quote:
Dat is helemaal bizarquote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zap even over en krijg nou alweer kriebels. Eind juli van dat jaar stond ik daar nog bovenop.
quote:
Voornamelijk rustigquote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Graag gedaan, leuke dag aan 't hebben?
Dat lijkt me ook vreemdquote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zap even over en krijg nou alweer kriebels. Eind juli van dat jaar stond ik daar nog bovenop.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Nu zit ik vol. Heb ook Griekse chocoladetaart op. En nu moet ik echt gaan lijnen, want sommige kleding pas ik niet meer
Laat ik het zo zeggen; mijn leuke kleding ()
quote:
Echt. Ik heb nog gefilmd en zat grapjes te maken over wat voor hekken je allemaal wel niet moest beklimmen om fatsoenlijk van die toren af te kunnen springen.quote:
Je vergeet dat half uur hersens pijnigen voordat je uiteindelijk besloot het op Fok te gana vragenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
Viel best mee, maar moest eerst dus bedenken wat, toen nog wit versus rood, toen nog wat voor rood. dan naar de kelder en de wijn openen en inschenken
Dus JA ik was snel
Maar das toch niet leukquote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Voornamelijk rustig![]()
Ik vier het nooit
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Die beelden van 9/11
Ik huiver er nog van
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je vergeet dat half uur hersens pijnigen voordat je uiteindelijk besloot het op Fok te gana vragen
ja ik ookquote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was nog jong, maar ik weet nog precies wat ik deed, waar ik was, enz.
Dat soort dingen zou ik dus ook kunnen zeggen, maar ja alsof je dit kon zien aankomenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt. Ik heb nog gefilmd en zat grapjes te maken over wat voor hekken je allemaal wel niet moest beklimmen om fatsoenlijk van die toren af te kunnen springen.
Nou ja, laat ik het dan maar bot zeggen: Herman Brood was toen een maand eerder van 't Hilton af gesprongen en ik 'grapte' dat hij hiervoor meer moeite moest doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat soort dingen zou ik dus ook kunnen zeggen, maar ja alsof je dit kon zien aankomen
Ik ook was anderhalve maand na de geboorte van mijn oudste die deed zijn middagdutje, ik was in huis bezig en had de tv aan, toen deed ik even helemaal niks meerquote:Op woensdag 8 september 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was nog jong, maar ik weet nog precies wat ik deed, waar ik was, enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |