whehehequote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
zowel mijn voor als achternaam wordt door zowat niemand goed uitgesproken....DK zei van de week nog: goh je moeder zegt altijd ....., ja zei ik want zo spreek je me naam ook echt uit
Hallo Ceequote:Op woensdag 8 september 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
Hoi.
Ik heb problemen met m'n voornaam hier. En met m'n achternaam in het buitenland.
Jippieeeeeee.
Is toch wel een redelijk normale naamquote:Op woensdag 8 september 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel blij met mijn voornaam, en mijn achternaam iets minder.
Lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanavond nog een wijntje opentrekken met mijn huisgenoot.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
zowel mijn voor als achternaam wordt door zowat niemand goed uitgesproken....DK zei van de week nog: goh je moeder zegt altijd ....., ja zei ik want zo spreek je me naam ook echt uit
Bellatrix Obama?!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zelfde achternaam als iemand best beroemd dus elke keer: OO?? FAMILIE!!!!![]()
![]()
![]()
Nee dus.
Ik kan voor jou wel een post-itje maken met 'geen familie van'?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zelfde achternaam als iemand best beroemd dus elke keer: OO?? FAMILIE!!!!![]()
![]()
![]()
Nee dus.
Goeiedag wat een dramaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Meid van 30, ziet eruit als eind 30
Ik ook, vroeger vroegen ze "Oh! Familie?" en dan zei ik ja want m'n neef heeft de zelfde voornaam als die beroemdheid.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
Nee dus.
Ja, nou, ja eigenlijk ook welquote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is toch wel een redelijk normale naam
Mijn voornaam gaat ook zelden goedquote:Op woensdag 8 september 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
Hoi.
Ik heb problemen met m'n voornaam hier. En met m'n achternaam in het buitenland.
Jippieeeeeee.
Dat heb ik dus idd ook met Huubquote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
Nee dus.
Ik ga ook gewoon een keer zeggen dat ik wél familie ben.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, vroeger vroegen ze "Oh! Familie?" en dan zei ik ja want m'n neef heeft de zelfde voornaam als die beroemdheid.Maar dat was eind jaren '80.
mezelf natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja, ik heb veul post-its nodig.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik kan voor jou wel een post-itje maken met 'geen familie van'?
Ik pak net een wijntje, Proostquote:
Als je met 30 jaar eruit ziet als 40 vind ik dat wel shocking hoorquote:
Dan maar hopen dat ze later niet beledigd zijn als iemand vraagt of ze familie van je zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga de eerste worden van mijn lijn die beroemd wordt, zodat men later aan andere met mijn achternaam kan vragen of het familie is.
Wat voor boek schrijf je eigenlijk?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga de eerste worden van mijn lijn die beroemd wordt, zodat men later aan andere met mijn achternaam kan vragen of het familie is.
Jij bent dankzij je username altijd 29quote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je met 30 jaar eruit ziet als 40 vind ik dat wel shocking hoorIk ben zelf 30 dus ik wist niet wat ik zag
Succes.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet heel veel huiswerk maken![]()
![]()
![]()
Fijne avond nog en Kally nog een fijne verjaardag
Succes Miauwquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Succes met je huiswerk Poezelquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Dank je mopquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Een literaire romanquote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat voor boek schrijf je eigenlijk?
Bier dan he. Wijn kun je beter bewaren om iemand anders mee zat te voeren en dan richtig zu bumsenquote:
doei Miauwquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Hehe jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent dankzij je username altijd 29.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bier dan he. Wijn kun je beter bewaren om iemand anders mee zat te voeren en dan richtig zu bumsen
VRAAG HET MIJ DAN NIETquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef crv het volgende:
Het is rode wijn geworden [ afbeelding ]
Ik ben benieuwd Erikquote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een literaire roman. Die de boeken ingaat als briljant.
Okequote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb zo'n 300 flessen wijn in me kelder, hoe dronken wil je ze hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bier dan he. Wijn kun je beter bewaren om iemand anders mee zat te voeren en dan richtig zu bumsen
CHEERSquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef crv het volgende:
Het is rode wijn geworden [ afbeelding ]
Heb je in grote lijnen al idee van plot?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JE DACHT VEELS TE LANG NAquote:
Ja. Alleen heeft het nog heel veel gaten die nog met genialiteit opgevuld moeten worden, maar de genialiteit is schaars dus het is moeilijkquote:Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je in grote lijnen al idee van plot?
Proostquote:
We zijn niet viesquote:
Nee jij was lekker snel met je besluitvorming.quote:
quote:
c&aquote:
Genialiteit kan niet geforceerd worden.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Alleen heeft het nog heel veel gaten die nog met genialiteit opgevuld moeten worden, maar de genialiteit is schaars dus het is moeilijk.
Precies.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Genialiteit kan niet geforceerd worden.
Viel best mee, maar moest eerst dus bedenken wat, toen nog wit versus rood, toen nog wat voor rood. dan naar de kelder en de wijn openen en inschenkenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij was lekker snel met je besluitvorming.
quote:
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
Die beelden van 9/11 blijven toch ehm,.. apart om te zien
Mijn zus' verjaardagquote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
welke griek heb je genomen ?quote:
Symp wat ben je vroegquote:
Ik zap even over en krijg nou alweer kriebels. Eind juli van dat jaar stond ik daar nog bovenop.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
quote:
was het maar waarquote:Op woensdag 8 september 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey symph
Is het alweer een beetje rustiger op je werk?
quote:
Dat is helemaal bizarquote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zap even over en krijg nou alweer kriebels. Eind juli van dat jaar stond ik daar nog bovenop.
quote:
Voornamelijk rustigquote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Graag gedaan, leuke dag aan 't hebben?
Dat lijkt me ook vreemdquote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zap even over en krijg nou alweer kriebels. Eind juli van dat jaar stond ik daar nog bovenop.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Nu zit ik vol. Heb ook Griekse chocoladetaart op. En nu moet ik echt gaan lijnen, want sommige kleding pas ik niet meer
Laat ik het zo zeggen; mijn leuke kleding ()
quote:
Echt. Ik heb nog gefilmd en zat grapjes te maken over wat voor hekken je allemaal wel niet moest beklimmen om fatsoenlijk van die toren af te kunnen springen.quote:
Je vergeet dat half uur hersens pijnigen voordat je uiteindelijk besloot het op Fok te gana vragenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
Viel best mee, maar moest eerst dus bedenken wat, toen nog wit versus rood, toen nog wat voor rood. dan naar de kelder en de wijn openen en inschenken
Dus JA ik was snel
Maar das toch niet leukquote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Voornamelijk rustig![]()
Ik vier het nooit
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Die beelden van 9/11
Ik huiver er nog van
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je vergeet dat half uur hersens pijnigen voordat je uiteindelijk besloot het op Fok te gana vragen
ja ik ookquote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was nog jong, maar ik weet nog precies wat ik deed, waar ik was, enz.
Dat soort dingen zou ik dus ook kunnen zeggen, maar ja alsof je dit kon zien aankomenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt. Ik heb nog gefilmd en zat grapjes te maken over wat voor hekken je allemaal wel niet moest beklimmen om fatsoenlijk van die toren af te kunnen springen.
Nou ja, laat ik het dan maar bot zeggen: Herman Brood was toen een maand eerder van 't Hilton af gesprongen en ik 'grapte' dat hij hiervoor meer moeite moest doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat soort dingen zou ik dus ook kunnen zeggen, maar ja alsof je dit kon zien aankomen
Ik ook was anderhalve maand na de geboorte van mijn oudste die deed zijn middagdutje, ik was in huis bezig en had de tv aan, toen deed ik even helemaal niks meerquote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was nog jong, maar ik weet nog precies wat ik deed, waar ik was, enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |