonde doos
dus ik heb gelijkquote:
Nee erger nogquote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
nou zacht uitgedruktquote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
Ik lig dubbel, hoe ergquote:
Omdat hij zo grappig isquote:
Kijk in de spiegelquote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ie gestoord is, doet alles, helemaal gek joh, gooi 5 kaarten op tafeltje pak er een af en je houdt er 4 over, ja toch, helemaal gek,quote:
Heul welquote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geniaal is misschien net even niet de goede woordkeuze
Gelukkig zijn er ook normale mensen in Den Haagquote:Op woensdag 8 september 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
En het erge is dus dat dit echt meer dan genoeg rondloopt in Den Haag en ScheveningenAls ik ging stappen in Den Haag was dit ook zo'n beetje het halve volk
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ie gestoord is, doet alles, helemaal gek joh, gooi 5 kaarten op tafeltje pak er een af en je houdt er 4 over, ja toch, helemaal gek,
Kom jij uit Den Haag Kally?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook normale mensen in Den Haag
Ja Torrio, maar die post haast niet meerquote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten hier in TAL eigenlijk Hagenezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |